Śruby od bloków (Time) zapiekły się..

Data: 2011-03-31 22:05:18
Autor: Jan Srzednicki
Śruby od bloków (Time) zapiekły się..
On 2011-03-31, Hautameki wrote:
..zapiekły się śruby mocujące blok w bucie, popsikałem jakimiś
spray`ami, które mają moc penetrującą, odczekałem cierpliwie aby
chemia zadziałała jak dobry lubrykant. Niestety tak się k**wy
zapiekły, że ukręciłem gniazda owych śrub. No i jest problem bo nie
mam pomysłu jak je wykręcić.

Będę wdzięczny za wszelkie sugestie jak ugryźć ten "zapieczony temat".

Wiertarką. Ogólnie już raczej po śrubach i prawdopodobnie po płytce w
bucie - ale śruby masz w nowych blokach, a parę płytek (Shimano) można
kupić za 9zł czy coś koło.

Jak to buty z niewymienną płytką - jak Specialized Defroster - to już
gorzej. ;)

Data: 2011-03-31 23:47:28
Autor: Rowerex
¦ruby od bloków (Time) zapiek³y siê..
On 31 Mar, 23:05, Jan Srzednicki <w_at_wrzask_dot...@nowhere.invalid>
On 2011-03-31, Hautameki wrote:
> ..zapiek³y siê ¶ruby mocuj±ce blok w bucie, popsika³em jakimi¶
> spray`ami, które maj± moc penetruj±c±, odczeka³em cierpliwie aby
> chemia zadzia³a³a jak dobry lubrykant. Niestety tak siê k**wy
> zapiek³y, ¿e ukrêci³em gniazda owych ¶rub. No i jest problem bo nie
> mam pomys³u jak je wykrêciæ.

> Bêdê wdziêczny za wszelkie sugestie jak ugry¼æ ten "zapieczony temat".

Wiertark±. Ogólnie ju¿ raczej po ¶rubach i prawdopodobnie po p³ytce

Z³a wiadomo¶æ jest taka, ¿e ¶ruby jakie daje Time do bloków s±
piekielnie twarde. O ile ³ebek da siê ukrêciæ przy rozwiercaniu i to z
wielkim trudem, to reszty ¶ruby wiert³o nie chcia³o ju¿ ruszyæ...

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2011-04-01 00:19:43
Autor: MadMan
¦ruby od bloków (Time) zapiek³y siê..
Dnia Thu, 31 Mar 2011 22:05:18 +0000 (UTC), Jan Srzednicki napisa³(a):

Wiertark±. Ogólnie ju¿ raczej po ¶rubach i prawdopodobnie po p³ytce w
bucie - ale ¶ruby masz w nowych blokach, a parê p³ytek (Shimano) mo¿na
kupiæ za 9z³ czy co¶ ko³o.

Nie mo¿na te¿ zapominaæ o tym, ¿e p³ytkê zwykle mo¿na odwróciæ :)

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Śruby od bloków (Time) zapiekły się..