Śpiewak przegrał z córką ĆwiąkalskieQ1|B

Data: 2019-01-17 09:55:32
Autor: u2
Śpiewak przegrał z córką ĆwiąkalskieQ1|B
cuda w tej Bolanda, cuda:))))))))))))))))))

https://www.facebook.com/JanDawidSpiewak/posts/2275980595753493

Jan ¦piewak
22 hrs ?
Przegrałem wła¶nie proces z córk± ministra Ćwi±kalskiego. Mam zapłacić 5 tysięcy złotych grzywny i 10 tysięcy nawi±zki dla pani Ćwi±kalskiej. Pani mecenas była kuratorem 118 latka i przejęła w ten sposób we władanie pół kamienicy na Ochocie. Kamienicy, w której pół życia mieszkali moi dziadkowie.

Grzywny nie zapłacę. Nawet je¶li przegram apelację. Mogę i¶ć do więzienia. Jestem jedyn± osob± dwukrotnie skazan± za ujawnianie przekrętów reprywatyzacyjnych. Za to, że zawsze stawałem po stronie słabszych.

Wycofuję się całkowicie z polityki. Dziękuję za te wszystkie lata.

--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj± slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

George Orwell :

Śpiewak przegrał z córką ĆwiąkalskieQ1|B