Śruby zabezpieczające do felg -jakie ?

Data: 2014-05-06 08:31:55
Autor: Grejon
Śruby zabezpieczające do felg -jakie ?
W dniu 2014-05-05 23:56, nospam@yahoo.com pisze:
Jakich uĹźywacie?
Zastanawiam się czy warto ponad 140 pln dawać za McGard M12x1,5.
Poprzedni komplet wytrzymał mi trzy lata - czyli po 6 wymianach kół
lato/zima mam te McGardy do wywalenia.

pozdrawiam

A co ci się w tych śrubach zepsuło? Gwint, wzorek czy klucz?

--
Grzegorz Jońca
Green Trafic 140 dCi

Data: 2014-05-06 22:06:44
Autor: nospam@yahoo.com
W dniu 2014-05-06 08:31, Grejon pisze:
[...]

Wzorek nie wytrzymuje dokręcania pneumatykiem.

Data: 2014-05-06 22:08:02
Autor: Grejon
W dniu 2014-05-06 22:06, nospam@yahoo.com pisze:

Wzorek nie wytrzymuje dokręcania pneumatykiem.

No właśnie...

--
Grzegorz Jońca
Green Trafic 140 dCi

Data: 2014-05-06 23:24:37
Autor: jerzu
Śruby zabezpieczające do felg -jakie?
On Tue, 06 May 2014 22:06:44 +0200, "nospam@yahoo.com"
<nospam@yahoo.com> wrote:

Wzorek nie wytrzymuje dokręcania pneumatykiem.

W instrukcji do tych śrub jest napisane żeby nie używać pneumatyka.
Tylko ręcznie.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2014-05-06 23:50:28
Autor: nospam@yahoo.com
Śruby zabezpieczające do felg -jakie?

W instrukcji do tych śrub jest napisane żeby nie używać pneumatyka.
Tylko ręcznie.

Ale w naszych serwisach w dupie to mają, czy masz McGarda czy nie do
wszystkiego startują z pneumatykiem.

Data: 2014-05-06 22:06:32
Autor: masti
Śruby zabezpieczające do felg -jakie?

zmień serwis

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-05-07 10:19:22
Autor: Grejon
W dniu 2014-05-06 23:50, nospam@yahoo.com pisze:

W instrukcji do tych śrub jest napisane żeby nie używać pneumatyka.
Tylko ręcznie.

Ale w naszych serwisach w dupie to mają, czy masz McGarda czy nie do
wszystkiego startują z pneumatykiem.

Wiem o tym, ale w ten sposób to każde śruby "złodziejki" załatwisz.

--
Grzegorz Jońca
Green Trafic 140 dCi

Data: 2014-05-07 14:24:03
Autor: nospam@yahoo.com
Śruby zabezpieczające do felg -jakie?

Ale w naszych serwisach w dupie to mają, czy masz McGarda czy nie do
wszystkiego startują z pneumatykiem.

Wiem o tym, ale w ten sposób to każde śruby "złodziejki" załatwisz.

No ale może są jakieś bardziej odporne patenty, niż wzorek McGarda za
140 zł ?

Data: 2014-05-07 14:48:30
Autor: kogutek444
W dniu wtorek, 6 maja 2014 23:50:28 UTC+2 użytkownik nos...@yahoo.com napisał:
> W instrukcji do tych �rub jest napisane �eby nie u�ywa� pneumatyka.

> Tylko r�cznie.

> Ale w naszych serwisach w dupie to majďż˝, czy masz McGarda czy nie do

wszystkiego startujďż˝ z pneumatykiem.

I w efekcie nie tylko śruby są zmęczone ale i piasty, felgi. Dopierdalają tak że można pomarzyć o odkręceniu fabrycznym kluczem. A do każdego samochodu są podane momenty dokręcania śrub od kół.

Data: 2014-05-07 18:09:12
Autor: jerzu
Śruby zabezpieczające do felg -jakie?
On Tue, 06 May 2014 23:50:28 +0200, "nospam@yahoo.com"
<nospam@yahoo.com> wrote:

Ale w naszych serwisach w dupie to mają, czy masz McGarda czy nie do
wszystkiego startują z pneumatykiem.

To pinformuj o tym serwis. A jak mają to w dupie, to zmień na inny.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2014-05-07 22:26:10
Autor: nospam@yahoo.com
<nospam@yahoo.com> wrote:

Ale w naszych serwisach w dupie to mają, czy masz McGarda czy nie do
wszystkiego startują z pneumatykiem.

To pinformuj o tym serwis. A jak mają to w dupie, to zmień na inny.

W innym też mają to w dupie i w innym od tego innego też - generalnie
wszędzie mają to w dupie.

Data: 2014-05-07 22:40:11
Autor: AL
<nospam@yahoo.com> wrote:

[...]