A propo likwidacji Samoobrony i LPR

Data: 2009-06-06 01:34:13
Autor: Antenka
A propo likwidacji Samoobrony i LPR
Kaczki chorobliwie wręcz nienawidzą narodowców, a na hasło Roman
Dmowski dostają szatańskich drgawek i wiją się w konwulsjach jak po
pokropieniu wodą świeconą :DD

Antenka

Data: 2009-06-06 10:51:13
Autor: boukun

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:7f9c226e-4dd0-488e-8e01-044fc6ab6d12s28g2000vbp.googlegroups.com...
Kaczki chorobliwie wręcz nienawidzą narodowców, a na hasło Roman
Dmowski dostają szatańskich drgawek i wiją się w konwulsjach jak po
pokropieniu wodą świeconą :DD

Antenka

Widzę, że przejrzałaś Antenka na oczy. Czas by i ini się z tego złego snu obudzili.

--
boukun

Lech Kaczyński powiedział dziennikarzom, że drugi raz jest pod Ścianą Płaczu -
pierwszy raz był tam jako prezydent Warszawy. To jedno z podstawowych miejsc
naszej cywilizacji. Jestem oczywiście wyznania chrześcijańskiego, a nie
mojżeszowego, ale wiem skąd się wywodzi moja wiara - zaznaczył.

Data: 2009-06-06 13:49:02
Autor: Antenka
A propo likwidacji Samoobrony i LPR
Widzę, że przejrzałaś Antenka na oczy. Czas by i ini się z tego złego snu
obudzili.

Co mi imputujesz? Od dziecka jestem myślącą Antenką ;-) i posiadam
zdolność prześwietlania takich delikwentów co to się uważają za  "tzw.
prawicy okrągłostołową" , kierującą się "wartościami chrześcijańskimi"
w życiu społecznym, a raczej talmudycznymi :((

Antenka

A propo likwidacji Samoobrony i LPR