A propo popiersia Kaczyńskiego

Data: 2010-04-26 19:09:18
Autor: boukun
A propo popiersia Kaczyńskiego
a.. JaroslawNiedzwiecki Brawo Panie Bartłomieju, jeszcze trochę i będzie Pan robił lepsze interesy jak ojciec Rydzyk... 3 dni temu

a.. eugeniuszsendecki (przesyłający) Ależ Panie Jarosławie kochanieńki!
Pan też może rozprowadzać statuetki wśród ludu polskiego pogrążonego w żalu po zamachu smoleńskim. I bardzo do tego zachęcam Pana. Niech się Pan zgłosi do Bartłomieja (tel.) weźmie w komis trochę statuetek i uda się na najbliższą konwencję wyborczą PiS-u. Jesteśmy Polakami, więc mamy obowiązki polskie. Nie będziemy mieli za dużo do powiedzenia w tej kampanii wyborczej, ale na to nas stać. Stańmy w prawdzie. 3 dni temu

a.. JaroslawNiedzwiecki A nie lepiej by było sprzedawać Kaczyńskiego w jarmułce, np. jak odpala w Boże Narodzenie w Pałacu Prezydenckim menorę? 18 godz. temu

a.. eugeniuszsendecki (przesyłający) Panie JarosławieNiedzwiecki, my rozprowadzamy formę bezjarmułkową, znaczy - trefną. Jednak może Pan temat skoszeryzować, jak najbardziej. Może Pan na swojej figurce domalować flamastrem tę jarmułkę, według Pańskiego życzenia. Nie zachęcam do tego, ale nie ma też prawa zabraniającego takiego koszeryzowania statuetek. 17 godz. temu
http://www.youtube.com/watch?v=Vxm3PnCxj7s

boukun

Data: 2010-04-26 21:22:38
Autor: awe
A propo popiersia Kaczyńskiego

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hr4hfi$fc7$1mx1.internetia.pl...
a.. JaroslawNiedzwiecki Brawo Panie Bartłomieju, jeszcze trochę i? będzie Pan robił lepsze interesy jak ojciec Rydzyk... 3 dni temu

a.. eugeniuszsendecki (przesyłaj±cy) Ależ Panie Jarosławie kochanieńki!
Pan też może rozprowadzać statuetki w¶ród ludu polskiego pogr±żonego w żalu po zamachu smoleńskim. I bardzo? do tego zachęcam Pana. Niech się Pan zgłosi do Bartłomieja (tel.) weĽmie w komis trochę statuetek i uda się na najbliższ± konwencję wyborcz± PiS-u. Jeste¶my Polakami, więc mamy obowi±zki polskie. Nie będziemy mieli za dużo do powiedzenia w tej kampanii wyborczej, ale na to nas stać. Stańmy w prawdzie. 3 dni temu

a.. JaroslawNiedzwiecki A nie lepiej by było sprzedawać Kaczyńskiego w jarmułce, np. jak odpala w Boże Narodzenie w Pałacu Prezydenckim menorę? 18 godz. temu

a.. eugeniuszsendecki (przesyłaj±cy) Panie JarosławieNiedzwiecki, my rozprowadzamy formę bezjarmułkow±, znaczy - trefn±. Jednak może Pan temat? skoszeryzować, jak najbardziej. Może Pan na swojej figurce domalować flamastrem tę jarmułkę, według Pańskiego życzenia. Nie zachęcam do tego, ale nie ma też prawa zabraniaj±cego takiego koszeryzowania statuetek. 17 godz. temu
http://www.youtube.com/watch?v=Vxm3PnCxj7s

boukun
-- -- -- -- -- -
boukun cieszy mnie ze postanowiles cos zrobic ze swoim bezrobociem. To po ile u ciebie ta statuetka sp Lecha Kaczynskiego. Ja poprosze bez jarmulki
awe

Data: 2010-04-26 23:00:08
Autor: Tomy M.
A propo popiersia Kaczyńskiego
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hr4oqm$u8g$1news.onet.pl...

boukun cieszy mnie ze postanowiles cos zrobic ze swoim bezrobociem. To po ile u ciebie ta statuetka sp Lecha Kaczynskiego. Ja poprosze bez jarmulki

A dla mnie może być nawet z jarmułk±, byleby
towarzyszu Bokun był tam Wasz podpis, pod spodem.
Na pami±tkę będę miał i na dowód jak bardzo
kochali¶cie prezydenta, wnukom pokażę.

Tomy M.

Data: 2010-04-27 06:49:47
Autor: awe
A propo popiersia Kaczyńskiego

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomo¶ci news:4bd5fed9$0$17082$65785112news.neostrada.pl...
[...]

jego czy swoim?, pytam bo na jego wnukow bym nie liczyl...jak on z tych swoich dzieci robi taki debili spolecznych - to pewnie nie przetrwaja w kapitalizmie
awe

A propo popiersia Kaczyńskiego