- 艢pij Beatko. 艢pij misiu, lulaj

Data: 2012-05-21 07:29:38
Autor: stevep
- 艢pij Beatko. 艢pij misiu, lulaj
# Tre艣膰 SMS-贸w agenta Tomka

- Jak ci臋 zobacz臋, ostatnie soki z ciebie wydusz臋

  - Nie ma ciebie, komu mam 艣piewa膰

  - 艁amiesz m臋skie serce, Beatko

  - Zm臋czona jeste艣, Beatko, musimy wyskoczy膰 nad wod臋 na powietrze

  - 艢pij Beatko. 艢pij misiu, lulaj

  - Zimna woda. Skocz臋 do wody, zimna, i co? Malutki si臋 zrobi i obciach  b臋dzie (podczas wypadku na Zalew Zegrzy艅ski, p艂ywali motor贸wk膮)

  -Nie mog臋 si臋 doczeka膰, kiedy si臋 zobaczymy

Konrad Piasecki
dziennikarz

Nienawidz膮c korupcji czytam sms-y agenta Tomka i mam poczucie pewnej...  hm... niewsp贸艂mierno艣ci zastosowanych 艣rodk贸w CZYTAJ WI臉CEJ
Nie trzeba by膰 ekspertem, 偶eby zorientowa膰 si臋, 偶e z tak przeprowadzan膮  akcj膮 jest jednak co艣 nie tak. - Sytuacja, w kt贸rej wykorzystuje si臋  relacje osobiste, a z takimi mamy do czynienia w tym przypadku, jest  niedopuszczalna. Nie mo偶na gra膰 na uczuciach, ani stosowa膰 jakichkolwiek  relacji intymnych, tym bardziej z podtekstem seksualnym - wyja艣nia  profesor 膯wi膮kalski i podkre艣la, 偶e to ra偶膮ce przekroczenie uprawnie艅  agenta.

Granic膮 jest ludzka przyzwoito艣膰
  Ci臋偶ko jednak wyznaczy膰 prawn膮 granic臋, kt贸ra reguluje stopie艅 do jakiego  mo偶na kogo艣 "wkr臋ca膰". - 艢ci艣le prawnej granicy nie ma, bo trudno stworzy膰  j膮 kodeksowo, a 偶aden przepis nie m贸wi o niej wprost - wyja艣nia profesor  Marian Filar, karnista i by艂y pose艂.

Tre艣膰 SMS-贸w Beaty Sawickiej

- Nawet nie wiesz, jak za Tob膮 dzi艣 bardzo t臋skni臋

  - Jestem bardzo zm臋czona. Tak t臋skni臋! Kiedy zn贸w si臋 zobaczymy? Czuj臋  si臋 samotna, jest mi ci臋偶ko

  - Dzia艂asz normalnie tak, 偶e nie wiem鈥 Jak do mnie dzwonisz, zaraz mi si臋  humor poprawia

  Istnieje jednak prosta granica zwyk艂ej ludzkiej przyzwoito艣ci i jej nie  powinno si臋 przekracza膰. - Wszystko zale偶y od tego czy mamy do czynienia z  lud藕mi elementarnie moralnymi, czy takimi, kt贸rym tej moralno艣ci brakuje -  s艂yszymy. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hp862

--
stevep