A tak mi sie przypomnialo !.

Data: 2011-12-31 18:09:18
Autor: cyc
A tak mi sie przypomnialo !.

Użytkownik cyc napisał w wiadomości news:...
Po tylu latach obecnosci w tej spolecznosci w tak donioslym i wyjatkowym dniu jak sylwester nie sposob pozostac wobec niej obojetnym . " Nie chcem ale muszem " , jak mawial klasyk :) zlozyc wam noworoczne zyczenia bo jakze to ? , tyle lat znajomosci , udrek z wami , czasem radosci , czesciej poniewierki i prob pozbawienbia mnie godnosci , ma pozostac bez echa ? . "Tak byc nie bedzie " jak mawia Kiepski .
Skladam wiec wam , szanowni grupowicze zyczenia najlepsze jakie moge wam zlozyc bedac w " przytomnosci " . Zycze zdrowia, szczescia , spelnienia wszystkich marzen ( poza jednym - powrotem Kaczynskiego i faszystow do wladzy !! ) , zycze radosci , spokoju , otaczajacej was zewszad milosci plynacej wprost z serca a nie z koniunkturalizmu a takze uspokojenia emocji , ktore jak widze nawet w takim dniu jak dzisiejszy zdaja sie przewazac nad rozumem .
Ciesze sie , ze mimo wielu dokonywanych przez  Kaczynskiego i jego spolke prob zdegenerowania naszego zycia , sprowadzenia go do tragedii domowej wojny a takze do jego faszyzacji , udalo sie zakonczyc rok sukcesem w kazdej dziedzinie  . Byloby lepiej , znacznie lepiej  gdyby nie wszystkowiedzacy macierewicze , kaczynskie , blaszczaki , ziobry itd. i gdyby nie otaczajacy nas kryzys .
Zycze wam aby nadchodzacy kolejny rok byl lepszy a conajmniej  nie byl gorszy , abyscie w pelnej determinacji  prowadzonej tu dyspucie ( jalowej bo przeciez bez jakichkolwiek widocznych efektow ) nie zatracili darowanego wam przez Niego czlowieczenstwa i aby owe czlowieczenstwo owo dominowalo w waszych umyslach rowniez wtedy , kiedy wypowiadacie sie o wrogach . Nie sztuka bowiem byc czlowiekiem wobec tych , ktorych sie kocha .
Konczac aby nie zanudzac , choc ilosc zyczen jakie chcialbym zlozyc wam , moim rodakom , przekracza znacznie to , co nalezaloby wypowiedziec , raz jeszcze - wszystkiego najlepszego w nadchodzacym nowym roku ....wszystkim

zyczy

Cyc

Data: 2011-12-31 21:54:26
Autor: ali
A tak mi sie przypomnialo !.
cyc <jajo@konus.pl> napisał(a):

> [...]
> Konczac aby nie zanudzac , choc ilosc zyczen jakie chcialbym zlozyc wam , > moim rodakom , przekracza znacznie to , co nalezaloby wypowiedziec , raz > jeszcze - wszystkiego najlepszego w nadchodzacym nowym roku ....wszystkim

  Cycuś
życzę  tobie już tylko zdrowia,
bo rozumu już nie zdołasz złapać
masz bidoku  przez stalinowców mentalność spaczoną od dziecka
i ona nie pozwala inaczej widzieć Kaczora
niż nakazuje to bolszewicka jaczejka

Data: 2012-01-01 01:34:40
Autor: Bogdan Idzikowski
A tak mi sie przypomnialo !.

Użytkownik "ali " <ali57.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jdo0ah$f39$1inews.gazeta.pl...
cyc <jajo@konus.pl> napisał(a):

> [...]

bo rozumu już nie zdołasz złapać
masz bidoku  przez stalinowców mentalność spaczoną od dziecka
i ona nie pozwala inaczej widzieć Kaczora

Przyganiał kocioł garnkowi...

A tak mi sie przypomnialo !.