A propos pościgów...

Data: 2011-10-14 12:50:10
Autor: kakmar
A propos pościgów...
Dnia 14.10.2011 Artur Maśląg <futrzak@polbox.com> napisał/a:

Obrazek zdecydowanie zadający kłam teoriom głoszonym na
pms o braku kwalifikacji policjantów oraz ich nieodpowiedzialnym
zachowaniu.

Cóż można by powiedzieć że ten sam manipulator prezentuje kolejny marnie zmontowany materiał. No chyba że to przyciężka ironia miała
być.

Oczywiście mogę zmienić zdanie jeśli zobaczę cały film. Czyli gdzie są klatki:
14:38:36 do 14:38:40 - tu się działo
14:38:53 do 14:38:55 - tu być może nic
14:39:01 do 14:39:33 - działo się 14:40:46 do 14:40:50 - znowu film na "chwilę" zanika

To jak z tą bezpieczną jazdą na czołówkę, bo to tylko tak na szybko. Tego na motocyklu bronić nie zamierzam, ale ci w radiowozie polecieli na farcie i założeniu że reszta ma spierdalać.

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2011-10-14 14:04:19
Autor: kamil
A propos po¶cigów...
On 14/10/2011 13:50, kakmar wrote:
Dnia 14.10.2011 Artur Ma¶l±g<futrzak@polbox.com>  napisa³/a:

Obrazek zdecydowanie zadaj±cy k³am teoriom g³oszonym na
pms o braku kwalifikacji policjantów oraz ich nieodpowiedzialnym
zachowaniu.

Có¿ mo¿na by powiedzieæ ¿e ten sam manipulator prezentuje kolejny
marnie zmontowany materia³. No chyba ¿e to przyciê¿ka ironia mia³a
byæ.

Oczywi¶cie mogê zmieniæ zdanie je¶li zobaczê ca³y film. Czyli gdzie
s± klatki:
14:38:36 do 14:38:40 - tu siê dzia³o
14:38:53 do 14:38:55 - tu byæ mo¿e nic
14:39:01 do 14:39:33 - dzia³o siê
14:40:46 do 14:40:50 - znowu film na "chwilê" zanika

To jak z t± bezpieczn± jazd± na czo³ówkê, bo to tylko tak na szybko.

Tego na motocyklu broniæ nie zamierzam, ale ci w radiowozie polecieli
na farcie i za³o¿eniu ¿e reszta ma spierdalaæ.

Byæ mo¿e przepisy ostatnio siê zmieni³y, ale kiedy ja zdawa³em PJ to reszta mia³a "spierdalaæ" na widok pojazdu uprzywilejowanego, wiêc o co tobie chodzi?

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2011-10-14 13:08:23
Autor: AZ
A propos pościgów...
On 2011-10-14, kamil <kamil@spam.com> wrote:

Być może przepisy ostatnio się zmieniły, ale kiedy ja zdawałem PJ to reszta miała "spierdalać" na widok pojazdu uprzywilejowanego, więc o co tobie chodzi?

Akurat w tym filmie tego nie ma, ale jak policjanci wyprzedzaja na
ciasnym luku po pasie w przeciwnym kierunku to jak ten z naprzeciwka ma
spierdolic? No, zawsze sie udawalo na grubosc lakieru ale kiedys moze
sie nie udac.

PS. Po co wycieli fragmenty filmu, tez wiesz?
--
Artur

Data: 2011-10-14 14:12:00
Autor: kamil
A propos po¶cigów...
On 14/10/2011 14:08, AZ wrote:
On 2011-10-14, kamil<kamil@spam.com>  wrote:

[...]

Czekaj, dobrze rozumiem? Masz pretensje do policji o co¶, czego na filmie nie ma, ale ty domy¶lasz siê ¿e mia³o miejsce?

Aha.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2011-10-14 13:16:43
Autor: AZ
A propos pościgów...
On 2011-10-14, kamil <kamil@spam.com> wrote:

Czekaj, dobrze rozumiem? Masz pretensje do policji o coś, czego na filmie nie ma, ale ty domyślasz się że miało miejsce?

Przeciez napisalem "akurat w tym filmie tego nie ma" - za trudne to do
zrozumienia? Odpowiedz na pytanie - czemu film nie jest w calosci tylko
poszatkowany?

--
Artur

Data: 2011-10-14 14:19:31
Autor: kamil
A propos po¶cigów...
On 14/10/2011 14:16, AZ wrote:
On 2011-10-14, kamil<kamil@spam.com>  wrote:

[...]

Pewnie jak z czarnymi skrzynkami - wyciêli rosjanie.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2011-10-14 13:22:39
Autor: AZ
A propos pościgów...
On 2011-10-14, kamil <kamil@spam.com> wrote:

Pewnie jak z czarnymi skrzynkami - wycięli rosjanie.

Nie pierdol tylko wytlumacz czemu film nie jest w calosci?

--
Artur

Data: 2011-10-14 14:23:33
Autor: kamil
A propos po¶cigów...
On 2011-10-14, kamil<kamil@spam.com>  wrote:

Pewnie jak z czarnymi skrzynkami - wyciêli rosjanie.

Nie pierdol tylko wytlumacz czemu film nie jest w calosci?

A sk±d mnie to wiedzieæ?

Ty komu¶ co¶ zarzucasz, wiêc to do Ciebie nale¿y udowodnienie winy.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2011-10-14 14:31:46
Autor: to
A propos po¶cigów...
begin kamil
A skąd mnie to wiedzieć?
Ty komuś coś zarzucasz, więc to do Ciebie należy udowodnienie winy.

Niedługo w naiwności przebijesz Futrzaka. :>

Data: 2011-10-14 15:57:20
Autor: kamil
A propos po¶cigów...
On 14/10/2011 15:31, to wrote:
begin kamil

A sk±d mnie to wiedzieæ?
Ty komu¶ co¶ zarzucasz, wiêc to do Ciebie nale¿y udowodnienie winy.

Nied³ugo w naiwno¶ci przebijesz Futrzaka. :>

Niektórzy w urojeniach ju¿ dawno P³aszczycê pobili. :)

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2011-10-14 15:16:31
Autor: Arek
A propos po¶cigów...
W dniu 2011-10-14 15:04, kamil pisze:
[...]

Za du¿o star treka siê naogl±da³e¶. Guzika z teleportacj± jeszcze nie montuje siê w standardzie.

A.

Data: 2011-10-14 14:57:41
Autor: Artur Maśląg
A propos pościgów...
W dniu 2011-10-14 14:50, kakmar pisze:
Dnia 14.10.2011 Artur MaÅ›lÄ…g<futrzak@polbox.com>  napisaÅ‚/a:

[...]

Dobrze się ubawiłem :)

Data: 2011-10-14 12:59:09
Autor: AZ
A propos pościgów...
On 2011-10-14, Artur Maśląg <futrzak@polbox.com> wrote:

Cóż można by powiedzieć że ten sam manipulator prezentuje kolejny
marnie zmontowany materiał.

Dobrze się ubawiłem :)

Badz laskaw napisac po co obrabia sie taki film wycinajac np. dwie sekundy?

--
Artur

Data: 2011-10-14 15:25:13
Autor: Myjk
A propos pościgów...
Fri, 14 Oct 2011 12:59:09 +0000 (UTC), AZ
Badz laskaw napisac po co obrabia sie taki film wycinajac np. dwie sekundy?

Nie wiem jak działają rejestratory w radiowozach, ale w cywilnych
rejestratorach zawsze jest lag przy zamykaniu pliku i otwieraniu kolejnego.

--
Pozdor Myjk
xcarlink *MP3* player

Data: 2011-10-17 12:18:02
Autor: kakmar
A propos pościgów...
Dnia 14.10.2011 Myjk <myjkel@nospam.op.pl> napisał/a:
[...]

Tajest, akurat jak daje na lewy się wyłącza na chwilę, i tak raz za razem.

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2011-10-17 12:16:12
Autor: kakmar
A propos pościgów...
[...]

Cóż, sądzę że gdy już obejrzysz w internecie parę lepiej zmontowanych kawałków, to twój entuzjazm do tego, trochę osłabnie.

--
kakmaratgmaildotocm

Data: 2011-10-17 14:20:57
Autor: Artur Maśląg
A propos pościgów...
W dniu 2011-10-17 14:16, kakmar pisze:
[...]

Do teorii spiskowych? U mnie brak takowego, ale jak widzę wśród wiele
tutaj piszÄ…cych systematycznie wzrasta.

Data: 2011-10-17 12:44:38
Autor: kakmar
A propos pościgów...
Dnia 17.10.2011 Artur Maśląg <futrzak@polbox.com> napisał/a:
[...]

Bosz, ale po co zmieniasz temat? Rozmawiamy zdaje się, o wysokich kwalifikacjach i odpowiedzialnym zachowaniu policji, na podstawie przykładowego materiału video.

Więc wracając do tematu. Skuteczni owszem, ale wynika to z marnego
obiektu pościgu, a nie kwalifikacji ścigających. Czy odpowiedzialni?
No poszatkowanie filmiku nie zostawia dobrego wrażenia.

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2011-10-17 14:49:33
Autor: Artur Maśląg
A propos pościgów...
W dniu 2011-10-17 14:44, kakmar pisze:
Dnia 17.10.2011 Artur MaÅ›lÄ…g<futrzak@polbox.com>  napisaÅ‚/a:
[...]

Ja? Zacząłeś dryf, więc się dostosowuję.

Data: 2011-10-17 12:52:00
Autor: AZ
A propos pościgów...
On 2011-10-17, Artur Maśląg <futrzak@polbox.com> wrote:

Ja? Zacząłeś dryf, więc się dostosowuję.

Dryf? Zapytal o potencjalne powody poszatkowania filmu - ZADEN nie
powiedzial chociaz jakiegos zmyslonego powodu.

--
Artur

Data: 2011-10-17 15:32:39
Autor: CeSaR
A propos po¶cigów...
Dryf? Zapytal o potencjalne powody poszatkowania filmu - ZADEN nie
powiedzial chociaz jakiegos zmyslonego powodu.

Na tych usunietych fragmentach na 100% leje sie krew rozjezdzanych przechodniow, w powietrzu lataja czesci rozwalonych samochodow i wozkow dziecinnych.
Opis tych wydarzen jest w necie, na lokalnyc stronach z Bialego...
Nie ma?? No to tylko utwierdza mnie w przekonaniu, ze wszystko w tym kraju mozna zmanipulowac...
Macierewicz jak tylko wroci - zaraz sie tym zajmie.

Data: 2011-10-18 10:11:04
Autor: kakmar
A propos po¶cigów...
Dnia 17.10.2011 CeSaR <adres@mail.com> napisał/a:

Na tych usunietych fragmentach na 100% leje sie krew rozjezdzanych przechodniow, w powietrzu lataja czesci rozwalonych samochodow i wozkow dziecinnych.

Oczywiście na tych usuniętych klatkach widać wysokie kwalifikacje i niezwykle odpowiedzialne manewry policji podczas pościgu za niezwykle niebezpiecznym idiotą. Tylko dlaczego je usunęli? Sam chętnie bym
zobaczył jak bezpiecznie i fachowo można wyprzedzać zmuszając pojazdy jadące z przeciwka do ucieczki. Może niesłusznie było, to tak często spotykane na naszych drogach zachowanie, oceniane jako niezwykle niebezpieczne.

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2011-10-18 13:07:48
Autor: CeSaR
A propos po?cigów...
Na tych usunietych fragmentach na 100% leje sie krew rozjezdzanych
przechodniow, w powietrzu lataja czesci rozwalonych samochodow i wozkow
dziecinnych.

Oczywi¶cie na tych usuniêtych klatkach widaæ wysokie kwalifikacje i
niezwykle odpowiedzialne manewry policji podczas po¶cigu za niezwykle
niebezpiecznym idiot±. Tylko dlaczego je usunêli? Sam chêtnie bym
zobaczy³ jak bezpiecznie i fachowo mo¿na wyprzedzaæ zmuszaj±c pojazdy
jad±ce z przeciwka do ucieczki. Mo¿e nies³usznie by³o, to tak czêsto
spotykane na naszych drogach zachowanie, oceniane jako niezwykle
niebezpieczne.

Rozumiem ¿e masz takie same dowody na twoja wersje zawartosci brakujacych fragmentow jak ja na moja?

Data: 2011-10-18 12:08:12
Autor: kamil
A propos po?cigów...
On 18/10/2011 12:07, CeSaR wrote:
[...]

PULL UP!

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2011-10-17 10:07:14
Autor: CeSaR
A propos po¶cigów...
14:38:36 do 14:38:40 - tu siê dzia³o
14:38:53 do 14:38:55 - tu byæ mo¿e nic
14:39:01 do 14:39:33 - dzia³o siê
14:40:46 do 14:40:50 - znowu film na "chwilê" zanika

No!! A w 14 minucie s³ychaæ strza³y.....

A propos pościgów...