A po co im fanatyczni kretyni?

Data: 2018-02-15 11:44:14
Autor: Szmalcownik - \(c\) R.Czarnecki - PiS
A po co im fanatyczni kretyni?
Użytkownik "stevep" <steveo011w@tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.zeggy30kx3lqthstevep-komputer.radom.vectranet.pl...
# "The Guardian": Rafał Ziemkiewicz może nie zostać wpuszczony do Wielkiej
Brytanii #

Kaczyzm groźniejszy niż uchodźcy!

CL

Data: 2018-02-16 02:57:37
Autor: stevep
W dniu 2018-02-15 o 11:44, Szmalcownik - (c)  R.Czarnecki - PiS pisze:
[...]

Bo zbliżony do faszyzmu.

--
stevep

Data: 2018-02-16 14:56:15
Autor: jacekbialy80
A po co im fanatyczni kretyni?
Faszyzm i antysemityzm.
Towarzyszu Piszczyk w dzisiejszej Wyborczej najświeższa aktualizacja listy!

_kolektyw

Data: 2018-02-17 02:30:35
Autor: stevep
W dniu .02.2018 o 23:56 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

Faszyzm i antysemityzm.
Towarzyszu Piszczyk w dzisiejszej Wyborczej najświeższa aktualizacja  listy!

_kolektyw
A ja czekam na listę kretynów z białym na poczesnym miejscu.

--
stevep

Data: 2018-02-17 01:00:14
Autor: jacekbialy80
A po co im fanatyczni kretyni?
Lista 'kretynów Wyborczej' będzie ogłoszona w poniedziałek. Oczywiście mam zaszczyt ją otwierać na pierwszej stronie. We wtorki Wyborcza drukuje listę świrów i oszołomów, gdzie również mam nadzieję się znaleźć w towarzystwie ludzi takich jak Rafał Ziemkiewicz. Natomiast w środowym dodatku Wyborcza zamieszcza listę faszystów, co dla mnie nie nowość, gdyż 'faszystą' zostałem już za młodu, gdy sikałem na radzieckie pomniki.
Taak... w czwartek idą mohery, w piątek znów antysemici, a gdzie 'wiejskie buraki', 'nieudacznicy', 'ksenofobi'?... Dni tygodnia kurwa brakuje, żeby ich wszystkich wymienić. Trzeba napisać do Ojca Redaktora, aby po dwie listy między łamy wkładał. To rozwiąże problem, a i zwiększy ciężar gatunkowy jego pisma.

JB

Data: 2018-02-16 22:16:16
Autor: t-1
A po co im fanatyczni kretyni?
W dniu 2018-02-16 o 02:57, stevep pisze:

Bo zbliżony do faszyzmu.

Ty to musisz mieć ciężkie życie.
Wszędzie faszyzm.
Możesz choć na chwilę usnąć?

Data: 2018-02-17 02:29:30
Autor: stevep
W dniu .02.2018 o 22:16 t-1 <t-1@todlaspamu.pl> pisze:

W dniu 2018-02-16 o 02:57, stevep pisze:

Bo zbliżony do faszyzmu.

Ty to musisz mieć ciężkie życie.
Wszędzie faszyzm.
Możesz choć na chwilę usnąć?
Niestety kretynku, każdy ma swoje strachy jedni Mośków inni Hansów, no w  ostateczności Arabusów.

--
stevep

A po co im fanatyczni kretyni?