średnia temp wzrośnie o 4 stopnie przez 50 lat

Data: 2010-12-01 15:41:10
Autor: Marker
średnia temp wzrośnie o 4 stopnie przez 50 lat
Gdzie ?
Wyjrzyj za okno.

Data: 2010-12-01 14:52:35
Autor: Grzegorz Z.
¶rednia temp wzro¶nie o 4 stopnie przez 50 lat
Dnia Wed, 01 Dec 2010 15:41:10 +0100, Marker napisał(a):

Gdzie ?

Jak nie znasz angielskiego to proszę - wersja dla "wykształciuchów inaczej":

http://translate.google.pl/translate?
js=n&prev=_t&hl=pl&ie=UTF-8&layout=2&eotf=1&sl=en&tl=pl&u=http%3A%2F%
2Fwww.guardian.co.uk%2Fenvironment%2F2010%2Fnov%2F29%2Fclimate-change-
scientists-4c-temperature

Data: 2010-12-01 20:29:43
Autor: u2
W dniu 2010-12-01 15:52, Grzegorz Z. pisze:
Jak nie znasz angielskiego to proszę - wersja dla "wykształciuchów inaczej"

Popatrz przez okno pedale. :)

Data: 2010-12-01 23:01:49
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

W dniu 2010-12-01 15:52, Grzegorz Z. pisze:
Jak nie znasz angielskiego to proszę - wersja dla "wykształciuchów inaczej"

Popatrz przez okno pedale. :)

Ale ja nie jestem pedałem! A robi się ciepło. W południe było u mnie minus
10, teraz za oknem już tylko minus 6.

--
"Tylko nie wołajcie Mi¶ka!"
http://www.youtube.com/watch?v=kpGKZE4TBa0

Data: 2010-12-08 14:48:45
Autor: K.S.
nie jeste¶ pedałem?

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:qkdijy4ochvd$.d8xtyqifpvtu.dlg40tude.net...
u2 napisał:

[...]

[...]

Czy ja wiem?
Skoro zaprzeczasz, to może i nie jeste¶?
Ale pamiętam że do ABC zwracałe¶ się wiele razy per "lefebrysto", mimo iż zaprzeczał jakoby był lefebryst±.
Zapewne uważałe¶ że "lefebrysta" to rodzaj obelgi.

Data: 2010-12-08 14:05:34
Autor: Grzegorz Z.
wekslujesz
Dnia Wed, 08 Dec 2010 14:48:45 +0100, K.S. napisał(a):

U¿ytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
u2 napisaÂł:

W dniu 2010-12-01 15:52, Grzegorz Z. pisze:
Jak nie znasz angielskiego to proszĂŞ - wersja dla "wyksztaÂłciuchĂłw
inaczej"

Popatrz przez okno pedale. :)

Ale ja nie jestem pedaÂłem!
[...]

Czy ja wiem?
Skoro zaprzeczasz, to mo¿e i nie jeste¶? Ale pamiêtam ¿e do ABC
zwraca³e¶ siê wiele razy per "lefebrysto", mimo i¿ zaprzecza³ jakoby by³
lefebryst±.
Zapewne uwa¿a³e¶ ¿e "lefebrysta" to rodzaj obelgi.

Chyba że lefebryści z pedrylamy mają coś wspólnego.

Data: 2010-12-08 23:14:18
Autor: zeusx
wekslujesz

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ido3be$vfj$5news.eternal-september.org...
Popatrz przez okno pedale. :)

Ale ja nie jestem pedaÂłem!
[...]

[...]

Na tej grupie często dyskutują ze sobą;>
zx

Data: 2010-12-09 00:00:42
Autor: Grzegorz Z.
wekslujesz
zeusx napisał:

[...]

Chcesz ze mnie zrobić geja?

--
"Tylko nie wołajcie Miśka!"
http://www.youtube.com/watch?v=kpGKZE4TBa0

Data: 2010-12-09 09:42:02
Autor: K.S.
OK

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:brm98ojiqpek$.16mx30255n5q5.dlg40tude.net...
zeusx napisał:

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci
Popatrz przez okno pedale. :)

Ale ja nie jestem peda3em!
[...]

Czy ja wiem?
Skoro zaprzeczasz, to mo?e i nie jeste?? Ale pamietam ?e do ABC
zwraca3e? sie wiele razy per "lefebrysto", mimo i? zaprzecza3 jakoby by3
lefebryst?.
Zapewne uwa?a3e? ?e "lefebrysta" to rodzaj obelgi.

Chyba że lefebry¶ci z pedrylamy maj± co¶ wspólnego.

Na tej grupie często dyskutuj± ze sob±;>

Chcesz ze mnie zrobić geja?

OK, zgoda.
Nie jeste¶ gejem, pedałem ani pedrylem.
Jeste¶ normalny.

Data: 2010-12-09 11:52:51
Autor: kochamspamWYTNIJTO
zatem...
K.S. napisa&sup3;:

> U&iquest;ytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisa&sup3; w wiadomo&para;ci > news:brm98ojiqpek$.16mx30255n5q5.dlg40tude.net...

> Nie jeste&para; gejem, peda&sup3;em ani pedrylem.
> Jeste&para; normalny.

K&sup3;amiesz!

Zarzucasz mi że rozmy¶lnie napisałem fałsza.
Zatem prawd± jest co¶ przeciwnego.
Zgodnie z regułami logiki prawd± jest więc poniższe zdanie:

Jeste¶ gejem
lub Jeste¶ pedałem
lub Jeste¶ pedrylem
lub
Jeste¶ nienormalny

Conajmniej jedno z powyższego musi więc być prawd±!
(nie s± przy tym wykluczone dwa, trzy ani nawet cztery)

Data: 2010-12-09 13:02:06
Autor: Grzegorz Z.
kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl napisał:

[...]

Nie musi.

Jest jeszcze możliwo¶ć że nazywam się Michał Figurski.