A t się pisiory skręcą ze złości.

Data: 2018-06-09 02:32:28
Autor: stevep
A t się pisiory skręcą ze złości.
# Donald Tusk w towarzystwie Justina Trudeau i reszty najpotężniejszych przywódców ¶wiata. Polak bryluje na szczycie G7

Donald Tusk i premier Kanady Justina Trudeau wraz z małżonkami przed szczytem G7. o Fot. Instagram.com/donaldtusk
Donald Tusk znowu wywołuje zachwyt materiałami publikowanymi w mediach społeczno¶ciowych. Tym razem najbardziej wpływowy Polak zaskoczył fanów publikuj±c zdjęcia z rozmów przed szczytem G7 w kanadyjskim Charlevoix. Szef Rady Europejskiej jest na nich w towarzystwie Justina Trudeau, Emmanuela Macrona, Angeli Merkel, Theresy May i innych ¶wiatowych przywódców. #
Ze strony:
http://natemat.pl/240449,donald-tusk-justin-trudeau-opublikowal-zdjecia-przed-szczytem-g7-charlevoix-w-kanadzie

--
stevep

Data: 2018-06-08 20:41:08
Autor: Zenek Kapelinder
A t się pisiory skręcą ze złości.
Nie chwal dnia przed zachodem Slonca. A przy okazji, kto to jest Tusk?

Data: 2018-06-08 21:10:41
Autor: japanizer
On Saturday, June 9, 2018 at 12:41:09 PM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
Nie chwal dnia przed zachodem Slonca. A przy okazji, kto to jest Tusk?

Donald Tusk? Były premier Polski, obecnie prezydent Unii Europejskiej. Żonaty, ma dzieci, umie kierować samochodem, obsługiwać komputer, grać w piłkę nożn±, nie ma kota.
Słowem, facet sukcesu, który na stałe zapisał się na kartach historii.

Data: 2018-06-09 03:28:48
Autor: jacekbialy80
A t się pisiory skręcą ze złości.
    -- - Żonaty, ma dzieci, umie kierować samochodem, obsługiwać komputer, grać w piłkę nożn±, nie ma kota.. -- -

Słowem - nadaje się na prezydenta UE.   Buuuuuu ha-ha!

JB

Data: 2018-06-09 04:50:12
Autor: japanizer
On Saturday, June 9, 2018 at 7:28:49 PM UTC+9, jacekb...@gmail.com wrote:
-- - Żonaty, ma dzieci, umie kierować samochodem, obsługiwać komputer, grać w piłkę nożn±, nie ma kota. -- -

Słowem - nadaje się na prezydenta UE.   Buuuuuu ha-ha!

To taka luĽna uwaga w stronę Jarosława Kaczyńskiego, który jest kilkudziesięcioletnim prawiczkiem (przynajmniej je¶li chodzi o kobiety, bo o facetach internety mówi±) i nigdy rodziny nie założył, a mimo to ¶wietnie zna się na sprawach rodzinnych; który nigdy nie zdołał zdobyć prawa jazdy, a mimo to ¶wietnie zna się na problemach kierowców; który ¶wietnie wie, czym jest ten internet, jak to sam uj±ł, taka rzecz dla onanistów pij±cych piwo.

Słowem, hipokrytę suweren wybrał na swojego naczelnika.

Data: 2018-06-09 13:41:30
Autor: jacekbialy80
[...]
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

No to powiedz jeszcze m±dralo, co ja z tego mam, że Tusk rodzinę założył?  :-DDDDD  Chyba tyle, co przeciętny Rosjanin z tego, że Putin jest mistrzem Judo..   Buuuuuuuuuu ha-ha!

    -- - a mimo to ¶wietnie zna się na sprawach rodzinnych; -- -

A po co Kaczyńskiemu na wszystkim się znać?  On ma zatrudniać ludzi kompetentnych w danych dziedzinach i - co najważniejsże - patrzec im wszystkim na ręce. Tego wymagam od polityków, na których głosuję.

JB

Data: 2018-06-09 14:10:30
Autor: Zenek Kapelinder
A t się pisiory skręcą ze złości.
Jak to co masz z tego ze zalozyl rodzine. Masz go jak pizdziak podziwiac.

Data: 2018-06-10 01:58:02
Autor: stevep
A t się pisiory skręcą ze złości.
Jak to co masz z tego ze zalozyl rodzine. Masz go jak pizdziak podziwiac.

Że nie jest oderwany od życia i zna problemy zwykłego człowieka, a on podobnie jak kler tawariszcz kliauznik.

--
stevep

Data: 2018-06-10 01:55:34
Autor: stevep
W dniu 2018-06-09 o 22:41, jacekbialy80@gmail.com pisze:
[...]

zdecydowanie, zatrudnia kompetentnych w dojeniu tawariszcz  kliauznik.

--
stevep

Data: 2018-06-10 01:54:17
Autor: stevep
W dniu 2018-06-09 o 12:28, jacekbialy80@gmail.com pisze:
     -- - Żonaty, ma dzieci, umie kierować samochodem, obsługiwać komputer, grać w piłkę nożn±, nie ma kota. -- -

Słowem - nadaje się na prezydenta UE.   Buuuuuu ha-ha!

JB

Wogóle się nadaje, nadaje na prezydenta Polski również tawariszcz kliauznik.

--
stevep
nież

Data: 2018-06-09 04:45:41
Autor: Zenek Kapelinder
A t się pisiory skręcą ze złości.
Pierszy raz slysze? Chyba zarty sobie robisz.

Data: 2018-06-09 11:17:17
Autor: Dratek
A t się pisiory skręc± ze zło¶ci.
Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci

 kto to jest Tusk?

Kaczyński, gdy usłyszy Tusk, to dostaje gęsiej skórki.

Data: 2018-06-09 11:19:07
Autor: u2
W dniu 09.06.2018 o 11:17, Dratek pisze:
Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci

 kto to jest Tusk?

Kaczyński, gdy usłyszy Tusk, to dostaje gęsiej skórki.

no tak, Tusk to taki lis w kurniku

--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj± slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Data: 2018-06-09 18:59:24
Autor: Przekręty i Stołki
A t się pisiory skręc± ze zło¶ci.
kutasina "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:ca0bd11d-20fc-4ee1-b3f0-74d4433fd302googlegroups.com...
Nie chwal dnia przed zachodem Slonca. A przy okazji, kto to jest Tusk?

Nie wiesz jasiu? A do bażantów w klatkach kto strzelał?

https://mojepanstwo.pl/dane/poslowie/152,kaczynski-jaroslaw/wyjazdy

CL

Data: 2018-06-09 10:24:10
Autor: Zenek Kapelinder
A t się pisiory skręcą ze złości.
Nie chwal taboret dnia przed zachodem slonca. Jeszcze jest czas i moze na tobie usiasc ktos z osrana dupa.

Data: 2018-06-10 01:59:02
Autor: stevep
A t się pisiory skręcą ze złości.
Nie chwal taboret dnia przed zachodem slonca. Jeszcze jest czas i moze na tobie usiasc ktos z osrana dupa.

Nasrasz na komendę?

--
stevep

Data: 2018-06-09 17:45:17
Autor: Zenek Kapelinder
A t się pisiory skręcą ze złości.
Na ciebie zawsze.

Data: 2018-06-10 01:51:35
Autor: stevep
A t się pisiory skręcą ze złości.
Nie chwal dnia przed zachodem Slonca. A przy okazji, kto to jest Tusk?

Kto to jest Tusk wszyscy wiedz±, a że capcylinder to idiota też.

--
stevep

Data: 2018-06-09 04:29:54
Autor: Milf Hunter D±s
użytkownik Stefan Pietrzykowski napisał:
# Donald Tusk w towarzystwie Justina Trudeau i reszty najpotężniejszych przywódców ¶wiata. Polak bryluje na szczycie G7

Co z tego ma szarak w PL kiedy Donek "bryluje"?

Donek reprezentuje tam UE (czyli merkelowom), a nie PL ło¶ku.

Nikt z tego w PL zupy ni ma.

Data: 2018-06-09 04:53:13
Autor: japanizer
On Saturday, June 9, 2018 at 8:29:55 PM UTC+9, Milf Hunter D±s wrote:
> [...]

Co z tego ma szarak w PL kiedy Donek "bryluje"?

Donek reprezentuje tam UE (czyli merkelowom), a nie PL ło¶ku.

Ale wiesz, że Polska jest w UE, i czerpie z niej olbrzymie korzy¶ci, a nie we Wspólnocie Niepodległych Państw, jak zacofana Białoru¶ (nota bene w roku 1990 na tym samym poziomie rozwoju co Polska)?

A przynajmniej pisiorom jeszcze się nie udało wyprowadzić Polski z Unii Europejskiej i wprowadzić nas w objęcia Moskwy, mimo usilnych starań m.in. Antka Donosiciela i innych twardogłowych komuchów w PiS.

Data: 2018-06-09 14:05:06
Autor: u2
W dniu 09.06.2018 o 13:53, hitler pisze:
Ale wiesz, że Polska jest w UE, i czerpie z niej olbrzymie korzy¶ci, a nie we Wspólnocie Niepodległych Państw, jak zacofana Białoru¶ (nota bene w roku 1990 na tym samym poziomie rozwoju co Polska)?

bez przesady hitler widać że nigdy nie byłe¶ na Białorusi przed 1990:))))))))))

Data: 2018-06-09 07:39:11
Autor: Zenek Kapelinder
A t się pisiory skręcą ze złości.
Po 1990 tez nie byl a informacje bierze ze zdychajacej gagagazety.

Data: 2018-06-10 02:00:46
Autor: stevep
A t się pisiory skręcą ze złości.
Po 1990 tez nie byl a informacje bierze ze zdychajacej gagagazety.

Zdychać to ty zdychasz z nienawi¶ci.

--
stevep

Data: 2018-06-09 14:13:13
Autor: jacekbialy80
A t się pisiory skręcą ze złości.
   -- - Ale wiesz, że Polska jest w UE, i czerpie z niej olbrzymie korzy¶ci, -- -

A to rzecz wzgledna, bo nie wystarczy dostać unijny przydział na dotację, ale trzeba mieć motywację, aby te pieni±dze korzystnie dla kraju wydać.  Platformiarze wydawali eurokasę na horoskopy dla zwierz±t, PiS przekopuje Mierzeję Wi¶lan±, buduje autostradę do Morza Egejskiego. To s± inwestycje o dużej stopie zwrotu, ale po co Niemcom taka autostrada? A skoro nie jest potrzebna Niemcom, to dlaczego miałaby być potrzebna komu¶ takiemu jak Tusk?
 Buuuuuuuuuu ha - ha!

JB

Data: 2018-06-10 02:02:35
Autor: stevep
W dniu 2018-06-09 o 23:13, jacekbialy80@gmail.com pisze:
[...]

To w ramach PiS-u namawiacie już do wyst±pienia zUE  tawariszcz kliauznik?

--
stevep

Data: 2018-06-10 01:41:05
Autor: jacekbialy80
A t się pisiory skręcą ze złości.
Coraz więcej mamy szkód z powodu UE, coraz mniej korzy¶ci. Gdy przestanie nam się to kalkulować, trzeba będzie z tego wyj¶ć, ale w sposób przemyslany.
Przede wszystkim musimy w tej sprawie konsultować się z Wyszehradem, żeby nie wylać dziecka z k±piel±. Najlepiej byłoby, aby wszystkie kraje V4 razem wyszły z UE i razem przyst±piły do EFTA. To będzie pocz±tek reakcji łańcuchowej...

JB

Data: 2018-06-10 11:42:35
Autor: Heniek
A t się pisiory skręc±. Z PiSdziakami nikt już nie chce rozmawiać.
Użytkownik <jacekbialy80@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci

Coraz więcej mamy szkód z powodu UE,

Szkody to ma tylko wódz i jego przydupasy PiSdziaki,
bo Unia Europejska broni Wolno¶ci Polaków drugiego sortu
i protestuje przeciw dyktaturze w Polsce, przeciw robieniu przez
Kaczyńskiego niewolników z Polaków.

Przede wszystkim musimy w tej sprawie konsultować się z Wyszehradem, żeby
nie wylać dziecka z k±piel±.

JB

 Z PiSdziakami nikt już nie chce rozmawiać, a tym bardziej nie chce
zawierac jakichkolwiek sojuszy. Grupa Wyszehradzka jest martwa.
Trójk±t Weimarski jest martwy.
PiSdziaki straciły miliardy z funduszy Unii Europejskiej bo nie potrafi±
zawierać sojuszy, nie potrafia rozmawiać z innymi krajami.

Data: 2018-06-10 03:19:19
Autor: Milf Hunter D±s
A t się pisiory skręcą. Z PiSdziakami nikt ju ż nie chce rozmawiać.
użytkownik Pajdak napisał:

Szkody to ma tylko wódz i jego przydupasy PiSdziaki,
bo Unia Europejska broni Wolno¶ci Polaków drugiego sortu
i protestuje przeciw dyktaturze w Polsce, przeciw robieniu przez
Kaczyńskiego niewolników z Polaków.

Już ci pisałem wielokrotnie, pisiorstwo jeszcze nie osi±gnęło tyle
co peło, nie maj± takich wpływów w mediach/samorz±dach/s±downictwie/...
jakie miała platformiarnia.

Musisz się więcej modlić, paczaj za Szojrinow± jest tylko 2 osoby
https://zapolske.pl/info/joanna-scheuring-wielgus

za Dudełem aż 4 tysie:
https://zapolske.pl/info/andrzej-duda

Sam widzisz jak jest. Będzie tam msza na KODach o któr± prosiła pani
Janda? Może jak łobywatele klękn± i odmówi± pacierz, może co się ruszy?
Próbujta, przeca to nic nie kosztuje:)

Data: 2018-06-10 05:15:29
Autor: jacekbialy80
A t się pisiory skręcą. Z PiSdziakami nikt ju ż nie chce rozmawiać.
   -- - bo Unia Europejska broni Wolno¶ci Polaków drugiego sortu -- -

Broni waszej bezkarno¶ci, ale was nie obroni.
JB

Data: 2018-06-10 06:45:25
Autor: japanizer
On Sunday, June 10, 2018 at 6:13:14 AM UTC+9, jacekb...@gmail.com wrote:
[...]

Wytłumaczcie jeszcze stęsknione za komuna PiSdziaki, jak to jest, że w 1990 roku Białoru¶ i Polska startowały z tego samego poziomu - a na dzień dzisiejszy to Białoru¶ jest zacofanym krajem?

Data: 2018-06-10 07:11:14
Autor: jacekbialy80
A t się pisiory skręcą ze złości.
   -- - Wytłumaczcie jeszcze stęsknione za komuna PiSdziaki, jak to jest, że w 1990 roku Białoru¶ i Polska startowały z tego samego poziomu (...)

Czyżby?

JB

Data: 2018-06-10 17:14:23
Autor: japanizer
On Sunday, June 10, 2018 at 11:11:15 PM UTC+9, jacekb...@gmail.com wrote:
-- - Wytłumaczcie jeszcze stęsknione za komuna PiSdziaki, jak to jest, że w 1990 roku Białoru¶ i Polska startowały z tego samego poziomu (...)

Czyżby?

Owsze. Zatkało PiSdziak, argumentów zabrakło, i znowu zmienisz temat, że za komuny wszystko było lepiej?

Data: 2018-06-11 01:30:48
Autor: jacekbialy80
A t się pisiory skręcą ze złości.
Ludzkim szmatom było lepiej, ale to nie znaczy, że wszystkim.

JB

Data: 2018-06-11 23:30:40
Autor: jacekbialy80
A t się pisiory skręcą ze złości.
Nu - nie załapali się na 'ciepł± wodę w kranie'?..  Buuuuuuu ha-ha!

Data: 2018-06-14 03:10:06
Autor: stevep
W dniu 2018-06-12 o 08:30, jacekbialy80@gmail.com pisze:
Nu - nie załapali się na 'ciepł± wodę w kranie'?..  Buuuuuuu ha-ha!

W ciepłej wodzie w kranie można ludzkie szmaty z PiS-u wyprać tawariszcz kliauznik.

--
stevep

Data: 2018-06-12 07:49:14
Autor: stevep
W dniu 2018-06-11 o 10:30, jacekbialy80@gmail.com pisze:
Ludzkim szmatom było lepiej, ale to nie znaczy, że wszystkim.

JB

A ludzkich szmat w PiS=ie od metra tawariszcz kliauznik.

--
stevep

Data: 2018-06-10 01:59:54
Autor: stevep
W dniu 2018-06-09 o 13:29, Milf Hunter D±s pisze:
[...]

A wy tylko o zupie, albo o dupie towarzyszu w±s.

--
stevep

Data: 2018-06-09 19:15:41
Autor: Przekręty i Stołki
A t się pisiory skręc± ze zło¶ci.
Użytkownik "stevep" <stevep011@tkdami.net> napisał w wiadomo¶ci
# Donald Tusk w towarzystwie Justina Trudeau i reszty najpotężniejszych
przywódców ¶wiata. Polak bryluje na szczycie G7

Kotu w±trobę skręca ;-))))

Zobacz tu:

https://mojepanstwo.pl/dane/poslowie/152,kaczynski-jaroslaw/wyjazdy

Niespodzianka! ;-)))