A stryj słucha u dwa.

Data: 2011-03-08 21:25:17
Autor: Przemysław Warzywny
A stryj słucha u dwa.
Matka, prawnik i punkówa
Ubiegły rok był dla Marty Kaczyńskiej - Dubienieckiej niezwykle trudnym czasem. Zmuszona do wyj¶cia z cienia i zmiany całego życia, poradziła sobie doskonale. Choć ostatnio wiadomo¶ci dotycz±ce Marty zwi±zane s± z kontrowersjami politycznymi i sylwetk± jej drugiego męża, my przybliżamy inny wizerunek prezydenckiej córki.

Punk not dead

Jako młoda dziewczyna Marta Kaczyńska była zafascynowana subkultur± punkrockow±. "Słuchałam Doorsów, Zeppelinów, Dezertera, Brygady Kryzys, Sex Pistols. Oczywi¶cie The Clash. Do tej pory ogarnia mnie fala wzruszenia, gdy słyszę w radio "Should I stay or should I go". Lubiłam Nirvanę i zalewałam się łzami z powodu ¶mierci Kurta Cobaina", wyznaje Marta w "Vivie". Marta marzyła też, aby wyjechać na festiwal w Jarocinie. Niestety, rodzice nigdy na to nie pozwolili.

http://kobieta.wp.pl/gid,13201730,img,13201905,kat,26405,title,Matka-prawnik-i-punkowa,galeriazdjecie.html?ticaid=1be96

Przemek

--

.."Prezydent Lech Kaczyński ułaskawił gangstera, z którym jego zięć prowadził interesy. Marcin Dubieniecki i Adam S. pojawiaj± się w dokumentach jednej ze spółek. Udziały w niej ma także Robert Draba, były szef kancelarii Lecha Kaczyńskieg. Zięć Lecha Kaczyńskiego i były szef jego kancelarii prowadzili interesy z przestępc±, którego ułaskawił nieżyj±cy prezydent".

Data: 2011-03-08 21:53:09
Autor: jadrys
A stryj słucha u dwa.
W dniu 2011-03-08 21:25, Przemysław Warzywny pisze:

Punk not dead

Jako młoda dziewczyna Marta Kaczyńska była zafascynowana subkulturą punkrockową. "Słuchałam Doorsów, Zeppelinów, Dezertera, Brygady Kryzys, Sex Pistols. Oczywiście The Clash. Do tej pory ogarnia mnie fala wzruszenia, gdy słyszę w radio "Should I stay or should I go". Lubiłam Nirvanę i zalewałam się łzami z powodu śmierci Kurta Cobaina", wyznaje Marta w "Vivie". Marta marzyła też, aby wyjechać na festiwal w Jarocinie. Niestety, rodzice nigdy na to nie pozwolili.

Przemek

Super gust ma babka. Zaczynam ja lubić.

Data: 2011-03-08 21:56:39
Autor: Przemysław W
A stryj sĹ?ucha u dwa.

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:il6501$obm$1news.onet.pl...
[...]

Stryja też?

Przemek

Data: 2011-03-08 22:08:40
Autor: jadrys
A stryj sÄą?ucha u dwa.
W dniu 2011-03-08 21:56, Przemysław W pisze:

Przemek

Super gust ma babka. Zaczynam ja lubić

Stryja teĹĽ?

Przemek

Stryj to tak naprawdę jest mi obojętny. Ale mężusiowi to za samą fizjonomię dałbym parę lat.

Data: 2011-03-08 22:13:21
Autor: Przemysław W
A stryj sÄą?ucha u dwa.

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał

Stryj to tak naprawdę jest mi obojętny. Ale mężusiowi to za samą fizjonomię dałbym parę lat.

Gdyby za wygl±d karali, to 99,99 % picu siedziałoby w pierdlu.

Przemek

Data: 2011-03-08 22:27:09
Autor: jadrys
A stryj sÄą?ucha u dwa.
W dniu 2011-03-08 22:13, Przemysław W pisze:

Gdyby za wygląd karali, to 99,99 % picu siedziałoby w pierdlu.

Przemek

--

No, nie brakuje też tam zupełnie niezłych babek, ot chociażby B. Kempa.

Data: 2011-03-09 07:51:20
Autor: Przemysław W
A stryj sÄą?ucha u dwa.

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:il66v4$vlm$1news.onet.pl...
[...]

Jasne s± też inne "fajne" jak Wróbel, Sobecka itp.

Przemek

Data: 2011-03-09 08:31:09
Autor: jadrys
A stryj sÄą?ucha u dwa.
W dniu 2011-03-09 07:51, Przemysław W pisze:

Jasne sÄ… teĹĽ inne "fajne" jak WrĂłbel, Sobecka itp.

Przemek

No akurat te to jak na mĂłj gust nie za bardzo "fajne".

Data: 2011-03-09 09:35:41
Autor: Bogdan Idzikowski
A stryj sÄą?ucha u dwa.

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:il7add$1t5$1news.onet.pl...
W dniu 2011-03-09 07:51, Przemysław W pisze:

Jasne sÄ… teĹĽ inne "fajne" jak WrĂłbel, Sobecka itp.

Przemek

No akurat te to jak na mĂłj gust nie za bardzo "fajne".

Kempa ma 43 lata. Sobecka 59. Jeszcze kilka lat i p. Kempa będzie podobna do pani Sobeckiej. Już teraz jest tak szeroka jak wysoka.

"Jak nie wylÄ…dujÄ™(my), to mnie zabije(jÄ…)"

Data: 2011-03-09 14:50:13
Autor: jadrys
A stryj słucha u dwa.

[...]

Nieważne co będzie za kilka lat.

Data: 2011-03-09 11:32:23
Autor: Azxse
A stryj słucha u dwa.

Użytkownik "Przemysław Warzywny" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomo¶ci news:il63bf$m1p$1inews.gazeta.pl...
[...]

Dubieniecka po mężu powinna zaj±ć się dziećmi i prac±! Tak z ciekawo¶ci: u kogo broniła swoj± pracę dyplomow± i dzięki komu została wziętym prawnikiem?

AAA

A stryj słucha u dwa.