A pan premier spod stołu, hał, hał!

Data: 2009-10-13 08:14:00
Autor: Piotr
A pan premier spod stołu, hał, hał!
"Nie będzie zapowiadanej błyskawicznej dymisji szefa CBA Mariusza
Kamińskiego. Premier poczeka na pisemną opinię prezydenta, aby później
sąd nie unieważnił decyzji o odwołaniu - pisze "Dziennik Gazeta
Prawna". Według wcześniejszych zapowiedzi wtorek miał być ostatnim dniem
Mariusza Kamińskiego w CBA. Jednak rządowi prawnicy doszli do wniosku,
że do poprawnego wypełnienia procedury odwołania niezbędna jest opinia
prezydenta. - Nie będziemy jednak czekać w nieskończoność. W czwartek mija siedem
dni od skierowania wniosku. Przepisy mówią zaś, że opinia powinna być
wydana niezwłocznie - mówi "DGP" polityk PO.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Szef-CBA-na-razie-zachowa-stanowisko,wid,11587214,wiadomosc_prasa.html

A taki był principialny, że ho, ho!
Teraz się odgraża, że do czwartku, he, he... Ooo! Tu mi kaktus wyrośnie, jak do czwartku dostanie odpowiedź.
Piotr

Data: 2009-10-13 09:21:36
Autor: Emma
A pan premier spod stołu, hał, hał!
To jeszcze czas, zeby udopic Rudego 102 :)

Data: 2009-10-13 10:44:56
Autor: cirrus
Użytkownik "Emma" <tarabuch@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hb19q1$1em$1inews.gazeta.pl...
[...]

To Kamiński jest rudy?

--
stevep

Data: 2009-10-13 09:26:50
Autor: lord_donald
W dniu 13.10.2009 08:14, Piotr pisze:
[...]

Nie ma teraz co się spieszyć, Kamiński był szybszy, brudy już wylazły na zewnątrz!

Data: 2009-10-13 09:49:49
Autor: Piotr
Dnia Tue, 13 Oct 2009 09:26:50 +0200, lord_donald napisał(a):

Nie ma teraz co się spieszyć, Kamiński był szybszy, brudy już wylazły na zewnątrz!

Ale niszczarki pozarzyna! Taki moczypies to chciał do CBA na rympał
wchodzić i zabezpieczać, zabezpieczać te laptopy. :-)
Piotr

Data: 2009-10-13 10:12:32
Autor: lord_donald
W dniu 13.10.2009 09:49, Piotr pisze:
[...]

Papiery już rozesłane, Donaldowi niszczarki już nie będą potrzebne, po przejęciu przez niego archiwów CBA przypuszczam nie ma sensu już czego kol wiek mielić. Jak zakupił niszczarki w internecie to ma 10 dni na zwrot, gorzej jak jego kolesie i tutaj także ustawiali przetarg.

Data: 2009-10-13 10:14:56
Autor: Piotr
Dnia Tue, 13 Oct 2009 10:12:32 +0200, lord_donald napisał(a):

[...]

No dobra, przekonałeś mnie. Niech sobie siedzi pod stołem i ujada.
Piotr

Data: 2009-10-13 10:16:33
Autor: robi
W dniu 13.10.2009 10:12, lord_donald pisze:
[...]

Jak go tak kolesie będą skubać to nie wystarczy mu na wybory prezydenckie, a jak to się u nich mówi "Wybory kosztują" i będzie musiał zrezygnować, no chyba że pójdzie pierwotnym planem i zdąży pchnąć jeszcze szpitale.

Data: 2009-10-13 13:02:38
Autor: heÂŽsk
On Tue, 13 Oct 2009 08:14:00 +0200, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

[...]

 pismaki szczute przez jaroslawa wypisywaly rozne brednie.
 tusku powiedzial: "nie bede czekac tygodniami az prezydent
 laskawie" wystawi opinie swemu paskowemu. pytanie: dlaczego
 prezydent ma zwlekac z wydaniem opinii? przeciez to proste,
 moze napisac: "Mariusz Kaminski jest najlepszym szefem CBA
 w historii Polski Kaczynskich. Bez szemrania wykonuje polecenia
 mego brata Jaroslawa". Opinia nie jest wiazaca ;o))).

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-10-13 13:37:18
Autor: Piotr
Dnia Tue, 13 Oct 2009 13:02:38 +0200, he®sk napisał(a):

[...]

Problem w tym hesku, żem na własne oczęta widział, a uszęta słyszał,
jak Donio się odgrażał. Bo mu nerwy puścili, he, he.
A teraz wlazł pod stół żeby odszczekać, hau, hau, hau.
A z tymi tak radośnie wykrzykiwanymi oskarżeniami, to ja na miejscu
Kamińskiego (Kaczynskiego też) poszedłbym do sądu. Sądu, gdzie dał nam przykład Michnik jak zwyciężać mamy.
Piotr

Data: 2009-10-13 13:50:09
Autor: heÂŽsk
On Tue, 13 Oct 2009 13:37:18 +0200, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

> [...]

Problem w tym hesku, żem na własne oczęta widział, a uszęta słyszał,
jak Donio się odgrażał. Bo mu nerwy puścili, he, he.

 powiedzial to co napisalem wyzej. tez widzialem i slyszalem.

A teraz wlazł pod stół żeby odszczekać, hau, hau, hau.

 to jedynie nadinterpretacja skolatanych serc pisowskich.
 slyszycie to co chcieliscie slyszec. nadzieja ;o)))

A z tymi tak radośnie wykrzykiwanymi oskarżeniami, to ja na miejscu
Kamińskiego (Kaczynskiego też) poszedłbym do sądu.

 ciekaw jestem o co bys oskarzyl ? ;o)

Sądu, gdzie dał nam przykład Michnik jak zwyciężać mamy.

 michnik sie zeszmacil wiec przyklad marny.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-10-13 14:10:15
Autor: Piotr
Dnia Tue, 13 Oct 2009 13:50:09 +0200, he®sk napisał(a):

ciekaw jestem o co bys oskarzyl ? ;o)

O oszczerstwo, drogi hesku. Myślę, że po odejściu Kamińskiego z CBA,
jakis proces w tej sprawie zobaczysz na własne oczęta.
Piotr

A pan premier spod stołu, hał, hał!