Data: 2010-04-25 17:22:55 | |
Autor: Piotrek | |
Środek trwały zakupiony za granicą i p rzekazany do eksploatacji firmie współpracują cej - jak to zaksięgować | |
Witam,
Zastanawiam się jak zaksięgować sprzęt biurowy i komputerowy zakupiony za granicą (poza EU) i przekazany do użytkowania firmie współpracującej, zarejestrowanej i działającej również poza granicą. Firma świadczy support na rzecz moich klientów i wyposażenie jednego stanowiska pracy było warunkiem koniecznym rozpoczęcia współpracy. Sprzęt został zakupiony podczas pobytu za granicą i zapłacony kartą. Jest na niego invoice (+ wyciąg z rachunku karty). Sprzęt nie przekroczył granicy Polski/EU, tak więc - jak rozumiem - problem oVATowania nie istnieje. Zastanawiam się czy faktura + wyciąg z rachunku karty + protokół przekazania + (ewentualnie) umowa o współpracy będzie wystarczającym zbiorem kwitów do obronienia KUP podczas ewentualnej kontroli. Czy też raczej odpuścić, bo ostatnią rzeczą jaką bym chciał robić to kopać się z koniem dla tysiąca złotych oszczędności na podatku. Robił ktoś takie cuda? Piotrek |
|