Śruby poszukiwane (w Krakowie)

Data: 2010-01-02 21:31:35
Autor: othello
Śruby poszukiwane (w Krakowie)
Zygmunt M. Zarzecki wrote:
Potrzebuję kupić 8 sztuk śrub z nakrętkami:
http://i47.tinypic.com/2mxpp4i.jpg
Używane mnie nie interesują, chyba że ich stan jest lepszy niż tej na zdjęciu.
Klasa wytrzymałości 8.8 lub 10.9.

Łeb śruby może być na imbus.
Ktoś wie, gdzie można coś takiego kupić?

W erze pytałem, nie wiedzą co to jest 8.8.
:>

zyga
Nie dziwie sie ze nie wiedza co to jest...
Klasa 8.8 to sruby wykonane ze sredniej stali weglolwej (moga byc ocynkowane) i sa przeznaczone do ogolnego stosowania.
Przemysl samochodowy ich nie stosuje.
Generalnie przyjmuje sie ze sroby 'samochodowe' sa wykonane ze stali stopowych i mieszcza sie w klasach 9.8, 10.9 i 12.9
Ta reszta nadaje sie na ploty i bramy do cmentarza.

Data: 2010-01-04 09:54:39
Autor: MarcinJM
othello pisze:
Nie dziwie sie ze nie wiedza co to jest...
Klasa 8.8 to sruby wykonane ze sredniej stali weglolwej (moga byc ocynkowane) i sa przeznaczone do ogolnego stosowania.
Przemysl samochodowy ich nie stosuje.

Bardzo sie mylisz. Podstawowa klasa (wiekszosc srub) w samochodach to 8.8. Wyzsza 10.9. 12.9 W zastosowaniach specjalnych (głowica np.)
Klasa "budowlana" to 5.6

Generalnie przyjmuje sie ze sroby 'samochodowe' sa wykonane ze stali stopowych i mieszcza sie w klasach 9.8, 10.9 i 12.9
Ta reszta nadaje sie na ploty i bramy do cmentarza.

jw.

MarcinJM

Data: 2010-01-04 10:24:00
Autor: bratPit[pr]
[...]

racja, sam się kiedyś zdziwiłem ale śruby tak odpowiedzialnego elementu pod względem bezpieczeństwa jak sworzeń wahacza, są właśnie śrubami 8.8,
brat

Data: 2010-01-04 12:15:40
Autor: MarcinJM
othello pisze:
stopowych i mieszcza sie w klasach 9.8, 10.9 i 12.9

Zapomnialem dodac, ze sruby klasy 9.8 w zyciu na oczy nie widzialem.
Nie twierdze, ze nie ma, ja przez 25 lat nie spotkalem.

MarcinJM

Śruby poszukiwane (w Krakowie)