Śruby poszukiwane (w Krakowie)

Data: 2010-01-03 01:35:21
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Śruby poszukiwane (w Krakowie)
Potrzebuję kupić 8 sztuk śrub z nakrętkami:
http://i47.tinypic.com/2mxpp4i.jpg
Używane mnie nie interesują, chyba że ich stan jest lepszy niż tej na zdjęciu.
Klasa wytrzymałości 8.8 lub 10.9.
Gwint 10x1.25, czyli ponoć typowy samochodowy. Co ważne, śruba musi być "pełna", czyli średnica gwintu i miejsca niegwintowanego musi być zgodna i wynosić 10mm z tolerancją -0.25.
Najważniejsze wymiary to średnica i długość części niegwintowanej, gdy będzie dłuższa niż 80mm dotnę sobie.
Łeb śruby może być na imbus.
Ktoś wie, gdzie można coś takiego kupić?

W erze pytałem, nie wiedzą co to jest 8.8.
:>

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-01-02 21:31:35
Autor: othello
Zygmunt M. Zarzecki wrote:
[...]

Nie dziwie sie ze nie wiedza co to jest...
Klasa 8.8 to sruby wykonane ze sredniej stali weglolwej (moga byc ocynkowane) i sa przeznaczone do ogolnego stosowania.
Przemysl samochodowy ich nie stosuje.
Generalnie przyjmuje sie ze sroby 'samochodowe' sa wykonane ze stali stopowych i mieszcza sie w klasach 9.8, 10.9 i 12.9
Ta reszta nadaje sie na ploty i bramy do cmentarza.

Data: 2010-01-04 09:54:39
Autor: MarcinJM
othello pisze:
Nie dziwie sie ze nie wiedza co to jest...
Klasa 8.8 to sruby wykonane ze sredniej stali weglolwej (moga byc ocynkowane) i sa przeznaczone do ogolnego stosowania.
Przemysl samochodowy ich nie stosuje.

Bardzo sie mylisz. Podstawowa klasa (wiekszosc srub) w samochodach to 8.8. Wyzsza 10.9. 12.9 W zastosowaniach specjalnych (głowica np.)
Klasa "budowlana" to 5.6

Generalnie przyjmuje sie ze sroby 'samochodowe' sa wykonane ze stali stopowych i mieszcza sie w klasach 9.8, 10.9 i 12.9
Ta reszta nadaje sie na ploty i bramy do cmentarza.

jw.

MarcinJM

Data: 2010-01-04 10:24:00
Autor: bratPit[pr]
[...]

racja, sam się kiedyś zdziwiłem ale śruby tak odpowiedzialnego elementu pod względem bezpieczeństwa jak sworzeń wahacza, są właśnie śrubami 8.8,
brat

Data: 2010-01-04 12:15:40
Autor: MarcinJM
othello pisze:
stopowych i mieszcza sie w klasach 9.8, 10.9 i 12.9

Zapomnialem dodac, ze sruby klasy 9.8 w zyciu na oczy nie widzialem.
Nie twierdze, ze nie ma, ja przez 25 lat nie spotkalem.

MarcinJM

Data: 2010-01-03 05:31:07
Autor: Arkadiusz Dymek
Zygmunt M. Zarzecki wrote:
[...]

Spróbuj tutaj:
http://www.wiking.krakow.pl/
Jak nie mają, to zazwyczaj wiedzą skąd sprowadzić i sprowadzają. A jak nie będą wiedzieć, to znaczy, że może być ciężko...

pozdrawiam,
Arkadesh

Data: 2010-01-03 05:36:41
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Dzięki Arek!

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-01-03 13:40:23
Autor: Pab_lo
ruby poszukiwane (w Krakowie)

Uytkownik "Zygmunt M. Zarzecki" <zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> napisa w wiadomoci news:hhon7c$14t$1news.interia.pl...
Potrzebuj kupi 8 sztuk rub z nakrtkami:
http://i47.tinypic.com/2mxpp4i.jpg
Uywane mnie nie interesuj, chyba e ich stan jest lepszy ni tej na zdjciu.
Klasa wytrzymaoci 8.8 lub 10.9.
Gwint 10x1.25, czyli pono typowy samochodowy. Co wane, ruba musi by "pena", czyli rednica gwintu i miejsca niegwintowanego musi by zgodna i wynosi 10mm z tolerancj -0.25.
Najwaniejsze wymiary to rednica i dugo czci niegwintowanej, gdy bdzie dusza ni 80mm dotn sobie.
eb ruby moe by na imbus.
Kto wie, gdzie mona co takiego kupi?

W erze pytaem, nie wiedz co to jest 8.8.
:>

Wyglada jak sruba od zawieszenia - VW Golf 5 ma bardzo podobne. Jednak to 8.8 to raczej nie do zawieszenia a wzmocnione dla budowlanki. Co w niej jest takiego zlego, ze chcesz ja wymieniac? Jesli ma byc ladna, to srebrolem pomaluj ;)  Jesli nie znajdziesz w Krakowie, mozesz poszukac tutaj http://www.fabory.com/pages/home.html
i tutaj: http://eurobolt.com.pl/6,sruby.html

Picasso

Data: 2010-01-03 15:36:30
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Nie ma być ładna, ma być niezużyta.

pomaluj ;)  Jesli nie znajdziesz w Krakowie, mozesz poszukac tutaj
http://www.fabory.com/pages/home.html
i tutaj: http://eurobolt.com.pl/6,sruby.html

Nie do samochodu potrzebuję.

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-01-03 19:36:40
Autor: Kuba \(aka cita\)
�ruby poszukiwane (w Krakowi e)
Zygmunt M. Zarzecki wydusił z siebie te słowy:

Nie ma być ładna, ma być niezużyta.

mozesz to zdefiniowac?
ps. zwlaszcza w kontekście 'wyglądu na zdjęciu'

--
Kuba (aka cita) gg:1461968   www.cita.pl
Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)

Data: 2010-01-03 19:55:33
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
�ruby poszukiwane (w Krakowie)

Nie ma być ładna, ma być niezużyta.

mozesz to zdefiniowac?
ps. zwlaszcza w kontekście 'wyglądu na zdjęciu'

A wiesz o tym, że nie wszystko da się pokazać w 2D?
:>

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-01-03 14:23:54
Autor: peter
Śruby poszukiwane (w Krakowi e)
Ktoś wie, gdzie można coś takiego kupić?

sruby do wahacza kupisz w aso fiata.

Data: 2010-01-03 15:37:22
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Śruby poszukiwane (w Krakowie)

Ktoś wie, gdzie można coś takiego kupić?

sruby do wahacza kupisz w aso fiata.

Nie do samochodu, te śruby mają służyć jako oś w pewnym mechanizmie.

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-01-03 18:14:24
Autor: peter
Śruby poszukiwane (w Krakowi e)
Nie do samochodu, te śruby mają służyć jako oś w pewnym mechanizmie.

no i ? podalem ci miejsce gdzie mozesz to kupic.

Data: 2010-01-03 19:08:07
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Śruby poszukiwane (w Krakowie)

Nie do samochodu, te śruby mają służyć jako oś w pewnym mechanizmie.

no i ? podalem ci miejsce gdzie mozesz to kupic.

Arek podał lepsze, zdecydowanie lepsze.

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-01-03 19:13:18
Autor: jerzu
ruby poszukiwane ( w Krakowie)
On Sun, 03 Jan 2010 01:35:21 +0100, "Zygmunt M. Zarzecki"
<zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> wrote:

Potrzebuj kupi 8 sztuk rub z nakrtkami:
http://i47.tinypic.com/2mxpp4i.jpg

Poszukaj na http://www.asmet.com.pl/ - tam jest katalog. Jak
znajdziesz to Ci kupi i wyl.

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyski  xxx.jerzu@poczta.onet.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2010-01-03 19:59:08
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
ruby poszukiwane (w Krakowie)

Potrzebuj kupi 8 sztuk rub z nakrtkami:
http://i47.tinypic.com/2mxpp4i.jpg

Poszukaj na http://www.asmet.com.pl/ - tam jest katalog. Jak
znajdziesz to Ci kupi i wyl.

Dziki za ofert pomocy.
Niestety, musz dotkn okiem i palcami.
:>

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-01-04 08:46:00
Autor: bratPit[pr]
Śruby poszukiwane (w Krakowi e)

Potrzebuję kupić 8 sztuk śrub z nakrętkami:
http://i47.tinypic.com/2mxpp4i.jpg
Używane mnie nie interesują, chyba że ich stan jest lepszy niż tej na zdjęciu.

hmm, dla mnie to wygląda np. jak śruba tulei wahacza w Astrze F :-)
ale trzeba by to sprawdzić organoleptycznie,
brat

Data: 2010-01-04 12:13:02
Autor: MarcinJM
Zygmunt M. Zarzecki pisze:
[...]

Rozne "dziwne" sruby kupowalem w http://www.fabory.com/pages/home.html tyle, ze w krakowie nie maja sklepu, z tego co widze na www.

MarcinJM

Data: 2010-01-04 16:08:50
Autor: Cyneq
Zygmunt M. Zarzecki pisze:
[...]

W jakim lepszym budowlanym?
W metlazbycie jakim nie ma? Czy nie ma czego takiego w Krakowie?
A tak w ogle to 99% e podejdzie Ci (po znaczym skrceniu i dokupieniu nakrtki - no ale nakrtk 10.9 to ju chyba dostaniesz nawet w OBI) ruba od gowicy do opla corsy.

--
Cyneq

Data: 2010-01-04 21:21:39
Autor: Adam Paszczyca
Śruby poszukiwane (w Krakowie)
Dnia Sun, 03 Jan 2010 01:35:21 +0100, Zygmunt M. Zarzecki napisa(a):

Kto wie, gdzie mona co takiego kupi?

Kto wie. Tam, gdzie sa kradzione sondy lambda od punto.

--
    /_  _______    Adam 'Trzypion' Paszczyca (+48 502) 122 688

Śruby poszukiwane (w Krakowie)