A podatki cichcem, cichcem...

Data: 2012-06-26 09:40:39
Autor: WW
A podatki cichcem, cichcem...
Witam

Pod przykryciem wrzasków stadionowych, rzad uchwala budżet i podatki.

Żebyście potem nie mówili, że nic o tym nie wiedzieliście.  :-P

Pozdrawiam
WW
„Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
  Polska będzie wiochą a Polak burakiem”.

Data: 2012-06-26 09:56:05
Autor: Bogdan Idzikowski
A podatki cichcem, cichcem...

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:jsbp1o$38c$1node2.news.atman.pl...
Witam

Pod przykryciem wrzasków stadionowych, rzad uchwala budżet i podatki.

Żebyście potem nie mówili, że nic o tym nie wiedzieliście.  :-P

O ile pamiętam, to tradycyjnie Sejm urlopuje w lipcu czy sierpniu. Ale w czerwcu? Bo Euro 2012? Nie słyszałem.

Data: 2012-06-26 10:20:51
Autor: WW
A podatki cichcem, cichcem...

[...]

Coś mi się wydaje, że jest jeszcze dużo rzeczy, o których nie słyszałeś.   :-)

Data: 2012-06-26 10:49:04
Autor: Bogdan Idzikowski
A podatki cichcem, cichcem...

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:jsbrd4$5nk$2node2.news.atman.pl...

[...]

Zgadza się, o wszechwiedzący!
No to poinformuj mnie, chodząca krynico wiedzy!
Odpowiedz na zadane pytanie (o ile potrafisz), a nie weksluj!

Data: 2012-06-26 18:02:14
Autor: Ikselka
A podatki cichcem, cichcem...
Dnia Tue, 26 Jun 2012 09:40:39 +0200, WW napisa(a):

Witam

Pod przykryciem wrzaskw stadionowych, rzad uchwala budet i podatki.

....i wydua czas pracy.

--
XL

Data: 2012-06-26 18:28:04
Autor: Bogdan Idzikowski
A podatki cichcem, cichcem...

Uytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisa w wiadomoci news:vwvfqfg5pw7d$.83it126652cm$.dlg40tude.net...
Dnia Tue, 26 Jun 2012 09:40:39 +0200, WW napisa(a):

Witam

Pod przykryciem wrzaskw stadionowych, rzad uchwala budet i podatki.

...i wydua czas pracy.

A w jaki sposb wydua czas pracy?

--
Donald Tusk - "wolabym si nie urodzi, ni na grobach zmarych budowa swoj karier polityczn".

A podatki cichcem, cichcem...