A przez komin?

Data: 2011-08-13 02:32:52
Autor: stevep
A przez komin?
# Czy ktoś mógł dostać się do biura szefa Samoobrony przez dach lub okno?  Prokuratura ma już pierwsze informacje na ten temat. Na jaw wyszły też  wstępnie wnioski z sekcji zwłok. #
Ze strony:
http://tiny.pl/h55mz

--
stevep

Data: 2011-08-13 08:28:37
Autor: Antenka
A przez komin?
On 13 Sie, 02:32, stevep <stevep...@tkdami.net> wrote:
# Czy ktoś mógł dostać się do biura szefa Samoobrony przez dach lub okno?
Prokuratura ma już pierwsze informacje na ten temat. Na jaw wyszły też
wstępnie wnioski z sekcji zwłok. #
Ze strony:http://tiny.pl/h55mz

Jeśli przez komin to może być sprawka znanego wszystkim kominiarza
łehehehe :-0)). Do widzisz burczymucho, ruszyłeś makówką i doszedłeś
do całkiem prawdopodobnego scenariusza zbrodni!

Antenka

Data: 2011-08-14 02:16:22
Autor: stevep
A przez komin?
Dnia 13-08-2011 o 17:28:37 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):

[...]

Rozwiń tę genialną myśl.

--
stevep

Data: 2011-08-14 10:06:51
Autor: pluton_
A przez komin?
[...]

Moze ja  sprobuje odtworzyc tok myslenia pisuara/pisuarki.

Premier Rzeczpospolitej przebral sie za Swietego Mikolaja,
wsiadl do san zaprzezonych w wilczury werma^H^H^H niemieckie
i polecial nad siedzibe Leppera.
Po drodze rozstawieni w brzozach patriotyczni dzialacze pisu probowali
go falszywymi sygnalami zepchnac z kursu i sciezki, ale ten przebiegly
zloczynca nie dal sie nabrac.

Po wyladowaniu na dachu premier wslizgnal sie kominem do pokoju
w ktorym przebywal rzeczony Lepper i rozpoczal z nim rozmowe
na temat tego, czy byl on grzeczny, jadl kaszke manna,
nie robil afer i czy calowanie sie z jarusiem
to bylo przezycie wzniosle patriotyczne, czy na odwrot - traumatyczne.
Lepper oczywiscie stwierdzil, ze uwielbial czlowac sie z JArusiem,
ze wszystkie te gruntowne seksaferki to wymysl dziennikarzy, a Jarus byl
najlepszym premierem tysiaclecia ( co wziawszy pod uwage
ze poprzednio premierami byli Miller-komuch, Belka-komuch
i Marcinkiewicz Isabel mialo pozory prawdopodobienstwa).

Po czym premier stwierdzil, ze Lepper zasluguje jednak na rozge
i wyjal ze swojego wora z prezentami odpowiedni podarek
ze slowami : 'ostal ci sie jeno sznur'.

Zalamany ta rozmowa Lepper zapytal jeszcze, czy moze napisac
list pozegnalny, w ktorym oczysci JAroslawa ze wszelkich podejrzen
i pozwoli mu (Jaroslawowi) w cuglach wygrac wszystkie wybory az do 2030,
ale premier oczywiscie sie nie zgodzil.

W tej sytuacji Lepperowi pozostalo jedynie wykorzystac dar od Swietego
Mikolaja vel Ryzego Mordercy co i uczynil.

Nullification

Data: 2011-08-13 09:34:50
Autor: .[HeÂŽSk].
A przez komin?
On Sat, 13 Aug 2011 02:32:52 +0200, stevep <stevep011@tkdami.net>
wrote:

[...]

 mgla, hel, bomba baryczna czy tusk?

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-08-13 19:55:50
Autor: jadrys
A przez komin?
W dniu 2011-08-13 02:32, stevep pisze:
[...]

Zastanawiające po co tą sekcję w ogóle robiono? Przecież doktorek zaraz na początku wydał werdykt - 'Samobójcze powieszenie"...

Data: 2011-08-14 02:18:32
Autor: stevep
A przez komin?
Dnia 13-08-2011 o 19:55:50 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

Zastanawiające, że jak nie masz nic do powiedzenia to bibrzysz, wydano  oświadczenie po wstępnych oględzinach, a nie werdykt sieroto umysłowa.

--
stevep

Data: 2011-08-13 20:54:21
Autor: pluton_
A przez komin?
# Czy ktoś mógł dostać się do biura szefa Samoobrony przez dach lub okno?

A czy mogl dostać się do biura szefa Samoobrony schodami ?

Nullification

Data: 2011-08-13 21:15:25
Autor: Bogdan Idzikowski
A przez komin?

Użytkownik "pluton_" <pluton_onet@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:j26hbr$6t0$1news.onet.pl...
# Czy ktoś mógł dostać się do biura szefa Samoobrony przez dach lub okno?

A czy mogl dostać się do biura szefa Samoobrony schodami ?

A czy ktokolwiek wie jaki jest rozkład pomieszczeń w biurze Samoobrony?
Gdzie znajdował się gabinet Leppera?
Ile miał okien i gdzie one się znajdowały?
Ilu pracowników było w biurze?
Co Lepper robił sam w gabinecie całymi dniami?
W jaki sposób odurzono go jakimś lekiem, by nie zostawić śladów na ciele?
W jaki sposób tak ciężkiego człowieka (90-100 kg) powieszono nie zostawiając śladów na ciele?
Ile osób go wieszało?
W jaki sposób można było niespostrzeżenie wejść i wyjść z biura Samoobrony.

Twierdzicie, że Lepper nie mógł popełnić samobójstwa, bo był silnym człowiekiem. To jeśli przyjąć, że pani Blida popełniła samobójstwo, to była słabą kobietą?
A oficerowie, w obawie przed kompromitacją itp., odchodzący z tego świata poprzez strzelanie sobie w łeb? Oni byli słabi?
A samurajowie robiący seppuku?

Odpowiedzcie na te pytania.

Data: 2011-08-13 12:37:02
Autor: Antenka
A przez komin?
On 13 Sie, 21:15, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "pluton_" <pluton_o...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomościnews:j26hbr$6t0$1news.onet.pl...

> [...]

A oficerowie, w obawie przed kompromitacją itp., odchodzący z tego świata
poprzez strzelanie sobie w łeb? Oni byli słabi?

Wystarczyło wejść do biura Leppera, kiedy uciął sobie drzemkę. Szpryca
zrobiła swoje ( np. pavulon - powszechnie używany  w łódzkim pogotowiu
do uśmiercania staruszków) a komandosi - pajęczarze delikatnie
przenieśli martwe ciało i powiesili przewodniczącego Samoobrony  na
haku. Lepper na pewno nie ważył 100 kg! Na moje oko mógł ważyć jakieś
75-80 kg. Co to dla trzech napakowanych morderców? Nic, zupełnie nic.

Antenka

P.s. Sforsowanie takiej ściany dla speców-mordeców to pikuś.

Data: 2011-08-13 21:54:48
Autor: Zennon
A przez komin?
[...]

Ninja do spółki ze spajdermenem to zrobili! To oczywiste!

Zennon

p.s pierdzielisz jak potłuczona.

Data: 2011-08-13 21:48:04
Autor: jadrys
A przez komin?

[...]

B. chciała uniknąć odpowiedzialności, no i jej uniknęła. Sprawa została zawieszona, majątek nie skonfiskowany.
Tak, oficerowie zawsze popełniają samobĂłjstwa, zwłaszcza  jak ich synowie leżą ciężko chorzy.
Kodeks samurajski nie pozwalał na "utratę twarzy?"

Data: 2011-08-14 00:55:05
Autor: Antenka
A przez komin?
On 13 Sie, 21:48, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

> [...]
> A samurajowie robiący seppuku?

> Odpowiedzcie na te pytania.

B. chciała uniknąć odpowiedzialności, no i jej uniknęła. Sprawa została
Tak, oficerowie zawsze popełniają samobójstwa, zwłaszcza  jak ich
synowie leżą ciężko chorzy.
Kodeks samurajski nie pozwalał na "utratę twarzy?"

Jadrysiu daj sobie spokój... ;- / Kogo chcesz przekonać? Osoba, która
już na początku - bez ruszenia mózgownicą, wbrew logice i zdrowemu
rozsądkowi zakłada, że ktoś kto nie miał powodu do samobójstwa
popełnia je, musi być wyjątkowo ograniczona i nazywać się stefano
burczymruczalski.

Antenka

A przez komin?