A'propos Manu

Data: 2011-03-21 09:34:25
Autor: yamma
A'propos Manu
Statystyki z wczorajszego meczu (za legionisci.com):
Czas gry: 69 minut
Kontakty z piłką: 40 (20+20)
Strzały celne: 0
Strzały niecelne: 1 (0+1)
Podania celne: 23 (10+13)
Podania niecelne: 9 (5+4)
Faulował: 1 (1+0)
Faulowany: 1 (1+0)
Odbiory piłki: 2 (0+2)
Straty piłki: 5 (4+1)

Teraz wnioski. Jeśli w ciągu 70 min. gry piłkarz jest przy piłce aż 40 razy i notuje tylko 5 strat, jeśli przez 70 min. ma aż 23 celne podania i tylko 9 niecelnych to wytłumaczcie mi drodzy grupowicze o co wam tak naprawdę chodzi? Dlaczego tak się go czepiliście?
yamma

Data: 2011-03-21 09:38:56
Autor: Cavallino
A'propos Manu
Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomości news:

[...]

LOL.
Chyba wszyscy się go czepili, bo zarówno podczas Ligi+ i Ligi+Ekstra (różny skład) wszyscy jechali po nim jak po burej suce. ;-)

A biedny yamma i Skorża nie rozumieją o co chodzi.
Może czas się przerzucić na bierki elektryczne, a z piłką której się nie rozumie dać sobie luz?

Data: 2011-03-21 09:48:05
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
A'propos Manu
Pewna osoba, czyli yamma
oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

[...]

Bo teraz jest moda na niego i dla zasady?

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2011-03-21 09:55:02
Autor: yamma
A'propos Manu
Henryk "Plumski" Plumowski wrote:
[...]

Ok. Rozumiem jeszcze kibiców innych zespołów. Rozumiem "ekspertów" w C+, bo to w większości idioci, którzy w piłce nic nie osiągnęli. Ale nie kumam jazdy po nim w wykonaniu własnych kibiców. Głupota? Jakś trauma związana z "kitką" na głowie? Jedyne do czego można się przyczepić to jego nieskuteczność. No ale skuteczny pomocnik o takiej szybkości nie nazywa się Manu tylko Robben i gra w innej lidze.
yamma

Data: 2011-03-21 10:01:50
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
A'propos Manu
[...]

Ja z kolei nie rozumiem samych piłkarzy.
Jeśli prawdą jest, co pisze GW w jaki sposób kibice Legii "prosili"
swoich piłkarzy o podejście pod sektor, to ja dziękuję, nie ma pytań.

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2011-03-21 13:16:02
Autor: Fedor
A'propos Manu
On 21.03.2011 10:01, Henryk "Plumski" Plumowski wrote:
Ja z kolei nie rozumiem samych piłkarzy.
Jeśli prawdą jest, co pisze GW w jaki sposób kibice Legii "prosili"
swoich piłkarzy o podejście pod sektor, to ja dziękuję, nie ma pytań.

Biorac pod uwage tekst

"- Chodźcie tu, k..., wszyscy, absolutnie wszyscy! Mamy do pogadania! - krzyczeli najbardziej agresywni kibole."

i fakt, ze to jest z GW to juz na starcie wiadomo, ze caly sektor tak nie krzyczal a najwyzej poszczegolne osoby jakies urywki. Jedna osoba krzyknela 'kurwa' inna 'chodzcie tu' ktos jeszcze 'wszyscy' no i gazeta kibolska ma gotowy art.

Odspiewane bylo "Co wy robicie, wy nasza Legie hanbicie" i "Walczyc panowac" i tyle.

Jak w poprzednich meczach nie brakowalo raczej zaangazowania i walki, to w tym... polozyli lache po calosci.

A Manu nie komentuje, bo ktos, kto troche zna sie na pilce wie, ze to kiepszczak.

Data: 2011-03-21 20:06:09
Autor: yamma
A'propos Manu
Fedor wrote:

A Manu nie komentuje, bo ktos, kto troche zna sie na pilce wie, ze to
kiepszczak.

Przed chwilą w Radiu Dla Ciebie Ostrowski (członek Zarządu Legii) stwierdził, że Manu był oglądany aż przez 8 osób (m. in. przez Urbana) i wszyscy wydali pozytywną opinię na temat tego piłkarza.
No ale coż znaczy opinia ludzi związanych zawodowo z piłką wobec "fachowców" z prspn.
yamma

Data: 2011-03-21 20:10:23
Autor: Cavallino
A'propos Manu
Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomości news:im87jj$ibo$1inews.gazeta.pl...
Fedor wrote:

[...]

Ciekawe ilu z nich podtrzymuje swoje zdanie po obejrzeniu go w akcji na polskich boiskach? ;-)

Data: 2011-03-21 20:13:25
Autor: Aman
A'propos Manu

Przed chwilą w Radiu Dla Ciebie Ostrowski (członek Zarządu Legii)
stwierdził, że Manu był oglądany aż przez 8 osób (m. in. przez Urbana) i wszyscy wydali pozytywną opinię na temat tego piłkarza.

a jak by 20 osób wydało pozytywną opinie , że kupa jest smaczna i dobrze smakuje z zieloną herbatą , to byś się nią zajadał ?  Argumenty masz naprawde zabójcze. Liczą sie fakty  , a te są dość brutalne

Pozdrawiam

Aman

Data: 2011-03-21 20:42:44
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
A'propos Manu
Pewna osoba, czyli Aman
[...]

Za to Twoje porównania są zajebiste.

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2011-03-21 20:57:17
Autor: Aman
A'propos Manu

Za to Twoje porównania są zajebiste.

bo Manu to piłkarska kupa :)

Pozdrawiam

Aman

Data: 2011-03-21 20:22:21
Autor: Mane
A'propos Manu
W dniu 2011-03-21 20:06, yamma pisze:

[...]
"fachowcĂłw" z prspn.

Podaj nazwiska pozostałych 7, w Legii może i nie ale w wielu klubach decydują o transferach m.in. synalkowie panów prezesów, w wiekszości klubów decydują prezesi a związek maja z zawodową piłką taki, że wykładaja prywatna kasę, a tak naprawdę maja swoich podpowiadaczy, ktorzy wspolnie z managerami rabia ich na kase na kazdym kroku.

Proponuję od razu podac kto stal za transferem tego kolesia i ile euro przytulil przy okazji.

Data: 2011-03-21 20:43:41
Autor: yamma
A'propos Manu
Mane wrote:
[...]

Zapytaj Ostrowskiego.

w Legii moĹźe i nie ale w wielu klubach
[...]

Obejrzyj sobie ostatnie Cafe Futbol, w którym gościem był Jóźwiak i zdradził trochę jak to wygląda w Legii.

Proponuję od razu podac kto stal za transferem tego kolesia i ile euro
przytulil przy okazji.

Ale do kogo to mówisz? A zresztą nazwisko menadżera nie jest żadną tajemnicą. Łatwo to znaleźć choćby na transfermarkt.
yamma

Data: 2011-03-21 21:27:56
Autor: Fidelio
A'propos Manu
Obejrzyj sobie ostatnie Cafe Futbol, w którym gościem był Jóźwiak i zdradził trochę jak to wygląda w Legii.

Rzeco ;-)? Przecież Twoim zdaniem tam tylko o Lechu gadają :-)

Data: 2011-03-22 11:18:20
Autor: yamma
A'propos Manu
Fidelio wrote:
Obejrzyj sobie ostatnie Cafe Futbol, w którym gościem był Jóźwiak i
zdradził trochę jak to wygląda w Legii.

Rzeco ;-)? Przecież Twoim zdaniem tam tylko o Lechu gadają :-)

Nazwa "Cafe Lech" pojawiła się też parę razy na weszlo.com i chyba chłopaki wzięli to sobie do serca. :-)
yamma

Data: 2011-03-22 11:27:36
Autor: Marcin Kasperski
A'propos Manu
stwierdził, że Manu był oglądany aż przez 8 osób (m. in. przez Urbana)
i wszyscy wydali pozytywną opinię na temat tego piłkarza.

Hmm, to te same osoby były, co wcześniej oglądały "zaciąg hiszpański"?

Data: 2011-03-21 10:48:25
Autor: Aman
A'propos Manu
No ale skuteczny pomocnik o takiej szybkości nie nazywa się Manu tylko Robben i gra w innej lidze.

w Naszej lidze jest kilku skrzydłowych, którzy znacznie lepiej wykorzystują swoją motorykę to po 1.
Po 2 w Sportingu Braga gra na bliźniaczej pozycji Alan. Popaptrz sobie jak on gra, a jak gra Manu. Chciałem również dodać , że został tam sprowadzony za kwotę ok 1 mln euro. Tak , więc osiągalna dla Legii.
Natomiast Legia kupiła patałacha ktoremu dała kontrakt 250 tys euro za sezon.

Pozdrawiam

Aman

Data: 2011-03-21 10:52:37
Autor: yamma
A'propos Manu
Aman wrote:

Po 2 w Sportingu Braga gra na bliźniaczej pozycji Alan. Popaptrz
sobie jak on gra, a jak gra Manu.

Ale wiesz, że piłka to gra zespołowa czy jeszcze nie jesteś na etapie, który pozwala na zrozumienie tej prostej zasady? Wiesz co? Mam propozycję: popatrz sobie na CV Alana, to może załapiesz.
yamma

Data: 2011-03-21 11:02:59
Autor: Aman
A'propos Manu

Ale wiesz, że piłka to gra zespołowa

ja wiem , natomiast Manu tego nie wie i Ty chyba też nie , bo dla Ciebie najważniejsze jest , że Manu ma piłkę co półtorej minuty :)

Mam propozycję: popatrz  sobie na CV Alana, to może załapiesz.

ja proponuje, żębyś popatrzył na CV Manu -czyli zjazd po równie pochyłej , w każdym klubie poznają się żę to jest drewno i opychaja go do gorszej drużyny.  Po Legii może znajdzie angaż w Kolejarzu Stróże .

Pozdrawiam

Aman

Data: 2011-03-21 11:12:16
Autor: tomus_king
A'propos Manu
> [...]

Ok. Rozumiem jeszcze kibiców innych zespołów. Rozumiem "ekspertów" w C+, bo to w większości idioci, którzy w piłce nic nie osiągnęli. Ale nie kumam jazdy po nim w wykonaniu własnych kibiców. Głupota? Jakś trauma związana z "kitką" na głowie? Jedyne do czego można się przyczepić to jego nieskuteczność.

Yamma chyba sam widzisz że on ma też problemy z dośrodkowaniami, podaniami i
przyjęciem piłki. Poza bieganiem naprawdę ciężko znaleźć coś co dobrze robi. A
to że najczęściej bywa przy piłce jeszcze gorzej o nim świadczy - bo zero
efektów z tego. Gdzie bramki, gdzie jakieś asysty. Odkąd go kupili on
utrzymuje się w tej samej, równo kiepskiej formie.

No ale skuteczny pomocnik o takiej szybkości nie nazywa się Manu tylko Robben i gra w innej lidze.
 W takiej lidze jak nasza musi coś pokazać. Zwłaszcza że z nowych nabytków
dostał największy kredyt zaufania. W Legii już miała podobnego piłkarza, który
robił dużo wiatru - R. Wróblewski. Tylko z jego gry było więcej pożytku i nie
przychodził z Ligi Portugalskiej tylko z Chemika Bydgoszcz.
Obecnie Manu jest największym zagrożeniem dla rywala Legii kiedy siedzi na ławce.

Data: 2011-03-21 21:25:33
Autor: Fidelio
A'propos Manu
[...]

Może dlatego np. że kosztował trochę kasy i zajmuje miejsce polskim grajkom?

Data: 2011-03-22 11:22:46
Autor: yamma
A'propos Manu
Fidelio wrote:
[...]

Ale on kosztował grosze, o ile mnie pamięć nie myli to coś ok. 200 tys. euro. Którym polskim grajkom zajmuje miejsce? Jedyny polski grajek jaki mi przychodzi do głowy to Szałachowski, który zresztą obecnie podobno ma problemy z nadwagą.
yamma

Data: 2011-03-21 10:31:25
Autor: Aman
A'propos Manu

[...]

naprawde , powiedz , że żartujesz.  bo już ręce opadają. wczoraj pisałeś , że nie powinien grać a dziś już znowu swoje. Maczałeś palce w transferze, tej żenady ? co po celnych podaniach do bramkarza lub do kolegi stojącego 2 metry obok. zobaczyles pare cyferek i Ci rozum odebrało ? Oglądasz mecze czy sprawdzasz wyniki w  telegazecie ?
Manu nie umie ani dośrodkować ani przyjąc piłki.  Piłka odbija się jak od ściany. Zero techniki nie potrafi wygrywać pojedynów 1 na 1. Notuje niebezpieczne straty. Ma mniej asyst niż Szałachowski. Jeszcze jakieś pytania ?
Wróbel i Małkowski widziałeś może jak grali ? A to Tylko przykład rywala z którym akurat graliśmy. Zresztą co tu porównywać. Manu to poziom 3ligowy i ciezko znalezc gorszego gracza wystepujacego w Ekstraklasie na jego pozycji

Pozdrawiam

Aman

Data: 2011-03-21 10:48:37
Autor: yamma
A'propos Manu
Aman wrote:
[...]

Nie żartuję.

bo już ręce opadają. wczoraj
pisałeś , że nie powinien grać

Przyznaję, napisałem na tzw. odpierdol bo generalnie mam duży wstręt do dyskusji z betonowymi łbami (paru już siedzi w moim KFie).

a dziś już znowu swoje. Maczałeś palce
w transferze, tej żenady ?

Tak. Ten transfer zapewni mi dobrobyt do końca życia.

co po celnych podaniach do bramkarza lub
do kolegi stojącego 2 metry obok. zobaczyles pare cyferek i Ci rozum
odebrało ?

Rozum to chyba tobie odbiera. Manu był przy piłce prawie co półtorej minuty. Choćbyś nie wiem jak wrzeszczał i łapał się za głowę to nie zmienisz faktu, że to na nim głównie opiera się gra ofensywna Legii i że razem z Ivicą są najaktywniejszymi piłkarzami. Gdyby podobnie aktywnie grał Kucharczyk i Radovic (a zwłaszcza Radovic) to ten mecz wyglądałby zupełnie inaczej.
yamma

Data: 2011-03-21 10:59:41
Autor: Aman
A'propos Manu

Rozum to chyba tobie odbiera. Manu był przy piłce prawie co półtorej minuty.

chciałbym Ci wytłumaczyć , że piłka nożna nie polega na tym by być przy piłce co półtorej minuty. By gracz był wartościowy coś z tego posiadania piłki musi jeszcze wynikać. w przypadku tego parality nie wynika nic

Choćbyś nie wiem jak wrzeszczał i łapał się za głowę to nie zmienisz faktu, że to na nim głównie opiera się gra ofensywna Legii

tak owszem i dlatego jest tragicznie i Legia posiada ujemyny stosunek bramek. Jak widzisz sam pogrążasz swojego asa.

najaktywniejszymi piłkarzami. Gdyby podobnie aktywnie grał Kucharczyk i Radovic (a zwłaszcza Radovic) to ten mecz wyglądałby zupełnie inaczej.

Kucharczyk mimo iż dopiero w zeszłej rundzie wszedł do drużyny już jest dużo lepszy niż ta łamaga.
Manu ma prawie najwyższy kontrakt w drużynie. od takiego zawodnika wymaga sie troche wiecej .
Natomiast w tej chwili ja bym tylko chciał , żeby w koncu przestał grać.

Pozdarwiam

Aman

Data: 2011-03-21 11:04:33
Autor: Cavallino
A'propos Manu
Użytkownik "Aman" <aman@maMailawWaster.pl> napisał w wiadomości news:im77ie$ith$1inews.gazeta.pl...

[...]

W L+Ekstra ładnie go podsumowali, że powinien być zatrudniony w sekcji lekkoatletycznej, piłkarska to nieporozumienie, bo facet nie potrafi grać w piłkę po prostu.

Data: 2011-03-21 11:06:22
Autor: Aman
A'propos Manu

W L+Ekstra ładnie go podsumowali, że powinien być zatrudniony w sekcji
lekkoatletycznej, piłkarska to nieporozumienie, bo facet nie potrafi grać w piłkę po prostu.

ja to widziałem :). Zresztą mnie do tego nikt nie musi przekonywać. Natomiast w C+ pewnie pracuje beton który wylądowałbym w KF'ie Yammy :)

Pozdrawiam

Aman

Data: 2011-03-21 21:31:27
Autor: Fidelio
A'propos Manu
[...]

No i właśnie to oddaje dramat poziomu ligi, lekkoatleta jest częściej przy piłce niż piłkarz.

Aż się boję o wynik meczu ekstraklasa - lekkoatleci :-)

Data: 2011-03-21 23:10:00
Autor: Cavallino
A'propos Manu
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:

[...]

Ale piłka nożna nie polega na tym żeby jak najczęściej dotknąć piłki, tylko żeby ją do bramki skierować.
Taki Stilic przy piłce był niezbyt często, a jak już to partolił wszystko co się dało, ale te kilka razy wiedział co z nią zrobić.
Zupełnie odwrotnie niż Manu.

Data: 2011-03-22 00:10:41
Autor: Fidelio
A'propos Manu
Ale piłka nożna nie polega na tym żeby jak najczęściej dotknąć piłki, tylko żeby ją do bramki skierować.

Wiesz niby tak, ale podejrzewam że taki Guardiola by się nie zgodził, ale możesz z nim polemizować oczywiście ;-)

Data: 2011-03-22 07:28:52
Autor: Cavallino
A'propos Manu
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:im8ltl$7cf$1news.onet.pl...
Ale piłka nożna nie polega na tym żeby jak najczęściej dotknąć piłki, tylko żeby ją do bramki skierować.

Wiesz niby tak, ale podejrzewam że taki Guardiola by się nie zgodził,

Zgodziłby się, efekt ich popisów jest zupełnie odwrotny do popisów Manu.
To jest środek do celu, w przypadku Manu bieganie jest celem samym w sobie.

Data: 2011-03-22 17:39:11
Autor: Fidelio
A'propos Manu
[...]

Cel jest ten sam, tylko nie każdemu wychodzi :-)

Data: 2011-03-21 11:18:12
Autor: Mark
A'propos Manu
Dnia Mon, 21 Mar 2011 09:34:25 +0100, yamma napisał(a):

[...]

Wedlug statystyk, to razem z psem macie po 3 nogi, ale to wcale nie znaczy
ze pies bedzie sie dobrze poruszal na dwoch.

Statystyki to taka fajna sprawa, bo mozna sobie je dowolnie naginac do
swojej tezy, a nic nie zmieni tego ze to zwyczajne drewno i widza to wszyscy
oprocz ciebie, nawet inni legionisci.

--
Mark

Data: 2011-03-21 11:56:16
Autor: yamma
A'propos Manu
Mark wrote:

Wedlug statystyk, to razem z psem macie po 3 nogi, ale to wcale nie
znaczy ze pies bedzie sie dobrze poruszal na dwoch.

Ja cię bardzo proszę, nie wygaduj herezji. Statystyki są w sporcie sprawą wręcz podstawową. Taka np. siatkówka praktycznie w całości opiera się właśnie na statystykach. Jeśli atakujący statystycznie najwięcej razy uderza po skosie to ustawiamy mu blok na skos a obrona broni prostą. W piłce jest podobnie. Nie ma w ogóle mowy o ustaleniu taktyki pod przeciwnika, jeśli nie dysponujemy statystykami poszczególnych piłkarzy innej drużyny. Cały słynny system Amisco opiera się właśnie na statystykach.
yamma

Data: 2011-03-21 11:43:21
Autor: UGI
A'propos Manu
yamma <yamma@wp.pl> napisał(a):
Ja cię bardzo proszę, nie wygaduj herezji. Statystyki są w sporcie sprawą wręcz podstawową. Taka np. siatkówka praktycznie w całości opiera się właśnie na statystykach.

A w przypadku atakujacych głównie na zbijaniu tak jak w przypadku skrzydłowego
na asystach. Jeżeli Manu jest bardzo często przy piłce i w sezonie ma ze dwie
asysty to tylko gorzej o nim świadczy.

Data: 2011-03-21 20:11:30
Autor: yamma
A'propos Manu
UGI  wrote:

A w przypadku atakujacych głównie na zbijaniu tak jak w przypadku
skrzydłowego na asystach. Jeżeli Manu jest bardzo często przy piłce i
w sezonie ma ze dwie asysty to tylko gorzej o nim świadczy.

To też bardzo źle świadczy o piłkarzach, których zadaniem jest dochodzić do dośrodkowań. Nie wiem czy ogladasz mecze Legii systematycznie, ja oglądam i w wiekszości akcji z prawej strony w polu karnym jest tylko osamotniony napastnik. Ja naprawdę wolę aby Manu nie dośrodkowywał gdy nie ma do kogo niż dośrodkowywał na pałę i narażał zespół na kontry.
yamma

Data: 2011-03-21 20:14:48
Autor: Aman
A'propos Manu

To też bardzo źle świadczy o piłkarzach, których zadaniem jest dochodzić do dośrodkowań.

musieliby sobie kupić szczudła.

Pozdrawiam

Aman

Data: 2011-03-21 20:17:21
Autor: Mane
A'propos Manu
W dniu 2011-03-21 20:14, Aman pisze:

musieliby sobie kupić szczudła.

Prościej by było wykupić bilety za bramka :D

Data: 2011-03-21 21:40:25
Autor: UGI
A'propos Manu
yamma <yamma@wp.pl> napisał(a): Jestem bezrobotny, mam dużo czasu, więc wziąłem pod lupę występ Manu przeciwko
Śląskowi (mam wszystkie pełne mecze Legii w tej rundzie, wybor padł poprzez
losowanie :-) ). Oto wynik:

11. sekunda - złe przyjęcie prostej piłki - rywal wybija na aut.
51. sekunda - bez przyjecia podaje koledze na aut
3 minuta 31 sekunda - celne podanie górą ze środka pola do Hubnika
10 minuta 10 sekunda - wrzutka na głowę obrońcy stojącym na 15 metrze (w polu
karnym dwóch zawodników Legii)
10 minuta 52 sekunda - podanie w środku pola do najbliższego kolegi z tyłu
12 minuta 26 sekunda - celne podanie (do przodu) po ziemi do Vdorljaka
14 minuta 38 sekunda - podanie do Hubnika, ten bez przyjęcia oddaje piłkę i
Manu strzela obok bramki
16 minuta 50 sekunda - wyskok do górnej piłki (bez rywala) i podanie do
przeciwnika
17 minuta 53 sekunda - bez przyjęcia odegranie do rywala
18 minuta 55 sekunda - miniecie Pawelca przy linii końcowej (w polu karnym 3
zawodników Legii), podanie do Radovica na 6. metrze, któremu odskakuje piłka 19 minuta 27 sekunda - wygrany pojedynek główkowy, piłkę przejmuje rywal
21 minuta 34 sekunda - podciągnięcie z piłką kilka metrów, podanie do
najbliższego kolegi
25 minuta 12 sekunda - przegrany pojedynek główkowy w środku boiska, ale
wywalcza piłkę i podaje do Hubnika
29 minuta - dobieg do piłki na lewym skrzydle, nabicie rywala i piłka wychodzi
na aut.
30 minuta 50 sekunda - zablokowane dosrodkowanie z lewego skrzydła (w polu
karnym 2 Legionistów). Rzut rożny.
32 minuta 29 sekunda - dosrodkowanie w pole karne, głową wybija obrońca (w
polu karnym 3 Legionistów)
36 minuta 47 sekunda - wykop do góry na połowie Legii, piłkę przejmuje Hubnik
42 minuta 40 sekunda - podanie do tyłu 43 minuta 10 sekunda - podciągnięcie kilkanascie metrów z piłką, podanie do rywala
45 minuta 50 sekunda - wykop bramkarza Śląska, Manu główkuje pod nogi rywala
51 minuta 31 sekunda - podanie do tyłu 52 minuta 55 sekunda - podanie do tyłu
53 minuta 59 sekunda - złe przyjecie piłki, po walce z rywalem podał do
najblizszego kolegi
55 minuta 9 sekunda - podanie do tyłu
59 minuta 31 sekunda - bez przyjęcia odegranie do tyłu na połowe Legii
59 minuta 53 sekunda - bez przyjęcia odegranie do tyłu na połowe Legii (tak,
to inna akcja :-) )
61 minuta 37 sekunda - dobieg do piłki w polu karnym, odegranie na skrzydło
65 minuta 47 sekunda - odebranie piłki rywalowi i strata na jego rzecz 67 minuta 23 sekunda - przejęcie podania, ale nabity piłka przez obronce, aut.
69 minuta 19 sekunda - bez asysty rywala główkuje na połowie Legii do tyłu 72 minuta 52 sekunda - złe przyjecie piłki, rywal przejmuje, lecz i ten się
myli więc Manu podaje do kolegi
73 minuta - podanie na skrzydło, dosrodkowanie Ogbuke (w polu karnym 4
zawodników Legii)
75 minuta 55 sekunda - żółta kartka po faulu
79 minuta 20 sekunda - wymiana piłki z Vdorljakiem na 30. metrze, odegranie na
bok do Rzezniczaka
80 minuta 20 sekunda - podanie na bok do Rzezniczaka
80 minuta 34 sekunda - Dośrodkowanie ze skrzydła (2 zawodników Legii, w polu
karnym), wybija obrońca.
81 minuta 12 sekunda - wygranie pojedynku główkowego i odegranie do tyłu
84 minuta 27 sekunda - odegranie bez przyjęcia do tyłu, walka z Pawelcem i
wywalczenie rzutu rożnego
87 minuta 9 sekunda - aut dla Śląska, wybicie wyrzutu na korner dla rywala.
87 minuta 30 sekunda - odebranie piłki, celne podanie na środek pola do kolegi
91 minuta 21 sekunda - niedokładne podanie do kolegi, ale Manu faulowany
92 minuta 50 sekunda - niedokładne przyjęcie podania - strata
93 minuta 29 sekunda - wywalczenie w polu karnym rzutu rożnego. Dośrodkowanie
z rogu na głowe obrońcy, przejęcie ale przegrany pojedynek z obrońcą
zakończony autem dla Legii
94 minuta 36 sekunda - wrzutka z autu w pole karne, wybija obrońca.

Nie wiem czy ogladasz mecze Legii systematycznie, ja oglądam i w wiekszości akcji z prawej strony w polu karnym jest tylko osamotniony napastnik.

Z tego samego meczu:

Poza konkursem:
wrzutka Wawrzyniaka z lewego skrzydła - 3 Legionistów w polu karnym
Druga wrzutka Wawrzyniaka z lewego skrzydła - 2 Legionistów w polu karnym
Dosrodkowanie z lewego skrzydła Ogbuke (3 Legionistów w polu karnym)
Dośrodkowanie z lewego skrzydła Wawrzyniaka (3 Legionistów w polu karnym)
Płaskie dośrodkwoanie Wawrzyniaka z lewego skrzydła (3 Legionistów w polu karnym)
Dośrodkowanie Wolskiego (2 Legionistrów w polu karnym)
Dośrodkowanie Ogbuke (3 Legionistów w polu karnym)

Wniosek z tego akurat meczu. Manu ani razu nie dośrodkował w pole karne na
osamotnionego Legionistę. Może miałem pecha i wylosowałem mecz, w którym było
zupełnie inaczej niż piszesz. Co więcej jego koledzy też gdy dośrodkowywali
(choć ich jakość była na ogół słaba), to co najmniej na dwójkę kolegów w polu
karnym (najczęściej było to trzech zawodników). Poza tym Manu ANI RAZU nie otworzył koledze drogi do bramki. Najbliżej gola
był sam, po wymianie piłki z Hubnikiem. Z pozycji z której strzelał, powinien
co najmniej trafić w bramkę, o czym powiedział sam Smokowski w czasie transmisji. Jedyna rzecz w której masz całkowitą rację, to że o Manu nie mozna powiedzieć,
że chowa się i unika gry. Bardzo dużo się rusza, kontaktów z piłką również co
niemiara, ale ich jakość możesz sam ocenić bo co do sekundy podałem je wszyskie. --

Data: 2011-03-21 22:44:53
Autor: Fidelio
A'propos Manu
[...]

Wyślij to Skorży ;-)

Data: 2011-03-21 23:13:45
Autor: Cavallino
A'propos Manu
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:

Wyślij to Skorży ;-)

Tobie to by trzeba podręcznik cytowania wysłać.

Data: 2011-03-22 00:11:30
Autor: Fidelio
A'propos Manu
Tobie to by trzeba podręcznik cytowania wysłać.

No ciut przegiąłem ;-)

Data: 2011-03-22 11:53:20
Autor: Mane
A'propos Manu
W dniu 2011-03-21 23:13, Cavallino pisze:

Tobie to by trzeba podręcznik cytowania wysłać.

Moze chcial zacytowac to co ma wyslac Skorzy :)

Data: 2011-03-22 08:22:33
Autor: AJK
A'propos Manu
21-03-2011, 22:40, UGI napisał:

Jestem bezrobotny, mam dużo czasu, więc wziąłem pod lupę występ Manu
przeciwko Śląskowi (mam wszystkie pełne mecze Legii w tej rundzie,
wybor padł poprzez losowanie :-) ). Oto wynik:
[...]
Wniosek z tego akurat meczu.

Przerywamy program, żeby nadać wiadomość z ostatniej chwili. Człowiek,
który pogryzł psa i człowiek zmieniajacy się w wilka to już zamierzchła
przeszłość i relikt czasów posthearstowych. XXI wiek stawia przed nami
nowe wyzwania i mu tym wyzwanion potrafimy sprostać. W dniu dzisiejszym
byliśmy świadami przemiany człowieka w program ProZone 3. Niestety, nie
obeszło się bez ofiar - w czasie trrrrrrrrransformacji w polu rażenia
znalazł się yamma. Sztab medyczny jest zdania, że trafiony wyliczeniami
człowieka-aplikacji yamma przez jakiś czas nie będzie zdolny do polemik
na temat Manu. Zdanie odrębne zgłosił doktor Mabuse, wzdychający, że jak
ktoś się naprawdę uprze... Do sprawy powrócimy w wieczornym wydaniu
"Niusów spod obrusów".

--
AJK (kwiląc, że wreszcie znalazł się ktoś, kogo będę mógł pokazać, gdy
padnie ente sakramentalne: "A nie żal ci marnować czas na B-klasie?" Się

Data: 2011-03-22 11:53:17
Autor: yamma
A'propos Manu
UGI  wrote:
yamma <yamma@wp.pl> napisał(a):

Jestem bezrobotny, mam dużo czasu, więc wziąłem pod lupę występ Manu
przeciwko Śląskowi (mam wszystkie pełne mecze Legii w tej rundzie,
wybor padł poprzez losowanie :-) ). Oto wynik:

ROTFL! ROTFL! ROTFL! Napracowałeś się chłopie, napracowałeś i wszystko psu na budę. Weź ty sobie może poczytaj moje opinie na temat Manu z tego meczu.
Dzięki! Naprawdę wielkie dzięki za rozbawienie! :-DDDDD
yamma

Data: 2011-03-22 11:30:45
Autor: UGI
A'propos Manu
yamma <yamma@wp.pl> napisał(a):
Naprawdę wielkie dzięki za rozbawienie! :-DDDDD

Mnie z kolei rozbawiło jak w czasie oglądania meczu przypomniałem sobie Twoje
słowa że "ja systematycznie oglądam mecze Legii i większość dośrodkowań z
prawej strony wędruje na osamotnionego w polu karnym Legioniste". Naprawdę
zabawnie było oglądać coś zupełnie przeciwnego niż Ty widziałeś. Z samym Manu
jest pewnie podobnie. To może podaj przykłady meczów, gdzie Manu wymiatał i zrobie podobne
zestawienie. Pomińmy mecz z Lechem, gdzie juz teraz wiadomo, że asystą spełnił
swoje zadanie.

Data: 2011-03-22 12:40:15
Autor: yamma
A'propos Manu
UGI  wrote:
yamma <yamma@wp.pl> napisał(a):

[...]

Ale z tobą jakakolwiek dyskusja jest bezprzedmiotowa bo ty po prostu NIE ROZUMIESZ co się do ciebie mówi/pisze. W wątku pt. "Bez żalu" nikomu innemu tylko właśnie TOBIE odpowiadałem:

"> Może najpierw ustalmy czy Ty jestes zadowolony z wkładu Manu w grę
Legii. Jeśli tak to ja nawet nie zaczynam dyskusji bo ślepemu drogi
nie wskaże.

Nie jestem zadowolony z jego gry w ostatnich 2 meczach. I tak, z Bełchatowem
mecz powinien zacząć na ławce.
yamma"

Ostatnie 2 mecze to właśnie mecz ze Śląskiem i rewanż z Ruchem w PP. A ty "losujesz" akurat najsłabszy mecz Manu. Co ty chcesz udowodnić? Że nie potrafisz czytać? To tak, udowodniłeś.
yamma

Data: 2011-03-22 11:52:56
Autor: UGI
A'propos Manu
yamma <yamma@wp.pl> napisał(a):
Ale z tobą jakakolwiek dyskusja jest bezprzedmiotowa bo ty po prostu NIE ROZUMIESZ co się do ciebie mówi/pisze.

Hmmm odnoszę wrażenie, że zaczynasz pisać o sobie. Bo ja nie tyle o Manu piszę
w tym punkcie co o podobno jednym Legioniście czekającym w polu karnym na
dośrodkowanie. W wypadku dośrodkowań Manu, w tym meczu nie było ANI JEDNEJ
takiej sytuacji. Miałem farta, że trafiłem na taki mecz?

Nie jestem zadowolony z jego gry w ostatnich 2 meczach. I tak, z Bełchatowem
mecz powinien zacząć na ławce.

Ale skoro założyłeś ten wątek podając dumnie jego statystyki z meczu w
Belchatowie, to znaczy, że jesteś zadowolony z jego występu? Sprawdzimy? :-)

Data: 2011-03-22 17:13:02
Autor: Aman
A'propos Manu

[...]

Moim zdaniem to szkoda czasu na dyskusj z Yamma. Jesli chodzi o Belchatów to raz pisze tak , raz tak, Jak chociażby w poście z 21 marca godz 10:48 .
Ty mu piszesz , że możesz zanalizować dowolny mecz w tym sezonie , a on , że nie jest zadowolony z gry w 2 meczach.
Albo on ma problemy z czytaniem ze zrozumieniem lub tez robi sobie na nas jakies testy psychologiczne :)

Pozdrawiam

Aman

Data: 2011-03-23 18:34:11
Autor: rotax
A'propos Manu

W dniu 2011-03-21 09:34, yamma pisze:

> [...]
> niecelnych to wytłumaczcie mi drodzy grupowicze o co wam tak naprawdę
> chodzi? Dlaczego tak się go czepiliście?

To jak to w końcu z Tobą jest? W tym ostatnim meczu to zagrał źle, czy dobrze? Przeprowadź, proszę, wykładnię swojego rozumowania, bo się pogubiłem.

--
Pzdr
rotax

Data: 2011-03-23 18:47:12
Autor: maciej
A'propos Manu
rotax napisał:

Przeprowadź, proszę, wykładnię swojego rozumowania

"Dżizus, kurwa, ja pierdolę"...
Proszę, litości, nie karm tego błazna.

Data: 2011-03-23 22:51:26
Autor: rotax
A'propos Manu
W dniu 2011-03-23 18:47, maciej pisze:

"Dżizus, kurwa, ja pierdolę"...
Proszę, litości, nie karm tego błazna.

Jestem ciekaw co wymysli. Nie moglem sie powstrzymac :)

--
Molim Was kruha
rotax

Data: 2011-03-21 12:29:15
Autor: Aman
A'propos Manu

Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:im7at1$173$1@inews.gazeta.pl...
Mark wrote:

Wedlug statystyk, to razem z psem macie po 3 nogi, ale to wcale nie
znaczy ze pies bedzie sie dobrze poruszal na dwoch.

Ja cię bardzo proszę, nie wygaduj herezji. Statystyki są w sporcie sprawą wręcz podstawową.

czyli rozumiem, że drużyna która odda 10 dennych strzałów celnych. I w statystykach bedzie miała 10 celnych jest lepsza od drużyny , która oddała 2 strzały celne z których jeden przyniósł gola ?
Grałeś kiedyś w ogóle w piłkę poza playstation :)?

Pozdrawiam

Aman

Data: 2011-03-21 14:19:03
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
A'propos Manu
Pewna osoba, czyli Aman

Mark wrote:

[...]

Nie wiem jak inni, ale taka drużyna będzie miała lepszą statystykę w tym punkcie.
I nic więcej.

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2011-03-21 20:38:01
Autor: yamma
A'propos Manu
Mark wrote:

[...]

Nie, mój ty piłkarski fachowcu. To oznacza, że jeśli w WDŚ większość akcji szła przez Grzyba, to w najbliższym meczu ligowym Legia powinna przykleić do niego Vrdoljaka. Jeśli większość akcji szła stroną Piecha to oznacza, że Wawrzyniak nie powinien angazować się zbytnio w akcje ofensywne a Komorowski musi być cały czas gotowy do asekuracji lewej strony. Po to są statystyki. A nie po to żeby tworzyć jakieś arytmetyczne formułki w celu udawadniania jakichś durnych tez.
yamma

Data: 2011-03-21 20:43:26
Autor: Mark
A'propos Manu
Dnia Mon, 21 Mar 2011 20:38:01 +0100, yamma napisał(a):

Nie, mój ty piłkarski fachowcu. To oznacza, że jeśli w WDŚ większość akcji szła przez Grzyba, to w najbliższym meczu ligowym Legia powinna przykleić do niego Vrdoljaka.

jak ty chcesz przyklejac do kogos zawodnika ktory zdycha w polowie meczu? A
w ostatnim w polowie juz sil mu braklo

--
Mark

Data: 2011-03-21 21:00:40
Autor: Aman
A'propos Manu

[...]

Wszystko fajnie. A wiesz kiedy najczęściej bramkarz broni karnego ? kiedy rzuci sie inaczej niz mu wczesniej w statystykach naklada jak kto broni  i w ktora strone strzela :)

Pozdrawiam

Aman

Data: 2011-03-21 21:03:07
Autor: yamma
A'propos Manu
Aman wrote:
[...]

Szkoda tylko, że Sapela skompromitował twoją teorię.
yamma

Data: 2011-03-21 21:08:04
Autor: Aman
A'propos Manu

[...]

czytanie ze zrozumieniem się kłania. napisałem NAJCZĘSCIEJ , a nie ZAWSZE.
zwykle w ważnych meczach -przyklad 1 lepszy z brzegu Jerzy Dudek w finale CL - co mozna przeczytac w jego ksiazce.

Pozdrawiam

Aman

Data: 2011-03-21 22:30:07
Autor: AJK
A'propos Manu
21-03-2011, 20:38, yamma napisał:

[...]

Statystyki są też po to, żeby stwierdzić, że jeśli w Legii większość
akcji przechodzi przez Manu, to można się spokojnie skupić na innych
zawodnikach, bo tutaj zagrożenie jest minimalne.
Ty mówisz: 70 minut i 40 kontaktów, 70 minut - 5 strat.
Statystyki mówią: 19 kolejek - 1 asysta.

Nie bez powodu statystyki w siatkówce są rozbijane na drobiazgi i wyższą
wartość ma na przykład nie ten rozgrywający, po którego wystawach
atakujący zdobywa punkty mimo potrójnego bloku, tylko ten rozgrywający
po którego wystawach atakujący  - nawet jeśli nie zdobywa punktów - nie
musi się przez nic przebijać, bo ma blok pojedynczy lub czystą siatkę.
Szczegółowe rozbijanie przyjęć pominę, bo jest jeszcze bardziej
skomplikowane. Statystyka sportowa to mądra nauka - ma przede wszystkim
pokazywać _przydatność_ zawodnika dla zespołu i _efektywność_ jego
zagrań, a nie ilość bezproduktywnych kontaktów, odbić, kopnięć itd I choćby dlatego zestawianie w jednym akapicie Grzyba z Manu jest,
delikatnie mówiąc, zabawne. --
AJK

Data: 2011-03-22 11:48:58
Autor: yamma
A'propos Manu
AJK wrote:

[...]

Świetnie! Pozwolisz, że rozwinę temat. Skoro statystyki mówią o 40 kontaktach i tylko 1 asyście to oznacza też, że coś jest nie tak ze współpracą z resztą zespołu. Wiesz, piłka to gra zespołowa. To jest bardzo wytarty slogan, którym mnóstwo ludzi "szasta" ale kompletnie go nie rozumie. Wyjmowanie piłkarza z zespołu i jazda po nim jest oznaką zwykłej głupoty. Gdybym miał nagrane wszystkie mecze Legii w tym sezonie to mógłbym ci wyciąć kilkadziesiąt akcji, w których Manu po prostu nie miał do kogo dośrodkować bo w polu karnym był tylko jeden osamotniony napastnik. Wiesz dlaczego Rzeźniczak ma tyle fajnych wrzutek? Bo jak już on dojdzie pod pole karne to z reguły jest tam już reszta linii pomocy. Zauważ, że obecnie Manu już w ogóle unika dośrodkowań tylko najczęściej wstrzymuje akcję i czeka na wsparcie Rzeźniczaka.
Naprawdę, problemem Legii nie jest Manu tylko absolutny brak jakiejkolwiek taktyki w akcjach ofensywnych. Największe zagrożenie pod bramką przeciwnika Legia stwarza nie po swoich akcjach tylko po błędach przeciwnika. Dlatego też legioniści coraz częściej po prostu oddają piłkę przeciwnikowi licząc, że uda się ją przechwycić w środku pola i rywala zaskoczyć. Oglądałem wszystkie mecze Legii w tym sezonie i nie przypominam sobie żadnego meczu gdzie Legia zrobiłaby akcję z tzw. klepki. A, przepraszam. Był taki mecz. Z Koroną. Na palcach jednej ręki można policzyć akcje, w których któryś z pomocników uruchomił napastnika prostopadłym podaniem. W ogóle nie ma współpracy środkowych pomocników ze skrzydłami czy też napastnikiem. Piłkarze biegają po boisku bez ładu i składu i nie mają żadnego pomysłu na rozwiązanie akcji.
Problem Legii nazywa się Skorża a nie Manu.
yamma

Data: 2011-03-22 11:46:41
Autor: UGI
A'propos Manu
yamma <yamma@wp.pl> napisał(a):
Świetnie! Pozwolisz, że rozwinę temat. Skoro statystyki mówią o 40 kontaktach i tylko 1 asyście to oznacza też, że coś jest nie tak ze współpracą z resztą zespołu.

Znaczy, że wychwalany ostatnio Rzezniczak nie wspomaga Manu? Że koledzy się
chowają? Weź Ty zacznij normalnie ogądać te mecze i zobacz jak wyglądają te
jego kontakty z piłką.
[...]

Widzisz, były i mecze, w których czekało ich 3 i też nic z tego nie było.

Zauważ, że obecnie Manu już w ogóle unika dośrodkowań tylko najczęściej wstrzymuje akcję i czeka na wsparcie Rzeźniczaka.

Własnie tym się różni dobry skrzydłowy od słabego. Poza dośrodkowaniem i
czekaniem na kolege, potrafi coś zrobić sam, minąć, kiwnąć i wbiec w pole
karne. Manu ma na to warunki szybkościowe ale nie ma technicznych. --

Data: 2011-03-22 13:58:16
Autor: AJK
A'propos Manu
22-03-2011, 11:48, yamma napisał:

[...]

Ze współpracą Manu z resztą zespołu? No toż przecież od początku o to
chodzi!
[...]

Mógł mu podać, mógł sam wejść z piłką w pole karne, mógł strzelić z
dystansu, mógł zaczekać, mógł stanąć na głowie i zaklaskać piętami, mógł
zaśpiewać "Jestem kobietą, ogniem, burzą, wodą, perłą na dnie", a mógł
wcześniej podnieść głowę i zobaczyć, co się dzieje na boisku, dać czas
kolegom na wyjście do przodu, Masaj, whatever. A Manu z zespołu wyjąłeś Ty i przy pomocy cyferek chciałeś udowodnić, że
gość jest gość. Teraz się okazuje, że cyferki już nie są takie dobre,
ale nic to, bo do tezy o wspaniałości Manu dochodzi teza, że cała reszta
zespołu jest do dupy, albowiem "nie zdanża". Nieźle. Już się nie mogę
doczekać ciągu dalszego :-)

[...]

Fajnie, że gość potrafi się czegokolwiek nauczyć. Szkoda, że zajmuje mu
to pół sezonu. Jeszcze większa szkoda, że i tak g... z tego wychodzi i
nadal kibice Legii nie mogą się doczekać efektywności gościa z kitką.
[...]

Ty uważaj, bo UGI ma dużo wolnego czasu, wszystkie mecze Legii i jak go
wkurzysz, to Ci znowu zaserwuje porcję wypisów meczowych i znowu się
okaże, że jesteśmy w programie "Co innego widzisz, o czym innym piszesz"
:-)

Problem Legii nazywa się Skorża a nie Manu.

A dowodem na to jest... jest wszystko. Cokolwiek. Na razie dowodem na
słabość Skorży jest wspaniałość Manu. Tylko wiesz, za Skorżą też stoją
statystyki... Całkiem niezłe, swoją drogą. 19 kolejek - jedna asysta. Dobra, dwie. Sasin tylko jesienią też miał
dwie. Essomba miał dwie (grał w sumie dwie godziny i kwadrans), Paweł
Sobolewski z cienkiej Korony miał trzy. A taki Adrian Mierzejewski nie
miał jesienią żadnej skuteczniej bramkowo asysty. Ot, cyferki... --
AJK

Data: 2011-03-22 09:16:48
Autor: Mane
A'propos Manu
W dniu 2011-03-21 20:38, yamma pisze:

[...]

O tym gdzie i jak zagrają V. i W. z K. decyduje trener obserwując grę przyszłego przeciwnika, ale skoro kupuje się zawodników z Youtube to może i taktykę niektórzy ustalają na podstawie statystyk :D

Data: 2011-03-21 14:30:07
Autor: Mane
A'propos Manu
W dniu 2011-03-21 11:56, yamma pisze:

[...]

Pilka nozna to nie koszykowka czy siatkowka, tu nie zdobywa sie setek bramek.

Data: 2011-03-21 14:35:08
Autor: maciej
A'propos Manu
Mane napisał:

Pilka nozna to nie koszykowka czy siatkowka, tu nie zdobywa sie setek bramek.

Statystyka jest bardzo ważna, tylko trzeba jeszcze inteligencji do umiejętnego czytania jej. Jak ktoś jest idiotą to mu żadne cyferki nie pomogą.
Te cyferki czołokopa Manu to głównie podania do najbliżej stojącego z tyłu, bo każde inne zagranie to strata.
Taki Dżamalidze pewnie miał statystyki: 15 kontaktów, 8 strat, 7 celnych podać. Tyle, że po 4 z tych 7 podać jego koledzy wychodzi z sytuacjami sam na sam.
Ale jak mówię, potrzeba jeszcze umiejętności interpretacji, a do tego minimum inteligencji i umiejętnościi rozumienia tego co się widzi na boisku.

Data: 2011-03-21 14:29:05
Autor: Mane
A'propos Manu
W dniu 2011-03-21 11:18, Mark pisze:

Statystyki to taka fajna sprawa, bo mozna sobie je dowolnie naginac do
swojej tezy, a nic nie zmieni tego ze to zwyczajne drewno i widza to wszyscy
oprocz ciebie, nawet inni legionisci.

Przydały by sie dla porownania statystyki drugiego skrzydlowego, srodkowych pomocnika, i odpowiednikow z druzyny belchatowa.

PS: Jest jedna statystyka, która mówi całą prawde i jak by nie kombinowac to nie da sie jej nagiac :)... GOLE....

Data: 2011-03-21 17:13:55
Autor: Cavallino
A'propos Manu
Użytkownik "Mane" <mane1979pl@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:im7jrb$m7m$1inews.gazeta.pl...
[...]

To co jest ważne w statystykach brzmi tak:
Legia (cała w tym skrzydłowi też) 0 asyst, 0 bramek.
Skrzydłowi Bełchatowa: 1 asysta, 1 bramka.

O czym tu dalej mówić?

Data: 2011-03-21 18:18:47
Autor: UGI
A'propos Manu
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):
To co jest ważne w statystykach brzmi tak:
Legia (cała w tym skrzydłowi też) 0 asyst, 0 bramek.
Skrzydłowi Bełchatowa: 1 asysta, 1 bramka.

O czym tu dalej mówić?

O tym, że Manu ładnie nie strzela bramek i jeszcze ładniej nie asystuje :-)

Data: 2011-03-21 11:45:54
Autor: Andrzej Zbierzchowski
A'propos Manu
[...]

A jak to się przekłada na zespół?
Bo np. w meczu Polska - Niemcy na ME2008 najwięcej ZE WSZYSTKICH zawodników na boisku przebiegł Dariusz Dudka - jeden z najsłabszych w polskim zespole. Więc co z tego że dużo kiedy bez sensu? Na tej samej zasadzie co po podaniu celnym, kiedy do tyłu?
--
"Jeśli pozwolisz, by robactwo się rozmnożyło rodzą się prawa robactwa.
I rodzą się piewcy, którzy będą je wysławiać"

A. de Saint-Exupery

Data: 2011-03-21 16:00:56
Autor: Marek W.
A'propos Manu
On 21 Mar, 09:34, "yamma" <ya...@wp.pl> wrote:
[...]

Teoretyzuję, bo na podstawie statystyk można to robić. I wyciągnę z
tego, tak jak prosisz, wnioski.
Jeżeli te 23 celne podania są podaniami do tyłu, a tych 9 niecelnych
to podania do przodu to co mi z takiego grajka? Po co mi on w drużynie
jeśli nic nie kreuje?
Przy tym takie podejście jest najbardziej dla niego korzystne. Bo
nietrudno sie domyśleć co się może wydarzyć jeśli jedno, dwa, albo
(nie daj Boże) więcej tych niecelnych podań byłoby zagrywanych do
tyłu.

Data: 2011-03-21 22:22:18
Autor: Faustino
A'propos Manu
[...]

Jest takie powiedzenie o statystyce... Mialem duzy kredyt zaufania do Manu.
Podobaly mi sie nawet te jego rajdy itp. Az przychodzi chwila w ktorej
trzeba sobie zadac pytanie, co ten czlowiek robi na boisku poza krewoaniem
lokalnej roznicy w cisnieniu atmosferycznym. Bo efektow tej jego gry to nie
ma zadnych.

Data: 2011-03-22 03:06:53
Autor: PB
A'propos Manu
On 21 Mar, 09:34, "yamma" <ya...@wp.pl> wrote:
Statystyki z wczorajszego meczu (za legionisci.com):
Czas gry: 69 minut
Kontakty z pi k : 40 (20+20)
Strza y celne: 0
Strza y niecelne: 1 (0+1)
Podania celne: 23 (10+13)
Podania niecelne: 9 (5+4)
Straty pi ki: 5 (4+1)

Teraz wnioski.
'
nie, nie czas na wnioski.

Bo w statystykach brakuje ważnej rzeczy - czy podania celne były do
przodu czy do tyłu?
I czy podania były króciutkie do kolegi obok czy dalekie i precyzyjne?

Bez tej informacji nie ocenisz jakości gry skrzydłowego.

Data: 2011-03-27 21:59:04
Autor: jadryś
A'propos Manu
[...]

Jest to jedyny kopacz Legii którego wziąłbym do Lecha.

A'propos Manu