Łożysko

Data: 2010-10-26 07:02:54
Autor: Agent
Łożysko

Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4cc626d6$0$22793$65785112news.neostrada.pl...
Zwykle chyba jest tak, że jak wyje przy skręcie w lewo, to pada łożysko
prawe, a jeśli w prawo, to lewe. A u mnie potrafi zawyć przy skręcie w
lewo, a wszystko wskazuje na to, że powinno padać łożysko też lewe (prawe
wymieniałem niedawno). Nie ma jeszcze wyraźnych luzów czy czegoś takiego,
więc nie bardzo jest jak namierzyć sprawcę tych irytujących dźwięków. Bo
wycie jest naprawdę głośne i denerwujące. Czy ktoś z Was spotkał się z
takim przypadkiem, że padło mu łożysko lewe i wyło wyłącznie przy skręcie
w lewo (najbardziej na łagodnych łukach)?

Łożyska przednie niektórzy sprawdzają podnosząc jedno koło i włączając silnik i  bieg (nawet IV). Wtedy podobno lepiej słychać i można namierzyć bez problemu. Trzeba jednak zachować szczególną ostrożność - wiadomo dlaczego.

Data: 2010-10-26 08:07:08
Autor: to
oysko
begin Agent
[...]

Było to robione i podobno na podnośniku jest ok. Nie mam możliwości sprawdzenia tego osobiście.

--
ignorance is bliss

Łożysko