Łożyska główki ramy VFR800A3

Data: 2013-05-09 13:06:51
Autor: pgalos
Łożyska główki ramy VFR800A3
Cześć

Może ktoś się orientuje ile są warte te łożyska z Larssona?
http://www.larsson.pl/index.php?c=r&no=NTEwMDAzMw==
Co to za firma MC i kto dla nich te łożyska robi bo chyba oni producentem nie są.
A najlepiej jakby ktoś znał symbole odpowiedników SKF, Timkena albo polskich łożysk, które można by zastosować. Ewentualnie inne sprawdzone.
Z FŁT widzę, że pasuje łożysko 32006XA, ale drugiego o średnicy wewnętrznej 26 nie mogę znaleźć. Jest tylko 32005X ale ma średnicę wewnętrzną 25.

Z góry dzięki.

Pawel

Data: 2013-05-09 12:57:25
Autor: AZ
On 2013-05-09, pgalos <pgalos@USUN.interia.pl.USUN> wrote:

[...]

Kupilem w Larssonie kiedys, MC tylko pakuje w srodku bylo japonskie NTN.
Sprawdz napis na lozysku ale w tej cenie to pewnie tez bedzie NTN.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2013-05-10 08:13:48
Autor: pgalos
Łożyska główki ramy VFR800A3
W dniu 2013-05-09 14:57, AZ pisze:> Kupilem w Larssonie kiedys, MC tylko pakuje w srodku bylo japonskie NTN.
> Sprawdz napis na lozysku ale w tej cenie to pewnie tez bedzie NTN.

Wielkie dzięki. Miałem taką nadzieję, że to jakiś sensowny produkt.

Pawel

Data: 2013-05-09 15:16:04
Autor: Kuczu
W dniu 2013-05-09 13:06, pgalos pisze:

Z FŁT widzę, że pasuje łożysko 32006XA, ale drugiego o średnicy
wewnętrznej 26 nie mogę znaleźć. Jest tylko 32005X ale ma średnicę
wewnętrzną 25.

32005/26

takie ma oznaczenie ale normalnie go nie dostaniesz.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2013-05-10 08:16:58
Autor: pgalos
W dniu 2013-05-09 15:16, Kuczu pisze:

32005/26

takie ma oznaczenie ale normalnie go nie dostaniesz.

Dzięki.
To jak można go dostać? Wiesz może?
A w ogóle to czemu fabrycznie ładują do główki ramy łożysko kulkowe? Tańsze w produkcji czy jak?

Pawel

Data: 2013-05-16 16:21:16
Autor: pgalos
W dniu 2013-05-09 15:16, Kuczu pisze:> W dniu 2013-05-09 13:06, pgalos pisze:

> 32005/26
>
> takie ma oznaczenie ale normalnie go nie dostaniesz.

Łożyska wymienione.
Udało się zdjąć bieżnię dolnego łożyska ze sztycy bez uszkodzenia uszczelniacza przeciwpyłowego więc zdecydowałem, że nie będę kupował kompletu z Larssona. Kupiłem łożysko dolne Timkena, górne NTN, razem 140 zł.
Dzięki Kuczu i AZ za pomoc.

Pawel

Łożyska główki ramy VFR800A3