A pan premier spod stołu, hał, hał!

Data: 2009-10-13 13:02:38
Autor: he®sk
A pan premier spod stołu, hał, hał!
On Tue, 13 Oct 2009 08:14:00 +0200, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

"Nie będzie zapowiadanej błyskawicznej dymisji szefa CBA Mariusza
Kamińskiego. Premier poczeka na pisemn± opinię prezydenta, aby póĽniej
s±d nie unieważnił decyzji o odwołaniu - pisze "Dziennik Gazeta
Prawna". [...]

 pismaki szczute przez jaroslawa wypisywaly rozne brednie.
 tusku powiedzial: "nie bede czekac tygodniami az prezydent
 laskawie" wystawi opinie swemu paskowemu. pytanie: dlaczego
 prezydent ma zwlekac z wydaniem opinii? przeciez to proste,
 moze napisac: "Mariusz Kaminski jest najlepszym szefem CBA
 w historii Polski Kaczynskich. Bez szemrania wykonuje polecenia
 mego brata Jaroslawa". Opinia nie jest wiazaca ;o))).

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-10-13 13:37:18
Autor: Piotr
Dnia Tue, 13 Oct 2009 13:02:38 +0200, he®sk napisał(a):

[...]

Problem w tym hesku, żem na własne oczęta widział, a uszęta słyszał,
jak Donio się odgrażał. Bo mu nerwy puścili, he, he.
A teraz wlazł pod stół żeby odszczekać, hau, hau, hau.
A z tymi tak radośnie wykrzykiwanymi oskarżeniami, to ja na miejscu
Kamińskiego (Kaczynskiego też) poszedłbym do sądu. Sądu, gdzie dał nam przykład Michnik jak zwyciężać mamy.
Piotr

Data: 2009-10-13 13:50:09
Autor: he®sk
On Tue, 13 Oct 2009 13:37:18 +0200, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

> [...]
>  mego brata Jaroslawa". Opinia nie jest wiazaca ;o))).

Problem w tym hesku, żem na własne oczęta widział, a uszęta słyszał,
jak Donio się odgrażał. Bo mu nerwy pu¶cili, he, he.

 powiedzial to co napisalem wyzej. tez widzialem i slyszalem.

A teraz wlazł pod stół żeby odszczekać, hau, hau, hau.

 to jedynie nadinterpretacja skolatanych serc pisowskich.
 slyszycie to co chcieliscie slyszec. nadzieja ;o)))

A z tymi tak rado¶nie wykrzykiwanymi oskarżeniami, to ja na miejscu
Kamińskiego (Kaczynskiego też) poszedłbym do s±du.

 ciekaw jestem o co bys oskarzyl ? ;o)

S±du, gdzie dał nam przykład Michnik jak zwyciężać mamy.

 michnik sie zeszmacil wiec przyklad marny.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-10-13 14:10:15
Autor: Piotr
Dnia Tue, 13 Oct 2009 13:50:09 +0200, he®sk napisał(a):

ciekaw jestem o co bys oskarzyl ? ;o)

O oszczerstwo, drogi hesku. Myślę, że po odejściu Kamińskiego z CBA,
jakis proces w tej sprawie zobaczysz na własne oczęta.
Piotr

A pan premier spod stołu, hał, hał!