Żona Sikorskiego chce dostać polskie obywatelstwo

Data: 2012-12-01 16:53:58
Autor: Bogdan Idzikowski
Żona Sikorskiego chce dostać polskie obywatelstwo
Anne Applebaum chce zostać obywatelką Polski. Jak dowiedziało się Polskie Radio, znana dziennikarka i żona ministra Radosława Sikorskiego złożyła odpowiedni wniosek w Bydgoszczy.
Dziennikarka przyznaje, że ma poczucie, że Polska stała się jej drugą ojczyzną.
W rozmowie z korespondentem Polskiego Radia w Waszyngtonie Markiem Wałkuskim Applebaum tłumaczyła, że od 20 lat jest związana z Polską. - Mieszkam w Polsce, mój mąż jest Polakiem, moje dzieci są Polakami. Uznałam, że to jest ten czas - powiedziała.
Applebaum to dziennikarka i publicystka "Washington Post".  Za książkę "Gułag" dostała w 2004 roku Nagrodę Pulitzera.
http://tiny.pl/hkkpw

I co wy na to moherki?

ciekawy

Data: 2012-12-01 18:46:55
Autor: A. Filip
Żona R. Sikorskiego chce (w końcu) dostać polskie obywatelstwo
"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> pisze:
[...]

Czyli jak Sikorski Radeczek przymierzał się na PO prezydenta RP to nie
był "ten czas"? :-)

Data: 2012-12-01 19:33:32
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:87obidbr74.fsfbat.anfi.homeunix.org...
[...]

Koleś! A co to jest ten PO prezydenta RP?

zaciekawiony

Data: 2012-12-01 20:17:39
Autor: leszek niewiadomski
Am 01.12.2012 19:33, schrieb Bogdan Idzikowski:

[...]

To jest pelniacy obowiazki prezydenta RP. Czy prezydent przez przypadek, a moze techniczny, bo na uchodzstwie juz nie ma? ;-)
ln.
--
"As an online discussion among Poles grows longer, the probability of a comparison involving a security service, or a calling the opponent an agent of influence, a Volksdeutsch, a Jew or an idiot approaches 1" (The new Godwin's Law)

Data: 2012-12-01 20:36:52
Autor: A. Filip
leszek niewiadomski <leszek@invalid.invalid> pisze:
[...]

To nie jest jedyna możliwa interpretacja użytego zwrotu.
IMHO przynajmniej trzy dość różne są "narzucające się".

Data: 2012-12-01 21:05:04
Autor: Marek Czaplicki
Bogdan Idzikowski wrote:

[...]

Choćby nie wiem jak się starała i tak będzie lepsza od Nelly. :)

Data: 2012-12-02 10:24:02
Autor: WW
ona Sikorskiego chce dosta polskie obywatelstwo
Anne Applebaum chce zosta obywatelk Polski.

W 2014r w UE bdzie do objcia mnstwo wysokich stanowisk urzdniczych. Nasi "politycy" nie maj szans na stoki decyzyjne, ale spolegliwo wobec Niemcw zostanie z pewnoci im wynagrodzona. Wszak nie bez powodw bardziej dbaj oni o niemiecki interes, rujnujc "swj" kraj i nas.

adnego godnego stoka nie obejmie Polak, ja bdzie mia amerykask on.
Ot i cala tajemnica.
A kto chce, to niech wierzy w jej pikne swka.  :-P

Pozdrawiam
WW
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein Fhrer"

Data: 2012-12-02 11:12:27
Autor: A. Filip
Żona Radka Sikorskiego chce dostać (w końcu) polskie obywatelstwo
WW <wuwu0@vp.pl> pisze:
Anne Applebaum chce zostać obywatelką Polski.
[...]
http://wiadomosci.dziennik.pl/wydarzenia/artykuly/412316,anne-applebaum-zona-radoslawa-sikorskiego-stara-sie-o-polskie-obywatelstwo.html
[...]

W 2014r w UE będzie do objęcia mnóstwo wysokich stanowisk
urzędniczych. Nasi "politycy" nie mają szans na stołki decyzyjne, ale
spolegliwość wobec Niemców zostanie z pewnością im wynagrodzona. Wszak
nie bez powodów bardziej dbają oni o niemiecki interes, rujnując
"swój" kraj i nas.

Żadnego godnego stołka nie obejmie Polak, ja będzie miał amerykańską żonę.
Ot i cala tajemnica.
A kto chce, to niech wierzy w jej piękne słówka.  :-P

Czy "cudzoziemka" powiedziała że zamierza się zrzec się obecnego
obywatelstwa (USA)? Bo w to że może "oddać paszport (USA)" to ja jeszcze jakoś zdołam uwierzyć ;-)

Data: 2012-12-02 12:28:35
Autor: leszek niewiadomski
Am 02.12.2012 11:12, schrieb A. Filip:
WW <wuwu0@vp.pl> pisze:
[...]

Tu nie potrzeba wiary, lecz troche wiedzy.
http://en.wikipedia.org/wiki/Multiple_citizenship
ln.

Data: 2012-12-04 08:35:17
Autor: boukun
"WW" <wuwu0@vp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:k9f6ni$e3j$1node1.news.atman.pl...
[...]

Jak to jest, jak to s stao, e akurat obaj kandydaci PO na prezydenta maj za ony ydwki? Czy to wymg?

Data: 2012-12-04 10:07:39
Autor: WW
Żona Sikorskiego chce dostać polskie obywatelstwo
W dniu 2012-12-04 08:35, boukun pisze:

Jak to jest, jak to sę stało, że akurat obaj kandydaci PO na prezydenta
mają za żony Żydówki? Czy to wymóg?

Zwykle wspiera się obcych czy "swoich"?

Pozdrawiam
WW
„Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
  Polska będzie wiochą a Polak burakiem”.

Data: 2012-12-04 12:30:56
Autor: stevep
ona Sikorskiego chce dosta polskie obywa telstwo
Dnia 04-12-2012 o 08:35:17 boukun <boukun@neostrada.pl> napisa(a):

Zajrzyj im w rozporek.  :D
--
stevep
Uywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2012-12-04 12:42:47
Autor: WW
ona Sikorskiego chce dosta polskie obywatelstwo
W dniu 2012-12-04 12:30, stevep pisze:

Zajrzyj im w rozporek.  :D

Wiesz, e tu nie wszyscy podzielaj Twoja preferencje?

WW

Data: 2012-12-05 09:21:30
Autor: stevep
ona Sikorskiego chce dosta polskie obywa telstwo
Dnia 04-12-2012 o 12:42:47 WW <wuwu0@vp.pl> napisa(a):

W dniu 2012-12-04 12:30, stevep pisze:

Zajrzyj im w rozporek.  :D

Wiesz, e tu nie wszyscy podzielaj Twoja preferencje?

WW

Moj preferencj nie jest ujawnianie domniemanych ydw.

Data: 2012-12-05 09:43:50
Autor: A. Filip
stevep <stevep011@invalid.tkdami.net> pisze:
Dnia 04-12-2012 o 12:42:47 WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):

W dniu 2012-12-04 12:30, stevep pisze:
Zajrzyj im w rozporek.  :D

Wiesz, że tu nie wszyscy podzielają Twoja preferencje?
WW

Moją preferencją nie jest ujawnianie domniemanych Żydów.

A czy popierasz możliwość "sprawiania wrażenia" że takie pochodzenie musi być niezwykle wstydliwe i _trzeba_ je koniecznie ukrywać?
Sprawianie takiego wrażenie to nie antysemityzm?! :-)

P.S. Bo taki Stuhr się _austriackich_ przodków nie wypierał wcale ;-)

Data: 2012-12-06 15:43:53
Autor: stevep
ona Sikorskiego chce dosta polskie obywa telstwo
Dnia 05-12-2012 o 09:43:50 A. Filip <anfi@xl.wp.pl> napisa(a):

[...]

A czy popierasz moliwo "sprawiania wraenia" e takie pochodzenie
musi by niezwykle wstydliwe i _trzeba_ je koniecznie ukrywa?
Sprawianie takiego wraenie to nie antysemityzm?! :-)

P.S. Bo taki Stuhr si _austriackich_ przodkw nie wypiera wcale ;-)

A jaki w tym wstyd?

Data: 2012-12-06 17:09:12
Autor: A. Filip
Dnia 05-12-2012 o 09:43:50 A. Filip <anfi@xl.wp.pl> napisał(a):

[...]

Ci wszywszy "dyżurni ze stowarzyszeń" wytaczających ochoczo procesy za
"ujawnianie pochodzenia" mogą niezwykle silnie sugerować że takowe
pochodzenie to wstyd przeogromny, nieprawdaż? :-)
[ Przyczynek do prawa niezamierzonych konsekwencji ]

Data: 2012-12-05 18:27:35
Autor: boukun
ona Sikorskiego chce dosta polskie obywatelstwo
Uytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisa w wiadomoci news:op.wot354po50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...

Bo twoj jest konspirowanie si...

boukun

Data: 2012-12-06 15:45:11
Autor: stevep
ona Sikorskiego chce dosta polskie obywa telstwo
Dnia 05-12-2012 o 18:27:35 boukun <boukun@neostrada.pl> napisa(a):

[...]

Raczej dekonspirowanie podobnych tobie kretynw.

Data: 2012-12-06 17:04:35
Autor: boukun
ona Sikorskiego chce dosta polskie obywatelstwo
Uytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisa w wiadomoci news:op.wowgllkv50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Ja tam si nie konspiruj, w przeciwiestwie do ciebie Steve...

boukun

Data: 2012-12-07 10:55:45
Autor: stevep
ona Sikorskiego chce dosta polskie obywa telstwo
Dnia 06-12-2012 o 17:04:35 boukun <boukun@neostrada.pl> napisa(a):

[...]

Racja, nie konspirujesz swego kretystwa.

Data: 2012-12-07 11:44:40
Autor: the_foe
ona Sikorskiego chce dosta polskie obywatelstwo
W dniu 2012-12-02 10:24, WW pisze:
rujnujc "swj" kraj

juz od 1795 roku jestesmy tylko okradani i rujnowani. Wyglada na to, ze przed rozbiorami bylismy najbogatszym panstwem na swiecie, ze do dzis starcza.

--
the_foe

Data: 2012-12-08 08:38:49
Autor: Trybun
W dniu 2012-12-07 11:44, the_foe pisze:

juz od 1795 roku jestesmy tylko okradani i rujnowani. Wyglada na to, ze przed rozbiorami bylismy najbogatszym panstwem na swiecie, ze do dzis starcza.

Prawdziwa grabie zacza si w XX wieku, od roku 1989.

Data: 2012-12-08 10:18:56
Autor: Przemysaw M.
ona Sikorskiego chce dosta polskie obywatelstwo
Dnia Sat, 08 Dec 2012 08:38:49 +0100, Trybun napisa(a):

[...]

Oczywicie. Rozgrabiono majtek zagrabiony przez takich komuchw jak ty.

--

Nie ukrywam swojego negatywnego stosunku do Donalda Tuska. Jeli to by "tylko" wypadek, to tym bardziej ponosi odpowiedzialno za mier Lecha Kaczyskiego i caej delegacji prezydenckiej. Musiabym by psychicznie niezrwnowaony, eby tolerowa Tuska, ktry odpowiada za mier moich przyjaci. Powtarzam, e nie kieruj si dz zemsty. Ja potrafiem w yciu wybaczy wielokrotnie, ale pan Tusk nie spenia adnego kryterium, ebym mia mu wybaczy - podsumowuje
Kaczyski.

Data: 2012-12-08 11:39:40
Autor: Trybun
W dniu 2012-12-08 10:18, Przemysaw M. pisze:

Prawdziwa grabie zacza si w XX wieku, od roku 1989.
Oczywicie. Rozgrabiono majtek zagrabiony przez takich komuchw jak ty.

Ze smutkiem podejrzewam e nigdy nie wzniesiesz si w swojej samoocenie nad poziom posusznego czyciciela butw swojemu panu.

--
Kapitalizm jest chorob (zaraz) z ktr naley walczy..
  Instalujc Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2012-12-08 11:55:58
Autor: Przemysaw M.
ona Sikorskiego chce dosta polskie obywatelstwo
Dnia Sat, 08 Dec 2012 11:39:40 +0100, Trybun napisa(a):

[...]

Bez smutku podejrzewam, e komunizm tak opta ci umys, e twoje ycie
zatrzymao si na 1989 roku.

--

Wystpienie Jarosawa Kaczyskiego dowiodo, dlaczego jest tylko jeden kandydat na przywdztwo w PiS. - Chc zabiega o to, by stan jeszcze raz na czele rzdu Rzeczypospolitej - krzycza dononie prezes PiS.
Brawo! - odpowiedzieli delegaci, wstajc z krzese. - Nie dla wadzy, ale po to by zrealizowa program 2020, zamona Polska w G20 - zakoczy

Data: 2012-12-02 10:58:34
Autor: leszek niewiadomski
Am 01.12.2012 16:53, schrieb Bogdan Idzikowski:
[...]

http://www.msw.gov.pl/portal/pl/2/10177/Latwiej_o_obywatelstwo_polskie.html
ln.

Data: 2012-12-02 11:09:24
Autor: Marek
ona Sikorskiego chce dosta polskie obywatelstwo
On Dec 2, 10:58am, leszek niewiadomski <les...@invalid.invalid>
wrote:

http://www.msw.gov.pl/portal/pl/2/10177/Latwiej_o_obywatelstwo_polski...
ln.

Ciekawe, kiedy prezydent nada, na podstawie nowej ustawy, obywatelstwo
wszystkim Zydom , na calym swiecie...???

Żona Sikorskiego chce dostać polskie obywatelstwo