A pasowa³oby mu miejsce w kiblu.

Data: 2018-01-27 19:19:30
Autor: stevep
A pasowa³oby mu miejsce w kiblu.
# Pawe³ Kukiz w gorzkich s³owach opisa³ swoj± podró¿ poci±giem PKP. "Podró¿ne byd³o (w tym ja) koczujemy we wspólnocie na korytarzach. Mam jedynkê ko³o kibla" - napisa³ polityk. #
Ze strony:
http://tiny.pl/g4vz5

--
stevep

Data: 2018-01-27 20:42:55
Autor: Mordy Zdradzieckie - (c) J. Kaczyñski - PiS
A pasowa³oby mu miejsce w kiblu.

U¿ytkownik "stevep" <stevep011@tkdami.net> napisa³ w wiadomo¶ci news:p4ifrv$ja7$7news.vectranet.pl...
# Pawe³ Kukiz w gorzkich s³owach opisa³ swoj± podró¿ poci±giem PKP. "Podró¿ne byd³o (w tym ja) koczujemy we wspólnocie na korytarzach. Mam jedynkê ko³o kibla" - napisa³ polityk. #

Jak podró¿owacz wygodnie powienien zapytac np. B.Kempy albo kogo¶ z Nowogrodzkiej.

CL

Data: 2018-01-28 11:06:03
Autor: # Lepudruk
[...]

Ajajajaj! Posie³ i dosta³ salonkê obok kibla. Toz to same wygody! Wyszczaæ
siê mo¿na, pawia pu¶cic. Co¿ to Pawe³ek nagle paniskom siê zrobi³? Amnezja
go dopad³a? Juz nie chleje jak zaw¿dy bywa³o? ;-}

--
Lepudruk

Data: 2018-01-28 17:39:03
Autor: stevep
W dniu 2018-01-28 o 11:06, # Lepudruk pisze:
[...]

Naprawdê, taki z niego chlajus?

--
stevep

Data: 2018-01-28 17:45:42
Autor: u2
W dniu 28.01.2018 o 17:39, steviepiepszykoski pisze:

[...]

ano pi¼dziak wielki chlejus jak ty cyrkus:))))))))))))))
--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj± slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Data: 2018-01-28 21:21:10
Autor: Yogi
u2 narusza prawo!
Dnia Sun, 28 Jan 2018 17:45:42 +0100, u2 napisa³(a):

-- General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj± slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Zgodnie z now± ustaw± IPN tego typu sygntarka narusza obowi±zuj±ce prawo! Wysy³am informacjê do administratora ISP.

Data: 2018-01-29 05:01:47
Autor: stevep
A pasowałoby mu miejsce w kiblu.
W dniu .01.2018 o 17:45 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

[...]

Obali³e¶ ju¿ flaszkê denatury?

--
stevep

Data: 2018-01-29 14:15:54
Autor: stevep
W dniu 2018-01-28 o 17:45, u2 pisze:
[...]

Nie mów, w trunkach typu dykta nie dorasta ci do piêt.

--
stevep

A pasowa³oby mu miejsce w kiblu.