A po co im fanatyczni kretyni?

Data: 2018-02-16 04:59:08
Autor: brat_olin
A po co im fanatyczni kretyni?
stevep wrote:

# "The Guardian": Rafał Ziemkiewicz może nie zostać wpuszczony do Wielkiej Brytanii #
Ze strony:
http://wyborcza.pl/7,75398,23023213,the-guardian-rafal-ziemkiewicz-moze-nie-zostac-wpuszczony.html

Tomasz ?? ?@de_Talleyrand_:
"Sprawa nie-wjazdu RAZa do UK pokazuje, że Polska znów staje się oazą wolności w Europie, tak jak przed setkami lat. Tak naprawdę na zachodzie nie ma już ani demokracji ani wolności słowa, jest komunistyczny bełkot z dyktatem politpoprawności a wolna dyskusja nie jest już możliwa."

Tomasz ?? ?@de_Talleyrand_:
"W Europie zachodniej możliwe są już wyłącznie dyskusje obejmujące "najróżniejsze punkty widzenia i pozycje", pod warunkiem, że wyrażają one poparcie dla nowego komunizmu i jego opętanych idei. Wyjście poza te ramy okrzykiwane jest faszyzmem."

Ano, nic dodac, nic ujac!

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2018-02-16 10:44:07
Autor: jacekbialy80
A po co im fanatyczni kretyni?
Cóż... Stracą Brytole, bo będą musieli przyjeżdżać do Polski, jeśli będą chcieli spotkać człowieka, który rozłożył michnikowszczyznę na czynniki pierwsze.
JB

Data: 2018-02-16 22:15:15
Autor: Zenek Kapelinder
A po co im fanatyczni kretyni?
Sadzisz ze przyjada cie ogladac w muzeum? Ciebie po jarmarkach w klatce woza i biora kase za mozliwosc obejrzenia przyglupa.

Data: 2018-02-17 07:55:49
Autor: Totalna Opozycja - \(c\) PiS
A po co im fanatyczni kretyni?
Sadza ze przyjada mnie ogladac w muzeum albo po jarmarkach w klatce wozic beda i brac kase za mozliwosc obejrzenia mnie przyglupa. cale pieniadze przeznacze na renowacje kotlowni a to co zostanie rozdam biednym takim jak ja.

Data: 2018-02-17 11:07:18
Autor: stevep
A po co im fanatyczni kretyni?
Sadzisz ze przyjada cie ogladac w muzeum? Ciebie po jarmarkach w klatce woza i biora kase za mozliwosc obejrzenia przyglupa.

Eeee, to ty robisz za goryla i walisz w owłosioną klatę, aż echo oddaje.

--
stevep

Data: 2018-02-17 02:24:58
Autor: stevep
W dniu .02.2018 o 19:44 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

Cóż... Stracą Brytole, bo będą musieli przyjeżdżać do Polski, jeśli będą  chcieli spotkać człowieka, który rozłożył michnikowszczyznę na czynniki  pierwsze.
JB

Pewnie w muzeum kretynizmu.

--
stevep