A'propos odpowiedniego obuwia w górach.

Data: 2010-06-30 12:37:12
Autor: Przesmiewca
A'propos odpowiedniego obuwia w górach.
bans <goc@o2.pl> napisał(a):

http://demotywatory.pl/1825144/Japonki-9.99-dzinsy-99.90

;)

:)
Ale czemu mnie to nie dziwi. Osobiscie bylem swiadkiem
na szlaku pod Sokolica jak dziewczyna szla - uwaga - w szpilkach, spodniczce i z elegancka torebka pod pacha. Obok niej jakis lalus-dres z piwkiem w reku.

Data: 2010-06-30 12:41:33
Autor: Olin
A'propos odpowiedniego obuwia w górach.
Dnia Wed, 30 Jun 2010 12:37:12 +0200, Przesmiewca napisał(a):

 lalus-dres z piwkiem w reku.

Jeśli turystyka górska mu sie spodoba, niezawodnie kupi profesjonalny
camelbag.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

"Moja dziewczyna zawsze sie śmieje podczas uprawiania seksu - wszystko
 jedno, co akurat czyta."
Steve Jobs

Data: 2010-06-30 04:09:26
Autor: Zwolay
A'propos odpowiedniego obuwia w górach.
Autentyk widziany p;rzeze mnie ze 4 lata temu:schodzilem z
zawratu(lato ale na gorze jeszcze snieg i wiatr-wszyscy na przeleczy
siedzieli w polarach,czapkach i rekawiczkach)i w polowie drogi mijam
faceta w koszuli wizytowej,spodniach w kancik i bucikach-lakierkach z
saszetka pod pacha i....parasolem.

Data: 2010-06-30 13:50:56
Autor: Krzysztof Halasa
A'propos odpowiedniego obuwia w gĂłrach.
Zwolay <zwolay@poczta.onet.pl> writes:

[...]

Znaczy dal rade, to jaki problem. Kto wie, moze on schodzi z Zawratu (na
HG jak rozumiem, bo do D5SP to nic wyjatkowego) bez potrzeby uzywania
rak i parasol mu wtedy nie przeszkadza :-)

Chyba ze... w koncu to byla dopiero polowa drogi.
--
Krzysztof Halasa

Data: 2010-07-01 18:55:02
Autor: Titus Atomicus

[...]