A'propos Manu

Data: 2011-03-21 16:00:56
Autor: Marek W.
A'propos Manu
On 21 Mar, 09:34, "yamma" <ya...@wp.pl> wrote:
Statystyki z wczorajszego meczu (za legionisci.com):
Czas gry: 69 minut
Kontakty z piłką: 40 (20+20)
Strzały celne: 0
Strzały niecelne: 1 (0+1)
Podania celne: 23 (10+13)
Podania niecelne: 9 (5+4)
Faulował: 1 (1+0)
Faulowany: 1 (1+0)
Odbiory piłki: 2 (0+2)
Straty piłki: 5 (4+1)

Teraz wnioski. Jeśli w ciągu 70 min. gry piłkarz jest przy piłce aż 40 razy
i notuje tylko 5 strat, jeśli przez 70 min. ma aż 23 celne podania i tylko 9
niecelnych to wytłumaczcie mi drodzy grupowicze o co wam tak naprawdę
chodzi? Dlaczego tak się go czepiliście?
yamma

Teoretyzuję, bo na podstawie statystyk można to robić. I wyciągnę z
tego, tak jak prosisz, wnioski.
Jeżeli te 23 celne podania są podaniami do tyłu, a tych 9 niecelnych
to podania do przodu to co mi z takiego grajka? Po co mi on w drużynie
jeśli nic nie kreuje?
Przy tym takie podejście jest najbardziej dla niego korzystne. Bo
nietrudno sie domyśleć co się może wydarzyć jeśli jedno, dwa, albo
(nie daj Boże) więcej tych niecelnych podań byłoby zagrywanych do
tyłu.

A'propos Manu