Łożysko

Data: 2010-10-26 10:56:44
Autor: freewolny
Łożysko

Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4cc626d6$0$22793$65785112news.neostrada.pl...
Zwykle chyba jest tak, że jak wyje przy skręcie w lewo, to pada łożysko
prawe, a jeśli w prawo, to lewe.

Zawsze myślałem, że przy skręcie to przegub. Moje padnięte łożysko hałasowało co 20 km/h. Im szybciej tym głośniej. Natomiast powyżej 100 km/h milkło całkowicie. Do tego słyszałem lewy przód, a okazało się, że to prawy tył. Takie było sprytne.

Damian

Data: 2010-10-26 09:00:54
Autor: to
oysko
begin freewolny
Zawsze myślałem, że przy skręcie to przegub.

Przegub to raczej przy przyspieszaniu. U mnie hałas nie ma związku z tym, czy auto przyspiesza, czy nie.

Moje padnięte łożysko
hałasowało co 20 km/h. Im szybciej tym głośniej. Natomiast powyżej 100
km/h milkło całkowicie. Do tego słyszałem lewy przód, a okazało się, że
to prawy tył. Takie było sprytne.

A no właśnie... to może być przecież prawe tylne. ;) Wtedy by nawet pasowało.

--
ignorance is bliss

Łożysko