A propo dyskusji o HIDach - jak sie sprawdza cos takiego ?

Data: 2010-11-26 13:47:56
Autor: Andrzej Kaźmierczak
A propo dyskusji o HIDach - jak sie sprawdza cos takiego ?

stosowałem to w Carnivalu
działało poprawnie i nie oślepiało , bez soczewki , za to plastikowa "szyba" jest gładka bez żadnych nacięć i szlaczków i prawie prostopadła

jedyny problem to przetwornice zakłócające CB (testowałem 3-4 typy,robiłem eksperymenty z tłumikami , pierścieniami ferrytowymi ,ekranowaniem , układami wycinającymi ,... ) jedne mniej inne bardziej ale zawsze - więc wróciłem do H4 po jakichś 2 latach użytkowania

to były początki HID,może teraz są lepsze
zestawy jeszcze w tych czasach nie były na aukcjach , moje przypłynęły z USA (chińskie),później testowałem inne przetwornice w okolicach giełd , była poprawa ale nadal załącznie świateł nie było "przezroczyste " dla CB (stary Harry z Filipin, załączone filtry - niewiele dawały na HID , zakłócenia reszty - alternatora ,wycieraczek , el szyb tłumiły całkiem OK)

pozdrawiam

Andrzej

   Takie jak np tu.
http://moto.allegro.pl/h4-zestaw-bixenon-bi-xenon-hid-biksenon-warszawa-i1317696104.html gdzie no niby jest lezka oslaniajaca kierunek swiatla, sa dlugie.

Tylko ze rozumiem ze swiatlo jest na tyle mocne, czy de fakto do ksenona musi byc wszystko inaczej zaprojektowane.

PZDr
Adam

A propo dyskusji o HIDach - jak sie sprawdza cos takiego ?