A tak mowia zwolennicy PO na tej grupie.

Data: 2010-08-11 10:37:19
Autor: Komooch
A tak mowia zwolennicy PO na tej grupie.

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:i3tn9e$lel$1news.onet.pl...
Takiego prymitywnego jezyka uzywaja zwolennicy PO.

Przyklady tylko
z dnia dzisiejszego:

A ciebie DURNIU!? Co za gnidy!

Sam jesteś ZBOCZKIEM onanisto!

Spierdaleaj fiucie

> Raz chłopczyk, raz
dziewczynka czy na własną rekę? Wiedziałem, że jesteś DEBIL!

Jesteś śmieć

Poczytaj więc zwolennika PiS, tą gnidę raff-a. Poczytaj co ta kanalia wypisuje o żonie prezydenta!

--

Zahir

Data: 2010-08-11 10:39:45
Autor: Neko
A tak mowia zwolennicy PO na tej grupie.
Użytkownik "Komooch" <sahibzahir@gmail.com> napisał

Poczytaj więc zwolennika PiS, tą gnidę raff-a. Poczytaj co ta kanalia wypisuje o żonie prezydenta!

Ale juz wypisywanie obrazliwych rzeczy
o zonie sp. Lecha Kaczynskiego bylo w dobrym tonie?

Data: 2010-08-11 10:48:21
Autor: Komooch

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:i3tnli$mia$1news.onet.pl...
[...]

Co ty bredzisz? Pani Maria była szanowaną kobietą. Przypomnij sobie Rydzyka: "a to czarownica jedna!". To Rydzyk ją obrażał, a brat śp. Lecha jeszcze go za to przepraszał!!! To jest dopiero łajdak! Dlatego tego faceta nie cierpię! Gdyby obrażono tak moją bratową obiłbym ktosiowi gębę i nakopał w tyłek! A prezes PiS Rydzyka jeszcze przeprosił!!!

--

Zahir

Data: 2010-08-11 16:10:29
Autor: cirrus
Użytkownik "Komooch" <sahibzahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c62613d$0$27026$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Piszesz do niewlaściwej osoby, przecież to nikt inny jak neko nazywał Komorowskiego fraglersem podczas kampanii wyborczej i w niczym nie ustępuje raffowi.

--
stevep

A tak mowia zwolennicy PO na tej grupie.