A po jaki chuj mam umieć pisać długopisem ?

Data: 2015-07-31 15:27:40
Autor: Stachu Chebel
A po jaki chuj mam umieć pisać długopisem ?
Finlandia zapowiedziała, że od jesieni 2016 roku zniesie w szkołach naukę pisania odręcznego i kaligrafii, a zamiast nich wprowadzi maszynopisanie. Jest ono bowiem coraz istotniejsze w codziennym życiu - wyjaśniła Minna Harmanen z Narodowej Rady ds. Edukacji. Całość tutaj:

http://www.tvn24.pl/wiadomosci-ze-swiata,2/dlugopisy-do-lamusa-finowie-nie-beda-uczyc-odrecznego-pisania-w-zamian-robotki-reczne,491227.html

Jak ktoś nie wierzy w polskie media, to:

http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/europe/finland/11391999/Finland-to-teach-typing-rather-than-handwriting-in-schools.html

Egon, klawo jak cholera !!!

A po jaki chuj mam umieć pisać długopisem ?