Żryjta mięso.

Data: 2016-01-08 08:06:18
Autor: Mark VVoydak
Żryjta mięso.
Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości
# Poseł Jacek Sasin przekonywał w programie Moniki Olejnik, że minister
Waszczykowski, mówiąc o wegetarianizmie, miał jedynie na myśli, by UE nie
promowała tylko i wyłącznie jednego modelu kultury. Kiedy jednak gość
Radia ZET wspomniał o nowinkach kulturowych, dziennikarka stanowczo
zareagowała.#

Sasin, kolejny pajac od zarzÄ…dzania polem namiotowym.

Mark Woydak

Data: 2016-01-08 12:00:37
Autor: Budzik
Żryjta mięso.
Użytkownik Mark VVoydak MarkVVoydak@forest.gmx.it ...

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomo¶ci
# Poseł Jacek Sasin przekonywał w programie Moniki Olejnik, że minister
Waszczykowski, mówi±c o wegetarianizmie, miał jedynie na my¶li, by UE nie
promowała tylko i wył±cznie jednego modelu kultury. Kiedy jednak go¶ć
Radia ZET wspomniał o nowinkach kulturowych, dziennikarka stanowczo
zareagowała.#

Sasin, kolejny pajac od zarz±dzania polem namiotowym.

Wolałem Hoffmana - jak on gadał to przynajmniej wiedziałem, ze w duchu leje z tego wszystkiego.
A jak słucham Sasina... no nie, nie słucham - przeł±czam program od jakiegos czasu :)

Żryjta mięso.