Śpiwór do oceny

Data: 2012-04-15 20:10:34
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Śpiwór do oceny
j, Sun, 15 Apr 2012 14:42:14 +0200, pl.rec.gory:
https://www.payback.pl/pb/id/20826/index.html

Czy ktoś może go używał? Na ile można wierzyć Salewie co do przedstawionego zakresu temperatur? Zastanawiam się nad w miarę lekkim śpiworem pod namiot w góry typu karpackiego, przy temperarturach zewnętrznych +5  - +10 C.

Powiem tak: Salewy nie macałem, ale mam w domu HiMountain Superpack (czy
tak: Ultrapack) 800 - 200 gramów lżejszy od tej Salewy. Spisuje się
świetnie jak na swoje rozmiary (naprawdę można go skompresować) i wiek (4
lata). Na Twoim miejscu spokojnie uderzałbym w Salewę, jestem niemal pewny
że w zakładanych warunkach się sprawdzi.

--
Pozdrowienia,

Data: 2012-04-17 19:49:43
Autor: j