Żona R. Sikorskiego chce (w końcu) dostać polskie obywatelstwo

Data: 2012-12-01 18:46:55
Autor: A. Filip
Żona R. Sikorskiego chce (w końcu) dostać polskie obywatelstwo
"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> pisze:
Anne Applebaum chce zostać obywatelką Polski. Jak dowiedziało się
Polskie Radio, znana dziennikarka i żona ministra Radosława
Sikorskiego złożyła odpowiedni wniosek w Bydgoszczy.
Dziennikarka przyznaje, że ma poczucie, że Polska stała się jej drugą
ojczyznÄ….
W rozmowie z korespondentem Polskiego Radia w Waszyngtonie Markiem
Wałkuskim Applebaum tłumaczyła, że od 20 lat jest związana z Polską. -
Mieszkam w Polsce, mój mąż jest Polakiem, moje dzieci są
Polakami. Uznałam, że to jest ten czas - powiedziała.
Applebaum to dziennikarka i publicystka "Washington Post".  Za książkÄ™
"Gułag" dostała w 2004 roku Nagrodę Pulitzera.
http://tiny.pl/hkkpw

I co wy na to moherki?

ciekawy

Czyli jak Sikorski Radeczek przymierzał się na PO prezydenta RP to nie
był "ten czas"? :-)

Data: 2012-12-01 19:33:32
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:87obidbr74.fsfbat.anfi.homeunix.org...
[...]

KoleÅ›! A co to jest ten PO prezydenta RP?

zaciekawiony

Data: 2012-12-01 20:17:39
Autor: leszek niewiadomski
Am 01.12.2012 19:33, schrieb Bogdan Idzikowski:

[...]

To jest pelniacy obowiazki prezydenta RP. Czy prezydent przez przypadek, a moze techniczny, bo na uchodzstwie juz nie ma? ;-)
ln.
--
"As an online discussion among Poles grows longer, the probability of a comparison involving a security service, or a calling the opponent an agent of influence, a Volksdeutsch, a Jew or an idiot approaches 1" (The new Godwin's Law)

Data: 2012-12-01 20:36:52
Autor: A. Filip
leszek niewiadomski <leszek@invalid.invalid> pisze:
[...]

To nie jest jedyna możliwa interpretacja użytego zwrotu.
IMHO przynajmniej trzy dość różne są "narzucające się".