A podobno...

Data: 2012-03-30 23:39:33
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik
A podobno...
.... wieść pms'owa niesie, że tylko BMW potrafi się tak rozwalić.

http://www.rmf24.pl/fakty/polska/zdjecie,iId,653662,iSort,5,iTime,1,iAId,44951

--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik

Data: 2012-03-31 01:48:41
Autor: megrims
A podobno...
W dniu 2012-03-30 23:39, Marcin 'Yans' Bazarnik pisze:
... wieść pms'owa niesie, że tylko BMW potrafi się tak rozwalić.

http://www.rmf24.pl/fakty/polska/zdjecie,iId,653662,iSort,5,iTime,1,iAId,44951

Gówniarza szkoda. Ale ile on tam musiał jechać, że aż takie coś
się porobiło. Asfalt tam jest gładki.

Data: 2012-03-31 02:17:59
Autor: Marek
A podobno...
W dniu 2012-03-31 01:48, megrims pisze:
[...]

50 km/h to z absolutną pewnością nie było. Raczej bliżej 150. A poza tym to przecież słup stał w niewłaściwym miejscu...

Pozdro
Marek

Data: 2012-03-31 10:14:50
Autor: Andy Niwinski
A podobno...

"Marek" <wdemski@onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:jl5igl$mnt$1news.mm.pl...
[...]

A ty się nie znasz, to było zakamuflowane drzewo. Przecież wszystkim wiadomo, że to nie debilni kierowcy powodują wypadki, tylko złośliwe drzewa atakują. Zresztą zdaniem niektórych psm-owiczów najlepiej by było cała powierzchnię kuli ziemskiej wyasfaltować na równo, żeby nic nie "atakowało" biednych kierowców.

Data: 2012-03-31 10:39:48
Autor: megrims
A podobno...
W dniu 2012-03-31 10:14, Andy Niwinski pisze:

(ciach)
[...]

Kiedyś miałem okazje jechać autokarem przez Dominikanę. Tam jest taka
faza, że tam też są drogi szybkiego ruchu <ROTFL> czyli coś jak nasza
droga z Łodzi do Aleksandrowa Łódzkiego. Drogi te są po obu stronach
obsadzone jakimiś takim dziwnym żywopłotem. Wysokość około 4 metrów,
szerokość około 6 metrów. I raz na jakiś czas ten żywopłot jest wycięty
w sposób wskazujący, że to jakieś auto go wycięło. Jestem pewien, że
taki żywopłot nikogo nie zabije. A funkcje ochrony przed wiatrem na
pewno spełnia. Raz na jakiś czas jest to przycinane. Czy u nas nie
mogą czegoś takiego zrobić? Jakaś roślinka by się również znalazła.

Data: 2012-03-31 11:14:41
Autor: szufla
A podobno...
[...]

U nas te role spelniaja drzewa, a tak serio to chyba nie widze tego w polskich warunkach :)

sz.

Data: 2012-03-31 21:22:35
Autor: megrims
A podobno...
W dniu 2012-03-31 11:14, szufla pisze:
[...]

Istnieje coś takiego jak Milin amerykański. Szybko rosnący krzew.
Przyrosty parę metrów rocznie, długość pędów do 12 metrów. Odporny
na mróz, dobrze znosi złe warunki. Może nie wszędzie, ale na pewno
były by miejsca, gdzie można by tego użyć.

Data: 2012-03-31 12:44:16
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
A podobno...

Powitanko,

 Czy u nas nie
mogą czegoś takiego zrobić?

Po co, przeciez grupowi trolle uwazaja, ze na drzewach/slupach gina wylacznie winni. Co prawda w tym akurat wypadku zginal czlowiek, ktory nie dzierzyl kierownicy w dloniach, ani, co najwazniejsze, nie naciskal gazu, ale to tym gorzej dla faktow. Ci co nie moga tam teraz jechac tramwajem tez sa winni, bo... no nie wiem co, kierowcy-teoretycy z PMSu cos wymysla.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Data: 2012-03-31 15:45:33
Autor: J.F.
A podobno...
Dnia Sat, 31 Mar 2012 12:44:16 +0200, Pawel "O'Pajak" napisał(a):
[...]

No, nie przesadzaj.
Albo mial glupiego tatusia, albo krzyczal do kolegi "szybciej, szybciej"
:-)

Jest tez mozliwosc ze wczesniej razem pili :-)

J.

Data: 2012-03-31 17:40:55
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
A podobno...
  Powitanko,

Jest tez mozliwosc ze wczesniej razem pili :-)

Zwykle to kierowca jest odpowiedzialny za wszystko, pasazer o ile nie postanowil nagle udusic kierowcy, raczej rzadko bywa sprawca.
Nic nie wiemy o przyczynach wypadku, nic nie wiemy tez o szybkosci z jaka jechali. Ojciec podal sznurek do crashtestu, o ile sie nie myle, to boczne sa przeprowadzane przy "spacerowo-parkingowej" predkosci 30km/h. Mimo tej zolwiej predkosci i szerokosc chyba polowy dlugosci samochodu uderzajacej przeszkody, to kierownik raczej mial male szanse na przezycie.
Szkoda czlowieka i tyle.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Data: 2012-04-01 08:33:15
Autor: Marek Dyjor
A podobno...
Pawel "O'Pajak" wrote:
[...]

w sumie jechał z jakimś wariatem, i nie powiedział mu widać chłopie przyhamuj bo sie zabijemy.

Data: 2012-03-31 12:35:30
Autor: ojciec
A podobno...
W dniu 2012-03-31 02:17, Marek pisze:
[...]

1000 km/h od razu. Uderzyłeś tak? Uderzył najsłabszą częścią. Mogło być w granicach 100, nie więcej. Przy 150 zbierali by w około małe odłamki jak po wybuchu bomby. To jest właśnie te złudzenie, że jadę 60 to nie mogę zginąć, jestem bezpieczny. Gówno prawda! Co do 50 km/h pooglądaj sobie crash testy z jaką prędkością robią boczne uderzenia w samochodach do 200 000 pln.
Patrz co się dzieje przy 64km/h przy czołowie, a więc ma się co giąć i przejąć energie http://www.youtube.com/watch?v=J4PTjtzjm2o a z boku co masz? Boczne uderzenie max 30 km/h.

I zanim go skażecie na ukrzyżowanie, uważajcie żebyście jutro wasz samochód nie zaskoczył tak samo, czego oczywiście nie życzę.

Data: 2012-03-31 18:53:23
Autor: Filip
A podobno...
W dniu 2012-03-31 02:17, Marek pisze:

50 km/h to z absolutną pewnością nie było. Raczej bliżej 150. A poza tym
to przecież słup stał w niewłaściwym miejscu...

150? Chyba zgłupiałeś.

Data: 2012-03-31 13:31:50
Autor: Cavallino
A podobno...

Użytkownik "megrims" <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jl5gom$mg5$1@usenet.news.interia.pl...
[...]

10 dni po odbiorze prawka pozwalać sobie na takie szaleństwa w mieście, żeby wylecieć na prostej drodze?
Naprawdę powinni wprowadzić testy psychologiczne.....

Data: 2012-03-31 15:18:20
Autor: J.F.
A podobno...
Dnia Sat, 31 Mar 2012 13:31:50 +0200, Cavallino napisał(a):
[...]

I co ci te testy dadza ? Jak na kursie nigdy nie pozwolili wrzucic czworki ani przekroczyc 50, to
skad masz wiedziec ile wolno ?

Pisalem - na egzaminie powinien byc punkt obowiazkowy - plyta poslizgowa,
rozpedz do 80, zahamuj, rozpedz, skrec.

Nieoceniany, bez szkolenia - to ma byc demonstracja co znaczy szybkosc.
W zasadzie po roku mozna by dorzucic obowiazkowe powtorzenie tego elementu
:-)

J.

Data: 2012-03-31 15:32:16
Autor: Cavallino
A podobno...

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:qazsk8exqc8n$.1hoo4n716ysbe.dlg@40tude.net...
[...]

I co ci te testy dadza ?

A jakie?
Bo powinny wykazać, że świr.....
Kto normalny tak jeździ 10 dni od otrzymania prawka?

Data: 2012-03-31 15:40:56
Autor: ojciec
A podobno...

A jakie?
Bo powinny wykazać, że świr.....
Kto normalny tak jeździ 10 dni od otrzymania prawka?

Znaczy jak jeździ?
Nawet nie ma zdjęć jezdni. Nie wiadomo co było przyczyną. Więc jak możesz określać "tak jeździ"?

Data: 2012-03-31 16:35:25
Autor: DoQ
A podobno...
W dniu 31-03-2012 15:40, ojciec pisze:

Znaczy jak jeździ?
Nawet nie ma zdjęć jezdni. Nie wiadomo co było przyczyną. Więc jak
możesz określać "tak jeździ"?

A może spadł ze schodów?

--
Pozdr. Grzymosław

Data: 2012-03-31 15:34:55
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
A podobno...
W dniu 2012-03-31 15:18, J.F. pisze:

Pisalem - na egzaminie powinien byc punkt obowiazkowy - plyta poslizgowa,
rozpedz do 80, zahamuj, rozpedz, skrec.

Zdaje się, że dokładnie tak jest, tyle, że na północ od Polski.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2012-03-31 21:25:53
Autor: megrims
A podobno...
W dniu 2012-03-31 13:31, Cavallino pisze:

[...]

A ty młody nigdy nie byłeś? Jak sobie przypomnę, jakie głupoty
robiłem jak byłem młody (około 17 lat) to cieszę się, że żyję
i nikt nie ucierpiał. Na szczęście z wiekiem coraz mniej tych
głupot robię. Ci dwaj mieli po prostu pecha. Nie wyszło im.

Data: 2012-03-31 22:52:01
Autor: Cavallino
A podobno...

[...]

A ty młody nigdy nie byłeś?

Byłem i też jeździłem 100 i więcej w tym miejscu (nawiasem mówiąc właśnie w BMW  ).
Ale niekoniecznie tydzień po dostaniu prawka.

Data: 2012-04-01 00:00:00
Autor: megrims
A podobno...
W dniu 2012-03-31 22:52, Cavallino pisze:

[...]

A MZ250 w kapciach bez kasku bez PJ na motocykl po Złotowskiej
kiedyś strasznie dziurawej 120 km/h jechałeś?

bo ja.... znam takich, co jechali

Data: 2012-04-01 09:05:56
Autor: Cavallino
A podobno...

[...]

Po Złotowskiej to może nie i niekoniecznie dziurawej, ale reszta się prawie zgadza, tyle że MZ miałem jak już miałem prawo jazdy, wcześniej zdarzało się ujeżdżać nieco mocniejsze jednoślady.

Data: 2012-04-01 13:00:11
Autor: Adam Płaszczyca
A podobno...
Dnia Sun, 01 Apr 2012 00:00:00 +0200, megrims napisał(a):

A MZ250 w kapciach bez kasku bez PJ na motocykl po Złotowskiej
kiedyś strasznie dziurawej 120 km/h jechałeś?

bo ja.... znam takich, co jechali

W zasadzie co ma do tego PJ? --
     ___________ (R)

Data: 2012-03-31 12:46:06
Autor: ojciec
A podobno...
W dniu 2012-03-30 23:39, Marcin 'Yans' Bazarnik pisze:
... wieść pms'owa niesie, że tylko BMW potrafi się tak rozwalić.

http://www.rmf24.pl/fakty/polska/zdjecie,iId,653662,iSort,5,iTime,1,iAId,44951

http://www.youtube.com/watch?v=U6f4HbQcRrI

Szeroka przeszkoda 30 km/h i zobacz co się stało. Zdjęcia z wypadku pokazują większe skupienie Energi w jednym miejscu (węższy element z którym miał kontakt samochód podczas zderzenia)

Ja bym się zastanowił co mogło być przyczyną że kierowce rzuciło na bok. Mnie moje 306 sponiewierało w zakręcie z małą ilością powietrza w przednim kole, zrobiłem 180 stopni przy max 50 km/h.
Może Peugeot 206 ze zdjęć zmieniał pas i zahaczył o inny samochód i stąd wylądował na słupie, może pękł drążek kierowniczy?Co uważacie?

Data: 2012-03-31 14:39:08
Autor: DoQ
A podobno...
W dniu 31-03-2012 12:46, ojciec pisze:
Może Peugeot 206 ze zdjęć zmieniał pas i zahaczył o inny samochód i stąd
wylądował na słupie, może pękł drążek kierowniczy?Co uważacie?

Po wraku widać, że w bagażniku wybuchła bomba termobaryczna. Natomiast uszkodzenia powstały wcześniej, tuż przed zderzeniem. Świadkowie mówią, że tuż po zderzeniu słychać było strzały.

--
Pozdr. Grzymosław

Data: 2012-03-31 15:30:54
Autor: ojciec
A podobno...
W dniu 2012-03-31 14:39, DoQ pisze:
[...]

Część uszkodzeń na pewno powstało przed zderzeniem ze słupem, jak np opona która spadła z felgi przy uderzeniu w krawężnik lub przy przemieszczaniu się samochodu w kierunku prostopadłym do kierunku toczenia się opony.Dach i drzwi kierowcy zapewne odcięte zostały przez strażaków celem wydostania poszkodowanych. Niestety miałem tą nieprzyjemność bycia pasażerem pojazdu w którym strażacy aby wydostać zakleszczonego kierowce musieli obcinać dach, rozpierać słupki i odcinać dzwi.

Świadkowie mówią,
że tuż po zderzeniu słychać było strzały.

To było w Smoleńsku. Czy śladem słabych ludzi dalej ciągniesz ten temat? Czy to dla Ciebie podają wciąż nowe rewelacje z wydarzenia które dawno się skończyło?

Obejrzałeś crash test do którego podałem link żebyś się nadmiernie nie musiał wysilać intelektualnie? Zauważyłeś jakie spustoszenie robi uderzenie boczne przy prędkości 30 km/h z urządzeniem szerokości samochodu?

Czy masz coś mądrego do powiedzenia? Jaki był powód tego wypadku? Tylko nadmierna prędkość?

Przez słodkie pomstowanie nic się nie zmienia, poza ilością wypadków na drogach. Wydawane są tylko wyroki, zamiast starać szukać się rozwiązań jak dużo jeździć bez kolizyjnie.

Data: 2012-03-31 16:34:47
Autor: DoQ
A podobno...
W dniu 31-03-2012 15:30, ojciec pisze:

[...]

Wiem masz w tym doświadczenie. Upadłeś na chodnik i ów upadek spowodował u ciebie duże spustoszenie pod czapką.

--
Pozdr. Grzymosław

Data: 2012-03-31 17:09:27
Autor: ojciec
A podobno...
W dniu 2012-03-31 16:34, DoQ pisze:
[...]

Opowiedziałeś o swoich ciężkich przeżyciach z dzieciństwa. Współczuje Ci, na żywo z lekarzem trudniej więc trzymam kciuki. Pora na odwiedzenie poradni zdrowia psychicznego. Zdrowia życzę.

Data: 2012-03-31 18:03:15
Autor: DoQ
A podobno...
W dniu 31-03-2012 17:09, ojciec pisze:
Opowiedziałeś o swoich ciężkich przeżyciach z dzieciństwa. Współczuje
Ci, na żywo z lekarzem trudniej więc trzymam kciuki. Pora na odwiedzenie
poradni zdrowia psychicznego. Zdrowia życzę.

Polecasz z autopsji?

--
Pozdr. Grzymosław

Data: 2012-03-31 18:53:46
Autor: DoQ
A podobno...
W dniu 31-03-2012 18:05, ojciec pisze:
[...]

ROTFL
Po tym upadku na głowę ma się rozumieć?

--
Pozdr. Grzymosław

Data: 2012-03-31 21:57:49
Autor: ojciec
A podobno...

ROTFL
Po tym upadku na głowę ma się rozumieć?

Wracaj do zdrowia. Potrzebujemy Cie.
Pozdrawiam

Data: 2012-04-01 11:46:14
Autor: DoQ
A podobno...
W dniu 31-03-2012 21:57, ojciec pisze:

Wracaj do zdrowia. Potrzebujemy Cie.

My to znaczy kto? Rozpołowiłeś półkule?

--
Pozdr. Grzymosław

Data: 2012-04-01 12:00:29
Autor: ojciec
A podobno...
W dniu 2012-04-01 11:46, DoQ pisze:
W dniu 31-03-2012 21:57, ojciec pisze:

Wracaj do zdrowia. Potrzebujemy Cie.

My to znaczy kto? Rozpołowiłeś półkule?

Podaj miasto, to znajdę przychodnie.

Data: 2012-04-01 18:17:50
Autor: DoQ
A podobno...
W dniu 01-04-2012 12:00, ojciec pisze:

Wracaj do zdrowia. Potrzebujemy Cie.
My to znaczy kto? Rozpołowiłeś półkule?
Podaj miasto, to znajdę przychodnie.

Znajdziesz czy znajdziecie?

--
Pozdr. Grzymosław

Data: 2012-04-01 23:47:15
Autor: ojciec
A podobno...
W dniu 2012-04-01 18:17, DoQ pisze:
W dniu 01-04-2012 12:00, ojciec pisze:

Wracaj do zdrowia. Potrzebujemy Cie.
My to znaczy kto? Rozpołowiłeś półkule?
Podaj miasto, to znajdę przychodnie.

Znajdziesz czy znajdziecie?

Ja Ci poszukam. My Cie naprawdę potrzebujemy.

Data: 2012-04-02 07:51:10
Autor: DoQ
A podobno...
W dniu 01-04-2012 23:47, ojciec pisze:

Znajdziesz czy znajdziecie?
Ja Ci poszukam. My Cie naprawdę potrzebujemy.

My to znaczy kto?

--
Pozdr. Grzymosław

Data: 2012-04-01 00:27:54
Autor: BUNIEK
A podobno...
[...]

Czy boczne nie jest przy 50 km/h ?? w/g opisu ?

Buniek

Data: 2012-04-01 13:11:56
Autor: ojciec
A podobno...
W dniu 2012-04-01 00:27, BUNIEK pisze:
[...]

Według opisu 50 boczne z przeszkodą o szerokości 1500 mm, "In the pole test, the car tested is propelled sideways at 29km/h into a rigid pole." w zderzeniu bocznym ze słupem taki sam efekt który spowodowała przeszkoda 1500 mm jest uzyskany przy 30km/h. Wiem że google translator nie wystarcza żeby to zrozumieć. Poniżej podaje żródło

http://pl.wikipedia.org/wiki/Euro_NCAP

     zderzenie czołowe (front impact) – polega na uderzeniu z prędkością 64km/h samochodem w nieruchomą, deformowalną przeszkodę o szerokości 40% przodu auta

     zderzenie boczne (side impact) – w bok nieruchomego samochodu na wysokości słupka A od strony kierowcy uderza z prędkością 50km/h przeszkoda o szerokości 1500mm

     zderzenie z pieszym (pedestrian impact) – w róşne punkty z przodu pojazdu (na masce, na wysokości przednich reflektorĂłw, na przednim zderzaku) wystrzeliwane z prędkością 40km/h manekiny pełniące role pieszych

     zderzenie ze słupem (pole test) – polega na uderzeniu bokiem samochodu, ustawionym na ruchomej platformie, na wysokości słupka B w nieruchomy słup o szerokości 254mm z prędkością 29km/h

Data: 2012-04-01 19:42:43
Autor: BUNIEK
A podobno...
[...]

Ok, chodziło mi ze na filmie jest przy 50 z przeszkoda odkształcającą.

Buniek

Data: 2012-03-31 16:16:58
Autor: Papkin
A podobno...
Marcin 'Yans' Bazarnik wrote:
... wieść pms'owa niesie, że tylko BMW potrafi się tak rozwalić.

http://www.rmf24.pl/fakty/polska/zdjecie,iId,653662,iSort,5,iTime,1,iAId,44951

We wrocławiu identyczny pug (chyba ten model) tez wjechal slup trakcji/sygnalizacji ale tym razem rozsmarowal (obrazowo) kobiete ktorej juz nikt nie mogl pomoc :(

Linka brak ale wszedzie pisali, to sie stalo wczoraj. Gosc pewnie zmienial kanaly albo plyte :/ W tym miejscu droga ma lekki uskok w bok a ten jechal jakby prosto...

Data: 2012-03-31 18:52:19
Autor: Filip
A podobno...
W dniu 2012-03-30 23:39, Marcin 'Yans' Bazarnik pisze:
... wieść pms'owa niesie, że tylko BMW potrafi się tak rozwalić.

http://www.rmf24.pl/fakty/polska/zdjecie,iId,653662,iSort,5,iTime,1,iAId,44951

BMW tak rozwalić? BMW z tej strony z której nie walnęło w słup byłoby proste jak strzała. Chyba, że byłaby to prędkość bardzo duża.

I znów przedni napęd na słupie i znów młody kierowca, znów nadmierna prędkość... Znów PEUGEOT.

Data: 2012-03-31 21:59:31
Autor: ojciec
A podobno...

I znów przedni napęd na słupie i znów młody kierowca, znów nadmierna
prędkość... Znów PEUGEOT.

Może to kwestia tylnej skrętnej belki? W starym fordzie wchodziłem na dwóch kołach w łuki i nie było 180 stopni.

Data: 2012-04-01 11:30:41
Autor: Filip
A podobno...
W dniu 2012-03-31 21:59, ojciec pisze:

I znów przedni napęd na słupie i znów młody kierowca, znów nadmierna
prędkość... Znów PEUGEOT.

Może to kwestia tylnej skrętnej belki? W starym fordzie wchodziłem na
dwóch kołach w łuki i nie było 180 stopni.

W ogóle jak można projektować belkę w tylnym zawieszeniu!! Kto czymś takim jeździ, to po prostu robi dobrowolnie z siebie ofiarę.

Data: 2012-04-01 17:06:18
Autor: ojciec
A podobno...
W dniu 2012-04-01 11:30, Filip pisze:
[...]