A policja ma gdzie¶ nowe obostrzenia antywirusowe...

Data: 2021-03-02 13:35:27
Autor: Zbynek Ltd.
A policja ma gdzie¶ nowe obostrzenia antywirusowe...
Gdzie je ma? Na pewno tam, gdzie pan majster ma pana w dupie.

Olin napisał(a) :
> [...]

Jak widać na filmie, wszyscy policjanci maj± tzw. kominy, a nie
maseczki.
Zgodnie z wprowadzonymi zmianami, od soboty niedozwolone jest
zasłanianie twarzy kominami, czę¶ciami odzieży, czy przyłbicami.
Kto¶ już złożył na nich doniesienie do prokuratury? Bo to mi wygl±da
na zorganizowane sabotowanie zmian.

Bodajże wczoraj media donosiły o nałożeniu przez policję 1500
mandatów za niewła¶ciwe zasłanianie twarzy.
Stare przysłowie sprawdza się jak najbardziej:
co wolno wojewodzie, to nie tobie smrodzie.
    Zbyszek
PGP key: 0xDCEF4E65

Data: 2021-03-02 15:03:47
Autor: ±ćęłń󶼿
A policja ma gdzie¶ nowe obostrzenia antywirusowe...
Pod kominami maj± maseczki, dokładnie jak ja;-)
Oczywi¶cie nocne Osły IV RP nie przewidziały zasłaniania na cebulkę.

-- -- -

Data: 2021-03-02 15:10:29
Autor: Shrek
W dniu 02.03.2021 o 15:03, ±ćęłń󶼿 pisze:
Pod kominami maj± maseczki, dokładnie jak ja;-)

Z ciekawo¶ci - po co ci komin jak masz maskę - przecież to oddychać się nie da.

Bo po co policji to wiemy.

--
Shrek

Data: 2021-03-02 15:16:04
Autor: ±ćęłń󶼿
A policja ma gdzie¶ nowe obostrzenia antywirusowe...
Pęd powietrza...
I może trochę przyzwyczajenia od roku.

-- -- -
po co ci komin

Data: 2021-03-02 15:31:24
Autor: Shrek
A policja ma gdzie¶ nowe obostrzenia antywirus owe...
W dniu 02.03.2021 o 15:16, ±ćęłń󶼿 pisze:
Pęd powietrza...

Cug masz w tym kominie? ;)

--
Shrek

Data: 2021-03-02 15:56:44
Autor: ±ćęłń󶼿
A policja ma gdzie¶ nowe obostrzenia antywirusowe...
No jak się nauciska pedałów to jest cug ;-)

-- -- -
Cug masz w tym kominie?

Data: 2021-03-02 17:16:20
Autor: Shrek
W dniu 02.03.2021 o 15:56, ±ćęłń󶼿 pisze:
No jak się nauciska pedałów to jest cug ;-)

Mnie tam nie interesuj± twoje pedały:P

--
Shrek

Data: 2021-03-02 21:55:06
Autor: Robert Tomasik
W dniu 02.03.2021 o 13:35, Zbynek Ltd. pisze:
Jak widać na filmie, wszyscy policjanci maj± tzw. kominy, a nie
maseczki.

Czy możesz mi wskazać ustawow± definicje "maseczki", albo wykazać, ze
"komin" nie jest "maseczk±". No bo je¶li skuteczno¶ć zabezpieczenia
przed wirusem zależy od sznurków założonych na uszy, to chyba w złym
kierunku poszła ewolucja :-)

--
Robert Tomasik

Data: 2021-03-02 22:07:03
Autor: Shrek
A policja ma gdzie¶ nowe obostrzenia antywirus owe...

Czy możesz mi wskazać ustawow± definicje "maseczki", albo wykazać, ze
"komin" nie jest "maseczk±".

No z tłitów wynika że nie.

No bo je¶li skuteczno¶ć zabezpieczenia
przed wirusem zależy od sznurków założonych na uszy, to chyba w złym
kierunku poszła ewolucja :-)

Zdecydowanie;)

--
Shrek

Data: 2021-03-02 23:03:18
Autor: Zbynek Ltd.
Robert Tomasik napisał(a) :
[...]

Że dała nam uszy? ;-)

Obecnie jest w ustawie napisane "maseczki".
Domy¶lnie maseczka to co¶ zaczepiane o uszy :-)

Kiedy¶ było że może być także czę¶ć odzieży lub przyłbica. Komin jest czę¶ci± odzieży. O maseczce trudno to powiedzieć.

    Zbyszek
PGP key: 0xDCEF4E65

Data: 2021-03-03 07:24:15
Autor: Tomasz Kaczanowski
W dniu 02-03-2021 o 23:03, Zbynek Ltd. napisał:
Robert Tomasik napisał(a) :
[...]

nie, maseczka wg słownika, to albo zdrobnienie od maski, albo okład na twarz z ziół, kremu itp. stosowany w celu od¶wieżenia i ujędrnienia skóry. Ja wychodzę z założenia, że prawodawca nie jest infantylny i nie używa zdrobnień w aktach, natomiast innej definicji maseczki nie wprowadził....

--
http://zrzeda.pl

Data: 2021-03-03 10:48:16
Autor: Olin
Dnia Wed, 3 Mar 2021 07:24:15 +0100, Tomasz Kaczanowski napisał(a):

maseczka wg słownika, to albo zdrobnienie od maski, albo okład na twarz z ziół, kremu itp. stosowany w celu od¶wieżenia i ujędrnienia skóry.

Słownik idzie jeszcze dalej:
maska
3. <<twarz zniekształcona, zastygła w jakim¶ grymasie>>

https://sjp.pwn.pl/sjp/maska;2481605.html

Czyli wystarczy się, przykładowo, naburmuszyć i już mamy maskę na stanie.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

ubóstwie."
autor nieznany

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2021-03-03 11:09:45
Autor: Shrek
W dniu 03.03.2021 o 10:48, Olin pisze:

[...]

To by wyja¶niało czemu prezes ryja nie zasłania. On po prostu cały czas maseczkę nosi. Nosił j± nawet przed tym jak chińczycy wpierdolili tego nietoperza;)

--
Shrek

Data: 2021-03-03 14:07:12
Autor: ±ćęłń󶼿
A policja ma gdzie¶ nowe obostrzenia antywirusowe...
Ale nie każdy jest Szrekiem.

-- -- -
Domy¶lnie maseczka to co¶ zaczepiane o uszy

Data: 2021-03-03 14:18:08
Autor: Shrek
A policja ma gdzie¶ nowe obostrzenia antywirus owe...
W dniu 03.03.2021 o 14:07, ±ćęłń󶼿 pisze:
Ale nie każdy jest Szrekiem.

Od szreka to ty wiesz co. Szrek nosi komin i to wewn±trz albo jak się nie da odstępów zachować. Szrek swój rozum ma.

--
Shrek

Data: 2021-03-03 15:09:47
Autor: ±ćęłń󶼿
A policja ma gdzie¶ nowe obostrzenia antywirusowe...
W mojej placówce o¶wiatowej Twoje azbesty poszłyby się w ch__ __ać, za to nauszniki z błękitnego srajpapieru git.
"zgodnezroporzadzeniembozgodnezrozporzadeniembozgodne".
To taka współczesna wersja Marysiek.

Byłem dzi¶ w Biedronie, tam to dopiero zatoka low-endu, zaci±gn±łem komin bo w chirurgicznej byłby obciach ;-))

-- -- -