A paszoł ty w kibini matier

Data: 2013-07-14 14:31:11
Autor: Tuskobus
A paszoł ty w kibini matier
Naczelny rabin Polski Michael Schudrich: odejdę, jeśli utrzymany będzie zakaz uboju rytualnego

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Naczelny-rabin-Polski-Michael-Schudrich-odejde-jesli-utrzymany-bedzie-zakaz-uboju-rytualnego,wid,15812100,wiadomosc.html

Data: 2013-07-14 05:59:47
Autor: leming.show
A paszo³ ty w kibini matier
Ci z UE powiedzieli ze nie moze byc mowy o dyskryminacji, jesli jest mozliwosc importu takiego miesa do kraju. Jak zydzi sie zdenerwuja to moze byc kiepsko z polska gospodarka, trzeba pamietac ze odpowiadaja za handel, tym samym to oni decyduja czy kupic towar z Polski czy Czech. Pisalem o prawie uboju w Niemczech, ze jest dopuszczalny dla niemieckich grup wyznaniowych. Czekamy na ciag dalszy tej sprawy:) w tym piekny acz nieszczesliwym kraju, jak to zwal Michalkiewicz:)

Data: 2013-07-14 15:17:41
Autor: Tuskobus
A paszoł ty w kibini matier
W dniu 2013-07-14 14:59, leming.show@gmail.com pisze:
[...]

Nie szkodzi, paszli w pizdu wsie...

Odbudujemy gospodarkę narodową i będziemy w końcu rządzić się sami w swoim kraju...

Data: 2013-07-14 10:38:01
Autor: ad.m.
A paszoł ty w kibini matier
W dniu 7/14/2013 8:17 AM, Tuskobus pisze:

Odbudujemy gospodarkę narodową i będziemy w końcu rządzić się sami w
swoim kraju...

Ty to możesz nierobie odbudować melinę w Świdnicy, a rządzić gównem
w spodniach.

-- -- -- -- -> Mam wiele jeszcze myśli i sekretów o sobie, które też chciałbym napisać, ale jeszcze za wcześnie. Wiele spraw kryminalnych, kombinatorstwa i takie tam erotyczne, zapewniam, że spadłbyś ze stołka, gdybyś te historie usłyszał. A byłby to niezły bestseller taka książka....

Kiedyś, jak kilka ładnych dni z rzędu dobrze pochlałem i w domu miałem
niesamowity burdel z pobitymi butelkami i porozlewanymi nalewkami po wszystkich pokojach, trzeźwiejąc, musiałem na kacu zabrać się do sprzątania chałupy, bo lada chwila miały wrócić do domu dzieci z ferii i żona z Niemiec.

W szafce w kuchni znalazłem jakiś środek do prania dywanów, piankę aktywną jakiejś firmy i zacząłem gołymi rękami wcierać ją w chodniki i dywany. Po jakimś czasie, a minął już dzień, jak przestałem chlać, zacząłem słuszeć jak z licznika gazowego wydziela się głos Radia Maryja. To samo słyszałem z wentylatora w łazience. A nawet jak włączyłem odkurzacz, to słyszałem jakąś muzykę i wiadomości Radia Maryja. Potem jak kładłem się spać, a zasnąć nie mogłem po tylu
dniach chlania, słyszałem głos Boży, który mówił do mnie, że jestem synem Bożym i takie tam inne wyrocznie.

boukun

A różne wynalazki, pijało się Bałtycką, Konika, Czystą i Vistulę z gwinta. i Nie oślepłem! W stanie wojennym piłem w Mięzyzdrojach na campingu Pomarańczówkę kupioną w sklepie w Świnoujściu i zapijałem piwem beczółkowym (jakieś szczecińskie), tylko dziewczyny które poderwaliśmy na plaży strasznie po tym rzygały i na drugi dzień bóle wątroby miały. Ale same sobie winne, bo wcześniej na moich 21 urodzinach chwaliły się, że potrafią dużo wypić. Piło się Wermoutha,
najlepiej mi smakował Istra, wódkę Lunikofa, którą brat handlował z DDR itd.

boukun

Ja jako młody chłopak w latach 1978-1987 piłem, ruchałem, obżerałem się, bawiłem stale na dyskotekach, dancingach (to nic że obserwowali mnie z kryminalnej przy stolikach obok), wojażowałem i nawet mend na jajach nie miałem. A HIV-a wtedy dopiero murzyn przywiózł do Polski.

boukun <-- -- -- -- -- -- -- -- --

Data: 2013-07-14 19:27:16
Autor: Tuskobus
A paszoł ty w kibini matier
W dniu 2013-07-14 17:38, ad.m. pisze:
[...]

Zastanawiam się, dlaczego najbardziej podkurwiasz się, jak mowa jest o klechach? Jestem ciekaw, ilu klechów używa takiego słownictwa jak ty..., anonimowo na grupach?

Data: 2013-07-14 15:20:27
Autor: zdumiony
A paszol ty w kibini matier
Uzytkownik <leming.show@gmail.com> napisal w wiadomosci news:3626bc5b-3a6b-45c2-b666-5a758c634fa2googlegroups.com...
Ci z UE powiedzieli ze nie moze byc mowy o dyskryminacji, jesli jest mozliwosc importu
takiego miesa do kraju. Jak zydzi sie zdenerwuja to moze byc kiepsko z polska

Ja bym zakazal importu, zawsze zydzi maja jakies wyjscie
- moga nie jesc miesa, ja bym wolal nie jesc miesa, niz byc takim katem
- moga wyjechac z kraju
- moga porzucic przesady i swoja religie

Data: 2013-07-14 06:42:38
Autor: leming.show
A paszol ty w kibini matier
Ja bym zakazal importu, zawsze zydzi maja jakies wyjscie

Jesli sa inteligentniejsi od innych, to sobie radza

- moga nie jesc miesa, ja bym wolal nie jesc miesa, niz byc takim katem

Pamietasz co sie stalo kiedy Niesiol powiedzial o szczawiu i mirabelkach:)

- moga wyjechac z kraju

Zgodnie z zapowiedzia zostali wygnani 2000 lat temu

- moga porzucic przesady i swoja religie

Widzisz, jak sa zgrzyty miedzy chrzescijanami, tak sa zgrzyty miedzy zydami, tam tez sa podzialy, ale nic to jesli porownamy do islamu, tam to dopiero sie dzieje:) W takim Iranie to chyba nie ma dnia bez bombki.

Data: 2013-07-14 16:23:05
Autor: Bolek
A paszol ty w kibini matier
W dniu 2013-07-14 15:42, leming.show@gmail.com pisze:
[...]

Za to w izraelu jest powszechna miłość i szczęśliwość.
To czemu tam nie wyjadą obżerać się koszernym mięsem.
A wiecie dlaczego w polskich sklepach nie ma już
koszernej wódki ?
Bo żaden szanujący się Polak tego gówna nie chciał kupować.

Bolek

Data: 2013-07-14 07:33:49
Autor: leming.show
A paszol ty w kibini matier
Za to w izraelu jest powszechna mi³o¶æ i szczê¶liwo¶æ.

To czemu tam nie wyjad± ob¿eraæ siê koszernym miêsem.

Bo nie uznaja panstwa Izrael.
http://www.rp.pl/artykul/133283.html

Data: 2013-07-14 15:16:36
Autor: Trybun
A paszoł ty w kibini matier
W dniu 2013-07-14 14:31, Tuskobus pisze:
[...]

Nie dosyć że o sadystycznych zapędach to jeszcze szantażem się para..

A paszoł ty w kibini matier