A po co im fanatyczni kretyni?

Data: 2018-02-15 03:24:29
Autor: stevep
A po co im fanatyczni kretyni?
# "The Guardian": Rafał Ziemkiewicz może nie zostać wpuszczony do Wielkiej  Brytanii #
Ze strony:
http://wyborcza.pl/7,75398,23023213,the-guardian-rafal-ziemkiewicz-moze-nie-zostac-wpuszczony.html

--
stevep

Data: 2018-02-15 05:07:11
Autor: Bombardier Dąs vel Karbonylek
użytkownik stevep napisał:
[...]

To elitarne pismo na łabonamenta, tylko dla wybranych.
Twoje wklejki są jakąś formą reklamy?

Data: 2018-02-15 11:44:14
Autor: Szmalcownik - \(c\) R.Czarnecki - PiS
Użytkownik "stevep" <steveo011w@tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.zeggy30kx3lqthstevep-komputer.radom.vectranet.pl...
# "The Guardian": Rafał Ziemkiewicz może nie zostać wpuszczony do Wielkiej
Brytanii #

Kaczyzm groźniejszy niż uchodźcy!

CL

Data: 2018-02-16 02:57:37
Autor: stevep
W dniu 2018-02-15 o 11:44, Szmalcownik - (c)  R.Czarnecki - PiS pisze:
[...]

Bo zbliżony do faszyzmu.

--
stevep

Data: 2018-02-16 14:56:15
Autor: jacekbialy80
A po co im fanatyczni kretyni?
Faszyzm i antysemityzm.
Towarzyszu Piszczyk w dzisiejszej Wyborczej najświeższa aktualizacja listy!

_kolektyw

Data: 2018-02-17 02:30:35
Autor: stevep
W dniu .02.2018 o 23:56 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

Faszyzm i antysemityzm.
Towarzyszu Piszczyk w dzisiejszej Wyborczej najświeższa aktualizacja  listy!

_kolektyw
A ja czekam na listę kretynów z białym na poczesnym miejscu.

--
stevep

Data: 2018-02-17 01:00:14
Autor: jacekbialy80
A po co im fanatyczni kretyni?
Lista 'kretynów Wyborczej' będzie ogłoszona w poniedziałek. Oczywiście mam zaszczyt ją otwierać na pierwszej stronie. We wtorki Wyborcza drukuje listę świrów i oszołomów, gdzie również mam nadzieję się znaleźć w towarzystwie ludzi takich jak Rafał Ziemkiewicz. Natomiast w środowym dodatku Wyborcza zamieszcza listę faszystów, co dla mnie nie nowość, gdyż 'faszystą' zostałem już za młodu, gdy sikałem na radzieckie pomniki.
Taak... w czwartek idą mohery, w piątek znów antysemici, a gdzie 'wiejskie buraki', 'nieudacznicy', 'ksenofobi'?... Dni tygodnia kurwa brakuje, żeby ich wszystkich wymienić. Trzeba napisać do Ojca Redaktora, aby po dwie listy między łamy wkładał. To rozwiąże problem, a i zwiększy ciężar gatunkowy jego pisma.

JB

Data: 2018-02-16 22:16:16
Autor: t-1
A po co im fanatyczni kretyni?
W dniu 2018-02-16 o 02:57, stevep pisze:

Bo zbliżony do faszyzmu.

Ty to musisz mieć ciężkie życie.
Wszędzie faszyzm.
Możesz choć na chwilę usnąć?

Data: 2018-02-17 02:29:30
Autor: stevep
W dniu .02.2018 o 22:16 t-1 <t-1@todlaspamu.pl> pisze:

W dniu 2018-02-16 o 02:57, stevep pisze:

Bo zbliżony do faszyzmu.

Ty to musisz mieć ciężkie życie.
Wszędzie faszyzm.
Możesz choć na chwilę usnąć?
Niestety kretynku, każdy ma swoje strachy jedni Mośków inni Hansów, no w  ostateczności Arabusów.

--
stevep

Data: 2018-02-15 14:09:02
Autor: Presidente de San Escobar
A po co im fanatyczni kretyni?
Bombardier Dąs vel Karbonylek <bytomir.kwasigrochvelkarbonyle@gmail.com>
napisał(-a):

użytkownik stevep napisał:
> [...]
> To elitarne pismo na łabonamenta, tylko dla wybranych.

To już 28:1

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-02-16 04:59:08
Autor: brat_olin
stevep wrote:

[...]

Tomasz ?? ?@de_Talleyrand_:
"Sprawa nie-wjazdu RAZa do UK pokazuje, że Polska znów staje się oazą wolności w Europie, tak jak przed setkami lat. Tak naprawdę na zachodzie nie ma już ani demokracji ani wolności słowa, jest komunistyczny bełkot z dyktatem politpoprawności a wolna dyskusja nie jest już możliwa."

Tomasz ?? ?@de_Talleyrand_:
"W Europie zachodniej możliwe są już wyłącznie dyskusje obejmujące "najróżniejsze punkty widzenia i pozycje", pod warunkiem, że wyrażają one poparcie dla nowego komunizmu i jego opętanych idei. Wyjście poza te ramy okrzykiwane jest faszyzmem."

Ano, nic dodac, nic ujac!

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2018-02-16 10:44:07
Autor: jacekbialy80
A po co im fanatyczni kretyni?
Cóż... Stracą Brytole, bo będą musieli przyjeżdżać do Polski, jeśli będą chcieli spotkać człowieka, który rozłożył michnikowszczyznę na czynniki pierwsze.
JB

Data: 2018-02-16 22:15:15
Autor: Zenek Kapelinder
A po co im fanatyczni kretyni?
Sadzisz ze przyjada cie ogladac w muzeum? Ciebie po jarmarkach w klatce woza i biora kase za mozliwosc obejrzenia przyglupa.

Data: 2018-02-17 07:55:49
Autor: Totalna Opozycja - \(c\) PiS
A po co im fanatyczni kretyni?
Sadza ze przyjada mnie ogladac w muzeum albo po jarmarkach w klatce wozic beda i brac kase za mozliwosc obejrzenia mnie przyglupa. cale pieniadze przeznacze na renowacje kotlowni a to co zostanie rozdam biednym takim jak ja.

Data: 2018-02-17 11:07:18
Autor: stevep
A po co im fanatyczni kretyni?
Sadzisz ze przyjada cie ogladac w muzeum? Ciebie po jarmarkach w klatce woza i biora kase za mozliwosc obejrzenia przyglupa.

Eeee, to ty robisz za goryla i walisz w owłosioną klatę, aż echo oddaje.

--
stevep

Data: 2018-02-17 02:24:58
Autor: stevep
W dniu .02.2018 o 19:44 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

Cóż... Stracą Brytole, bo będą musieli przyjeżdżać do Polski, jeśli będą  chcieli spotkać człowieka, który rozłożył michnikowszczyznę na czynniki  pierwsze.
JB

Pewnie w muzeum kretynizmu.

--
stevep

Data: 2018-02-16 05:13:13
Autor: Bytomir Kwasigroch vel Karbonylek
użytkownik stevep napisał:
[...]

Co na to reporterzy bez granic? Oburzają się czy milczą?
Czy może oburzają się kiedy zatrzymują wyłącznie swojaków?

Sam widzisz jakie europka ma standardy:)

Data: 2018-02-17 11:07:53
Autor: stevep
W dniu 2018-02-16 o 14:13, Bytomir Kwasigroch vel Karbonylek pisze:
użytkownik stevep napisał:
[...]

Jakie kretynku?

--
stevep