"Śpij Misiu, lulaj"

Data: 2012-04-27 06:30:43
Autor: stevep
"Śpij Misiu, lulaj"
# "Śpij Misiu, lulaj", "Jak cię zobaczę, ostatnie soki z ciebie wyduszę",  "Działasz normalnie tak, Ĺźe nie wiem…" - to nie dialogi z filmu o miłości,  a stenogramy z operacji antykorupcyjnej, w ktĂłrej agent Tomek z CBA  namierzał posłankę PO. Ujawniono ich SMS-y i nagrane wypowiedzi.
Agent Tomek pojawił się w Ĺźyciu posłanki PO Beaty Sawickiej jako Tomasz  Piotrowski, młody biznesmen zza granicy, chłopak z urazami z dzieciństwa  wychowany na warszawskiej Pradze. Taka była "legenda" agenta. Był  wysportowany, świetnie się ubierał i szastał pieniędzmi. Ale teĹź szukał  bliskości z Beatą Sawicką - pisze "Fakt".

Tabloid publikuje treść SMS-Ăłw i rozmĂłw agenta i posłanki, ktĂłra teraz  odpowiada za przyjęcie 100 tysięcy złotych łapĂłwki od podstawionego  funkcjonariusza Centralnego Biura Antykorupcyjnego. Grozi jej za to pięć  lat więzienia.

Co SMS-owali do siebie i co mĂłwili sobie przez telefon posłanka Beata  Sawicka i agent Tomek?

Beata Sawicka: Działasz normalnie tak, Ĺźe nie wiem... Jak do mnie  dzwonisz, zaraz mi się humor poprawia.

Agent Tomek: Jak cię zobaczę, ostatnie soki z ciebie wyduszę.

Agent Tomek: Nie ma ciebie, komu mam śpiewać Agent Tomek: Łamiesz męskie  serce, Beatko.

Agent Tomek: Zmęczona jesteś Beatko, musimy wyskoczyć nad wodę, na  powietrze.

Agent Tomek nocą: Śpij Beatko! Śpij Misiu, lulaj.

Agent Tomek podczas wypadu nad Zalewem Zegrzyńskim, gdzie pływali  motorĂłwką: Zimna woda. Skoczę do wody, zimna i co? Malutki się zrobi i  obciach będzie.
To była miłość. Miłość platoniczna, zauroczenie młodszym mężczyzną -  tłumaczy "Faktowi" Jacek Dubois, mecenas Beaty Sawickiej.

Adwokaci pani Sawickiej przyjęli taką linię obrony, trzeba pamiętać, ze  oskarĹźony moĹźe kłamać i ta linia obrony jest kłamstwem - odpowiada agent  Tomek, czyli poseł PiS Tomasz Kaczmarek. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hpldx

--
stevep
UĹźywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2012-04-27 17:54:07
Autor: pluton
"Śpij Misiu, lulaj"
Facet zasluzyl na emeryturke.

Oby inni agencji mieli chociaz polowe tych zaslug co Agent Tomek.

Nullification

Data: 2012-04-27 18:03:49
Autor: Bogdan Idzikowski
"Śpij Misiu, lulaj"

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jnefkj$igm$1inews.gazeta.pl...
Facet zasluzyl na emeryturke.

Oby inni agencji mieli chociaz polowe tych zaslug co Agent Tomek.

A czym to takim zasłużył się agent Tomek? Nie znam jego sukcesów. Natomiast częste wpadki były ciągle notowane.

Data: 2012-04-27 13:59:32
Autor: Antenka
"Śpij Misiu, lulaj"
On 27 Kwi, 18:03, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> napisał w

A czym to takim zasłużył się agent Tomek? Nie znam jego sukcesów. Natomiast
 częste wpadki były ciągle notowane.<

No jak to czym? Rozkochał w sobie POlszepiczkę...

"A na imię miała właśnie Beata, piękne imię muszę przyznać, że aż
coś!  Zabierałem ją co tydzień na regaty i ćwierkałem jej do ucha
Cielebąk!"

:-o))

Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoją
 karierę polityczną".<

I ja wolałabym, żebyś się nie urodził, kominiarzu. Ile wstydu
zaoszczędziłbyś tym Polsce...

Antenka

Data: 2012-04-28 06:30:36
Autor: stevep
"Śpij Misiu, lulaj"
Dnia 27-04-2012 o 22:59:32 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):

[...]

A ja cieszę się, że się urodziłaś bo skąd wzielibyśmy przyklad tak  modelowej idiotki?
--
stevep

Data: 2012-04-27 21:26:59
Autor: pluton
"Śpij Misiu, lulaj"
> [...]
>
> Oby inni agencji mieli chociaz polowe tych zaslug co Agent Tomek.

A czym to takim zasłużył się agent Tomek? Nie znam jego sukcesów.

Kiedys, wiele, wiele lat temu  szedlem sobie na spacer .
Byl piekmy majowy, cieply wieczor, swiecily gwiazdy...

I nagle cos wyskoczylo z krzakow i kopnelo mnie w dupe.

Dzisiaj, po wielu latach rozmyslan na ten temat
wiem juz, ze to byla ironia, ale wtedy jej nie poznalem.

Nullification

"Śpij Misiu, lulaj"