A tak mowia zwolennicy PO na tej grupie.

Data: 2010-08-11 10:42:53
Autor: Marek Czaplicki
A tak mowia zwolennicy PO na tej grupie.
Neko w środa, 11 sierpnia 2010 10:33 pisze, na grupie pl.soc.polityka:

Takiego prymitywnego jezyka uzywaja zwolennicy PO.

Przyklady tylko
z dnia dzisiejszego:

A ciebie DURNIU!? Co za gnidy!

Sam jesteś ZBOCZKIEM onanisto!

Spierdaleaj fiucie

> Raz chłopczyk, raz
dziewczynka czy na własną rekę? Wiedziałem, że jesteś DEBIL!

Jesteś śmieć
o przepraszam. też jestem zwolennikiem PO i nie używam takiego języka. :-)
--
1, 2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-08-11 10:47:29
Autor: Neko
A tak mowia zwolennicy PO na tej grupie.
Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał

o przepraszam. też jestem zwolennikiem PO i nie używam takiego języka. :-)

chwala Ci za to...

Jako jeden z niewielu podpisujesz sie pelnym imieniem i nazwiskiem.
Przyjmuje ze to Twoje prawdziwe. I to juz jest godne zauwazenia...
Malo kto z nas potrafi sie podpisac... Lacznie ze mna. :)

Data: 2010-08-11 10:54:49
Autor: Marek Czaplicki
Neko w środa, 11 sierpnia 2010 10:47 pisze, na grupie pl.soc.polityka:
Jako jeden z niewielu podpisujesz sie pelnym imieniem i nazwiskiem.
Przyjmuje ze to Twoje prawdziwe. I to juz jest godne zauwazenia...
Malo kto z nas potrafi sie podpisac... Lacznie ze mna. :)
myślę, że jak komuś brakuje argumentów lub nie chce się przyznać do tego, że
zgadza się z kimś o innych poglądach to wtedy używa sobie. najprostszą
drogą do wyeliminowania jest: jak w kabraecie Dudek "siłą i godnością
osobistą". po prostu nie reagowanie na nie. inaczej zaczyna się wojna, kto
kogo przekrzyczy.
--
1, 2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-08-11 11:05:53
Autor: Komooch

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:i3to40$noj$1news.onet.pl...
[...]

No to się odważ! Niech raff też się podpisze! Zobaczymy co z niego za macho! Do tego czasu będzie dla mnie KANALIĄ w najgorszym wykonaniu!

--

Zahir

Data: 2010-08-11 11:07:01
Autor: Neko
A tak mowia zwolennicy PO na tej grupie.
Użytkownik "Komooch" <sahibzahir@gmail.com> napisał

No to się odważ! Niech raff też się podpisze! Zobaczymy co z niego za macho! Do tego czasu będzie dla mnie KANALIĄ w najgorszym wykonaniu!

Zacznij od siebie. I przestan nieustannie zmieniac swoje nicki. Bo co nastepny to glupszy. :)

Data: 2010-08-11 11:14:21
Autor: Lorn
W dniu 2010-08-11 11:07, Neko pisze:
[...]

Przykład 'głupi nick' pisowskiej miłości :>

Data: 2010-08-11 11:19:52
Autor: Zahir

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:i3tp8h$qv5$1news.onet.pl...
[...]

Komuchem nazwał mnie jeden z katopisow więc by sprawić durniowi przyjemność
zmieniłem na komooch. A czy następny będzie równie mądry jak twój? Bawisz
się w japońskie kreskówki?

--

Zahir

Data: 2010-08-11 11:42:10
Autor: Neko
A tak mowia zwolennicy PO na tej grupie.
Użytkownik "Zahir" <sahibzahir@gmail.com> napisał w

Komuchem nazwał mnie jeden z katopisow więc by sprawić durniowi
przyjemność
zmieniłem na komooch. A czy następny będzie równie mądry jak twój? Bawisz
się w japońskie kreskówki?

Nie, jestem kotem. ;)

A tak mowia zwolennicy PO na tej grupie.