A podobno...

Data: 2012-03-31 18:52:19
Autor: Filip
A podobno...
W dniu 2012-03-30 23:39, Marcin 'Yans' Bazarnik pisze:
... wieść pms'owa niesie, że tylko BMW potrafi się tak rozwalić.

http://www.rmf24.pl/fakty/polska/zdjecie,iId,653662,iSort,5,iTime,1,iAId,44951

BMW tak rozwalić? BMW z tej strony z której nie walnęło w słup byłoby proste jak strzała. Chyba, że byłaby to prędkość bardzo duża.

I znów przedni napęd na słupie i znów młody kierowca, znów nadmierna prędkość... Znów PEUGEOT.

Data: 2012-03-31 21:59:31
Autor: ojciec
A podobno...

I znów przedni napęd na słupie i znów młody kierowca, znów nadmierna
prędkość... Znów PEUGEOT.

Może to kwestia tylnej skrętnej belki? W starym fordzie wchodziłem na dwóch kołach w łuki i nie było 180 stopni.

Data: 2012-04-01 11:30:41
Autor: Filip
A podobno...
W dniu 2012-03-31 21:59, ojciec pisze:

I znów przedni napęd na słupie i znów młody kierowca, znów nadmierna
prędkość... Znów PEUGEOT.

Może to kwestia tylnej skrętnej belki? W starym fordzie wchodziłem na
dwóch kołach w łuki i nie było 180 stopni.

W ogóle jak można projektować belkę w tylnym zawieszeniu!! Kto czymś takim jeździ, to po prostu robi dobrowolnie z siebie ofiarę.

Data: 2012-04-01 17:06:18
Autor: ojciec
A podobno...
W dniu 2012-04-01 11:30, Filip pisze:
[...]