A propo Radia Maryja i prania mózgów Polakom...

Data: 2009-09-04 16:18:05
Autor: boukun
A propo Radia Maryja i prania mózgów Polakom...
religii katolickiej, do której przywiązanie deklaruje ponad 90% Polaków naucza
się, że Żydzi są narodem wybranym przez Boga i polscy wyznawcy muszą się godzić
z rolą poddanych narodowi wybranemu. Muszą przepraszać, modlić się o pokój dla
Izraela i Jezusa, króla żydowskiego i jej matki Żydówki, teraz narzuconej im
jako  (o sic!) królowej Polski. Dlatego katolicy będą zgodnie ze swoją wiarą
pełnić całe wieki rolę ludzi drugiej kategorii we własnym kraju.

Deklarowani katolicy robią swoim nowym panom za pożytecznych idiotów. Taki np. głupi Piotruś myśli, że jak jego "Mamusia do kościółka śmiga, pokłonić się "żydowskiemu bogu" i babcia, to on też jak na tradycyjnego głupka przystało, MUSI!!! kłaniać się "żydowskiemu bogu"...

Ludzie muszą oprzytomnieć, bo się nigdy nie dźwigniemy...spod
krzyża...

boukun

Data: 2009-09-04 16:25:38
Autor: Piotr
Dnia Fri, 4 Sep 2009 16:18:05 +0200, boukun napisał(a):

[...]

Wałkuński bełkot. Ty byś szmendo-jumaczu pogonił każdy system
moralno-etyczny, żeby móc w spokoju ducha robić co ci pasuje. Czytałeś, o tobie piszą wałkun, w encyklopedii, he, he:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Socjopatia
Piotr
A jak z twoją mamusią, wałkun? Wali pokłony "żydowskiemu Bogu"?

Data: 2009-09-04 17:20:01
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1n3me1tqtkeyg.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Głupi Piotruś się pyta, czy moja mama jet taka głupia jak jego mama? Nie głupi Piotrusiu, moja mama nie jest taka głupia jak twoja i nie wierzy w system moralno-etyczny służacy jednemu wybranemu narodowi...

Ty nie czytaj encyklopedii głupku, bo i tak nic z tego nie rozumiesz, ty lepiej idź debilu do lekarza i powiedz mu, że chcesz być koniecznie moderatorem na grupie pl.soc.polityka...

boukun

Data: 2009-09-04 17:31:56
Autor: Piotr
Dnia Fri, 4 Sep 2009 17:20:01 +0200, boukun napisał(a):

Głupi Piotruś się pyta, czy moja mama jet taka głupia jak jego mama? Nie głupi Piotrusiu, moja mama nie jest taka głupia jak twoja i nie wierzy w system moralno-etyczny służacy jednemu wybranemu narodowi...

Kłamiesz burku, jak zwykle.

Ty nie czytaj encyklopedii głupku, bo i tak nic z tego nie rozumiesz, ty lepiej idź debilu do lekarza i powiedz mu, że chcesz być koniecznie moderatorem na grupie pl.soc.polityka...

Nie pieprz nieuku, po zawodówce.
Piotr

Data: 2009-09-04 18:16:26
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:8lmwrw4s5phf$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Nie słuchasz głupku Radia Maryja... No i nie znasz biblii.
A ja podsłuchuję...

[...]

Oooo, złość piękności szkodzi... debilu z zakopconych Katowic.

boukun

Data: 2009-09-04 22:12:47
Autor: VicAbarca
A propo Radia Maryja i prania mĂłzgĂłw Polako m...
boukun пишет:
 debilu z zakopconych Katowic.

Juz dawno nie sa zakopcone.
Od jakichs 10 lat stopien zanieczyszczenia powietrza na Slasku nie przekracza norm i jest porownywalny z tym w Poznaniu czy Lodzi, a znacznie lepszy niz w Krakowie.

--
VicAbarca

Data: 2009-09-04 22:21:54
Autor: boukun

Użytkownik "VicAbarca" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:h7rsvc$4a3$1nemesis.news.neostrada.pl...
boukun пишет:
[...]

A co na czerwonych zmurszałych cegłach osiadłe, to wdychasz i to co w ziemi, też wdychasz i zjadasz...

U mnie, szczególnie na moim osiedlu jest tzw. mikroklimat, dlatego Niemcy budowali w czasie wojny koło mnie szpital dla lotników niemieckich, zwany popularnie "Latawiec"...

boukun

Data: 2009-09-04 23:27:18
Autor: VicAbarca
boukun пишет:
A co na czerwonych zmurszałych cegłach osiadłe, to wdychasz i to co w ziemi, też wdychasz i zjadasz...

Wy tam na Dolnym Slasku wdychacie wyziewy z tej papy, co to polozyliscie ja po wymianie poniemieckiej dachowki... :)

--
VicAbarca

Data: 2009-09-05 12:09:02
Autor: boukun

Użytkownik "VicAbarca" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:h7s0s5$c0v$1atlantis.news.neostrada.pl...
boukun пишет:
[...]

Tu nikt nic nie wymieniał, na wioskach nadal ludzie mają poniemiecką dachówkę..., albo dziurawe dachy...

boukun

Data: 2009-09-05 22:31:00
Autor: VicAbarca
boukun пишет:
Tu nikt nic nie wymieniał, na wioskach nadal ludzie mają poniemiecką dachówkę..., albo dziurawe dachy...

He, wiem, czesto bywam :)
Generalnie, zachowujecie sie jak malpa, ktorej dano zegarek :)

--
VicAbarca

Data: 2009-09-05 22:51:21
Autor: Piotr
Dnia Sat, 05 Sep 2009 22:31:00 +0200, VicAbarca napisał(a):

He, wiem, czesto bywam :)
Generalnie, zachowujecie sie jak malpa, ktorej dano zegarek :)

Poziom świadomości społecznej jest właśnie na takim poziomie. Miałem
dom w okolicach Bielska, czyli w rejonach cywilizowanych, i tam
ludziska rozumieli co swoje, czyli do płota, a później to był koniec -
zero dbałości o wspólne. Śmieci mi skurwysyn jeden pod mój płot
wyrzucał, przelewy z szamb to chyba każdy miał, inny sąsiad wykosił
kawał lasu, bo miał cień... Poprostu wałkuniada na całego. Sprzedałem toto w pizdu.
To jak w takich warunkach można coś wspólnie stworzyć?
Piotr

Data: 2009-09-06 17:25:31
Autor: boukun

Użytkownik "VicAbarca" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:h7uhul$479$3atlantis.news.neostrada.pl...
boukun пишет:
[...]

A WY, jak się zachowujecie? tam U WAS?

boukun

Data: 2009-09-04 17:47:36
Autor: marek czaplicki
boukun pisze:
lepiej idź debilu do lekarza i powiedz mu, że chcesz być koniecznie moderatorem na grupie pl.soc.polityka...

boukun
przeciez moderatorem grupy jest kazdy, ktory ja czyta i uczestniczy w dyskusjach. kazdy przeciez ustawia sobie kill filles jak chce. nie wiesz o tym?

Data: 2009-09-04 18:18:39
Autor: boukun

Użytkownik "marek czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h7rcqi$n63$1inews.gazeta.pl...
boukun pisze:
[...]

No trudno, żebym ja sobie ustawił kill filles na głupiego Piotrusia, który sra mi stale pod moimi wypowiedziami. Wtedy bym nawet jego głupot nie widział, a on by mógł pieprzyć pod moim adresem do woli, a przecież, jak mu się nie podoba co wypisuję, to może sobie ustawić na mnie kill filles...

boukun

Data: 2009-09-04 18:21:37
Autor: marek czaplicki
boukun pisze:
[...]

wiec wolisz przerzycac sie wyzwizkami i miesem niz dyskutowac. zauwaz jak malo osob Tobie odpowiada, czy zastanawiales sie u ilu siedzisz w KF.

Data: 2009-09-04 18:30:37
Autor: boukun

Użytkownik "marek czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h7reqb$3l8$1inews.gazeta.pl...
boukun pisze:
[...]

Z głupim Piotrusiem nie ma dyskusji, on jest niereformowalny... Zauważyłem, że wiele osób mnie czyta, co potwierdzali często i gęsto, chociażby zauważając pyskówki Piotrusia do mnie. Zauważyłem również, że drugiego takiego idioty i uzależnionego ode mnie na grupie nie ma, co mu w ripoście często pastuję...

Z nikim innym nie ma takich prymitywnych pyskówek, z wieloma osobami się da normalnie dyskutować. Tylko głupi Piotruś zachowuje się jak ongiś psychopata Realo...

bpoukun

Data: 2009-09-04 18:37:06
Autor: marek czaplicki
boukun pisze:
[...]

a czy zastanawiales sie, czy z Toba jest dyskusja czy tez jak brakuje Ci sily argumentu to zaczyna sie argument sily wyzwisk?

Data: 2009-09-04 18:45:16
Autor: boukun

Użytkownik "marek czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h7rfnd$a2i$1inews.gazeta.pl...
boukun pisze:
[...]

Nie ma się nad czym zastanawiać, nigdy nie padają wyzwiska z mojej strony jako pierwsze i jak nie jestem NAGMINNIE zaczepiany. Swego czasu, przed 9 laty nawet ktos kiedyś pisał pod moim adresem, że podoba się mu "boukun" i jego postawa, bo nigdy nikogo nie zaczepia i nie wyzywa, pisze swoje teksty i nie interesuje go opinia innych, czy coś w tym stylu.... A jednak możezsz ze mną normalnie porozmawiać. Spróbuj ten sam tekst wpastować pod głupiego Piotrusia postem ( ale on tylko mi i Kaweckiemu, ew. Cycowi i Grzesiowi pyskuje i nic poza tym nie pisze). Nie wierzysz? To jak się zaczęła odpowiedź w tym wątku? Jak zwykle od głupiego Piotrusia pyskówek, wskoczył jak zwykle pierwszy uzależniony ode mnie: Wałkuński bełkot. Ty byś szmendo-jumaczu pogonił każdy system
[...]

I jak byś to skomentował? Czy w ogóle byś komentował?

boukun

Data: 2009-09-04 18:52:17
Autor: marek czaplicki
boukun pisze:
I jak byś to skomentował? Czy w ogóle byś komentował?

boukun
czy ja bym sie przejal? nie sadze. w internecie jest naprawde tyle miejsca, ze przejmowanie sie kazdym nie ma sensu. ale uczestniczenie w pyskowkach rozwala zasady netykiety.
znizac sie do poziomu kogos, kto ma problemy z wyraznaniem opinii. to nie w moim guscie. ale pisanie jak Ty bez przejmowania sie odzewem? przeciez ludzie po to dyskutuja zeby poznac opinie innych dotyczacych roznych spraw.
Ty na przyklad p[iszesz czasami dlugie posty i co tylko po to zeby sobie poklepac w klawiature? nie sadze i dlatego mysle ze przejmujesz sie opinia kogos innego.

Data: 2009-09-04 16:59:01
Autor: Karol
marek czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):
boukun pisze:
> [...]
Ty na przyklad p[iszesz czasami dlugie posty i co tylko po to zeby sobie poklepac w klawiature? nie sadze i dlatego mysle ze przejmujesz sie opinia kogos innego.

wiesz, ja nie podzielam w ogole pogladow politycznych bokuna. W zasadzie jestem biernym obserwatorem dyskusji ktore sa prowadzone na tej
grupie, dlatego chcialem zapytac Ciebie, dlaczego akurat probujesz *ustawiac*
i pouczac w tej chwili bokuna, a nie osobe ktora pyskowki notorycznie na tej
grupie powoduje??? --

Data: 2009-09-04 19:02:00
Autor: marek czaplicki
  Karol pisze:

[...]
ja nie probuje ustawiac nikogo. czy zadawanie pytan jest ustawianiem kogos? czy tez checia poznania drugiej osoby, tego co mysli i tego co czuje?

Data: 2009-09-04 17:17:42
Autor: Karol
  Karol pisze:

> [...]
> grupie powoduje??? > > ja nie probuje ustawiac nikogo. czy zadawanie pytan jest ustawianiem kogos? czy tez checia poznania drugiej osoby, tego co mysli i tego co czuje?

przykro mi, ale niestety tak to wyglada z pozycji *obserwatora*.
Osobiscie uwazam, ze pouczajac bokuna, ktory jest ewidentnie i notorycznie
atakowy niewybrednymi epitetami personalnymi, ustawiles sie na pozycji osoby,
ktora probuje uciszyc osobe zaatakowana przez kibola....vola...

Data: 2009-09-04 19:03:15
Autor: marek czaplicki
A propo Radia Maryja i prania mózgów Po lakom...
pozatym duzo osob, ktore notorycznie lamia zasady wyzucilem do KF i mam spokoj.

Data: 2009-09-04 19:11:50
Autor: boukun

Użytkownik "marek czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h7rh62$he8$1inews.gazeta.pl...
 Karol pisze:

[...]

Ja nie mam nic przeciwko, ale spróbuj podobne pytania zadawać głupiemu Piotrusiowi, zobaczyłbyś, jak daleko byś zaszedł, żebyś nie był zmuszony wrzucić go do KFu.

boukun

Data: 2009-09-04 19:04:37
Autor: boukun

Użytkownik "marek czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h7rgjs$f1b$1inews.gazeta.pl...
boukun pisze:
[...]

No i tym samym odpowiedziałeś sobie na pierwsze twoje zapytanie: "przeciez moderatorem grupy jest kazdy, ktory ja czyta i uczestniczy w
dyskusjach. kazdy przeciez ustawia sobie kill filles jak chce. nie wiesz
o tym?".

A ja bym mógł tutaj przytoczyć swoją pierwszą udzieloną ci odpowiedź: "No trudno, żebym ja sobie ustawił kill filles na głupiego Piotrusia, który sra
mi stale pod moimi wypowiedziami. Wtedy bym nawet jego głupot nie widział, a on
by mógł pieprzyć pod moim adresem do woli, a przecież, jak mu się nie podoba co
wypisuję, to może sobie ustawić na mnie kill filles..."

I ta dyskusja się zamknęła.

boukun

Data: 2009-09-04 19:09:57
Autor: boukun

boukun pisze:
[...]

I jeszcze, dokładnie tak samo wielokrotnie pastuję głupiemu Piotrusiowi, że byłoby poniżej mojego poziomu, wdawać się z nim w jego prymitywne pyskówki. Dlatego ograniczam się do minimum, próbując uświadomić prymitywowi, że leczy tu swoje kompleksy. On nawet nie wie, kiedy co i jak pisał do  mnie, kiedy czego zazdrościł, nie jest w stanie się w ogóle kontrolować.

boukun

Data: 2009-09-04 20:42:33
Autor: Piotr
Dnia Fri, 4 Sep 2009 19:09:57 +0200, boukun napisał(a):

[...]

Nie kłam wałkun, to nie ładnie. Pastujesz do mnie te głupiaste i kłamliwe odpowiedzi bo na nic więcej
cię nie stać.
Zresztą na nic innego niż pastowanie cię nie stać, boś cymbał. Dodam,
że agresywny cymbał, który się stroi w piórka rzeczowego dyskutanta.
Nie będę daleko szukał szmaciarzu, wystarczy post inicjujący ten
topic, w ktorym po chamsku napadasz na katolików. Piotr
PS. Napisze ci po raz kolejny, głupiutka hałsfrał, że ja z tobą nie
dyskutuję.

Data: 2009-09-04 20:58:22
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:15egelrvs19jf.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

No proszę, głupi Piotruś nic innego nie robi, tylko lata za mną i pisze głupoty. Przygłup, jak żaden inny. I taki głupi psychopata jeszcze myśli, że ktoś ma mu rzeczowo odpowiadać na jego prymitywizm.
Idź się leczyć debilu, bo ci pompka wysiądzie...

boukun

boukun

A propo Radia Maryja i prania mózgów Polakom...