A prezesowi siź nie podoba.

Data: 2012-06-29 16:43:47
Autor: Przemys³aw M.
A prezesowi siź nie podoba.
Po ME 2012 wyłania się obraz nowoczesnego europejskiego kraju, który z
pasją zorganizował sportowe święto, mówi ambasador RFN Rüdiger von Fritsch.
Zdaniem dyplomaty rozwój Polski to cud, ale zasłużony i wytłumaczalny.
Róża Romaniec: EURO 2012 dobiega końca, była to pierwsza tak duża
międzynarodowa impreza sportowa w Polsce. Jak Niemcy oceniają gospodarzy
pod koniec turnieju?
Rüdiger von Fritsch: Na pewno zmienił się wizerunek Polski. W niemieckich
mediach wyłania się obraz nowoczesnego, europejskiego kraju, który zręcznie
i z pasją był organizatorem sportowego święta. Mnie osobiście zauroczyła
serdeczność i gościnność Polaków. Kiedy polska drużyna wypadła z turnieju,
możnaby oczekiwać, że euforia nieco osłabnie. Ale nic podobnego! Jadąc
przez małe miejscowości, nadal widzę wszędzie okna i samochody udekorowane
flagami. Bardzo mi się to podoba, podobnie jak i niemieckim kibicom, którzy
odwiedzają Polskę."

Tylko PiS odnotował klęskę! ;-)))))

--

„Musimy pamiętać, że aby zwyciężyć, trzeba pamiętać o maksymie Józefa
Piłsudskiego zwyciężyć i spocząć na laurach to klęska, być zwyciężonym, a

Data: 2012-06-29 17:39:50
Autor: Bogdan Idzikowski
A prezesowi się nie podoba.

Użytkownik "Przemysław M." <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisał w wiadomości news:jskev8$ahu$1dont-email.me...
[...]

I nie pomogło straszenie ludzi "ukrytą opcją niemiecką". Klęska prezesa i PiS - niezaprzeczalna.

A prezesowi siź nie podoba.