A propos FB

Data: 2011-11-07 22:36:26
Autor: Tomasz Radko
A propos FB
Jak policzycie sezon, jeżeli nie odbędą się żadne mecze?

Data: 2011-11-07 22:57:23
Autor: wiLQ
A propos FB
Tomasz Radko napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Jak policzycie sezon, jeżeli nie odbędą się żadne mecze?

W keeperku ustalilismy, ze wciskamy reset do stanu z 09.2011.
W ligach PRSKowych po prostu sie nie odbedzie draft.

Czyzbys mial jakas ciekawa propozycje?
--
pzdr
wiLQ @ weaksideawareness.wordpress.com

Data: 2011-11-07 23:34:32
Autor: Tomasz Radko
A propos FB
W dniu 2011-11-07 22:57, wiLQ pisze:
[...]

Zagrajcie w fantasy sejm. Punkty:
- za każde wystąpienie,
- za przedstawienie stanowiska klubu,
- za przeedstawienie zdania komisji sejmowej,
- za przedstawienie zdania odrębnego,
- za każdy udział w głosowaniu,
- za każdy wulgaryzm wypowiedziany z trybuny sejmowej,

Plus bonusy za funkcje sejmowe: marszałek, przewodniczący i vice
komisji, klubów parlamentarnych etc.

Extra bonusy za wypowiedź z trybuny w stanie wskazującym, za strajk
okupacyjny mównicy, za bójkę na sali posiedzeń etc.

Data: 2011-11-07 23:45:15
Autor: Leszczur
A propos FB
On 7 Lis, 23:34, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:

> [...]

Extra bonusy za wypowiedź z trybuny w stanie wskazującym, za strajk
okupacyjny mównicy, za bójkę na sali posiedzeń etc.

Oj zalatuje mi tu Simmonsem i jego ligą fantasy celebrytów.
To ja już wolę dłubać w excelu na przyszły sezon.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-11-07 23:48:19
Autor: wiLQ
A propos FB
> [...]

Extra bonusy za wypowiedź z trybuny w stanie wskazującym, za strajk
okupacyjny mównicy, za bójkę na sali posiedzeń etc.

Pytalem o ciekawa... ;-)
Nawet pomijajac temat to wez to zliczaj...