A on znów swoje

Data: 2012-05-04 20:46:40
Autor: pluton
A on znów swoje
Ale otrzeźwiałem mimo upału i pomyślałem sobie, że chuj z okrętem, nie ten
inny. Tym bardziej, że okręt ten czy ów, to raczej nie jest mój, ma swego
armatora. Zaś walizki i tobołki niezaleznie od okoliczności zawsze są
moje. Na
każdym okręcie sie przydadzą.  I jako sprzedawczyk, zdrajca i cham,
atakujący
wszystkich "językiem brutalnej nienawiści, dając dowód braku kultury i
złego
wychowania", mówię po raz kolejny panu biskupowi: wal się chłopie!?

Popieram w calej rozciaglosci.

Nullification

A on znów swoje