艣nieg, pr贸szy 艣nieg

Data: 2010-01-02 12:11:01
Autor: Kuba \(aka cita\)
艣nieg, pr贸szy 艣nieg
Glub wydusi艂 z siebie te s艂owy:

No to przydalby si臋 skuter sniezny. Nie mam pojecia jak z Targowka
dojade do domu na Ursyn贸w.

to proste.
http://www.moto.allegro.pl/item858362819_explorer_gasienica_do_motocykla_skuter_sniezny.html

:D

--
Kuba (aka cita) gg:1461968   www.cita.pl
Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)

Data: 2010-01-03 12:33:35
Autor: Glub
艣nieg, pr贸szy 艣nieg
"Kuba \(aka cita\)" <yes.or.no@wp.pl> wrote:
Glub wydusi艂 z siebie te s艂owy:

to proste.
http://www.moto.allegro.pl/item858362819_explorer_gasienica_do_motocykla_skuter_sniezny.html

:D

Karambol do KTMa niech doczepi:)

Do SYMa nie dam rady.:) bo to ju偶 skuter:P

--
Glub@NewsTap usenet mobile reader

Data: 2010-01-03 16:20:11
Autor: Kuba \(aka cita\)
艣nieg, pr贸szy 艣nieg
[...]

hyh

ps. swoj膮 droga ciekawe jak膮 to ma 偶ywotno艣膰, bo na pierwszy rzut oka mi sie podoba... i jak nigdy nie mialem ci膮g膮t (jeszcze) do enduro tak to bym ch臋tnie potestowa艂.

Data: 2010-01-09 02:29:28
Autor: The_EaGle
艣nieg, pr贸szy 艣nieg
Kuba (aka cita) pisze:

ps. swoj膮 droga ciekawe jak膮 to ma 偶ywotno艣膰, bo na pierwszy rzut oka mi sie podoba... i jak nigdy nie mialem ci膮g膮t (jeszcze) do enduro tak to bym ch臋tnie potestowa艂.

OK, OK fajne ,fajne a gdzie to ma HAMULCE??? :)

Pozdrawiam
Rafa艂

Data: 2010-01-09 13:01:48
Autor: Glub
艣nieg, pr贸szy 艣nieg
The_EaGle <the@djd.com> wrote:
Kuba (aka cita) pisze:

> [...]
> to > bym ch臋tnie potestowa艂.

OK, OK fajne ,fajne a gdzie to ma HAMULCE??? :)

Hamulce aka fred flinstone:)