[WAW] A tak na marginesie...

Data: 2011-10-12 15:29:39
Autor: Mariusz Kruk
[WAW] A tak na marginesie...
....wreszcie od paru(nastu?) dni możemy legalnie jeździć wzdłuż
Czerniakowskiej po chodnikach.

--
\-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- /
|  Kruk@epsilon.eu.org   | http://www.nieruchomosci.pl/mieszkanie,14137471
| http://epsilon.eu.org/ |
/-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- \

Data: 2011-10-12 16:34:17
Autor: zly
[WAW] A tak na marginesie...
Dnia Wed, 12 Oct 2011 15:29:39 +0200, Mariusz Kruk napisał(a):

...wreszcie od paru(nastu?) dni możemy legalnie jeździć wzdłuż
Czerniakowskiej po chodnikach.

Co kto lubi...
--
marcin

Data: 2011-10-12 16:37:34
Autor: Mariusz Kruk
[WAW] A tak na marginesie...
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "zly"
...wreszcie od paru(nastu?) dni możemy legalnie jeździć wzdłuż
Czerniakowskiej po chodnikach.
Co kto lubi...

Akurat Czerniakowską trzeba było być niezłym hardkorem żeby jeździć
jezdnią.
Poniżej 70-80km/h rzadko który samochodziarz schodził. A więcej było też
dość częste.
A oficjalnie było tam 50, więc rowerzysta musiał jezdnią.
Teraz postawili 70, więc można chodnikiem.
Jak kto lubi, wciąż może się pchać na jezdnię.

--
\-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- /

Data: 2011-10-12 16:52:38
Autor: Alfer_z_pracy
[WAW] A tak na marginesie...
Mariusz Kruk napisał:
Akurat Czerniakowską trzeba było być niezłym hardkorem żeby jeździć jezdnią.

Call me hardkor! Ale fakt, że w godzinach kiedy tam się czasem pojawiam na 2 kółkach, jest megakoreczek. Wówczas mimo wszystko wybieram ulicę niż chodnik. Choć chyba i tak wybieram ulice, zwłaszcza na jednocalówkach. Chodniki ssą! Z kolei osoby bojące się ruchu (niedzielni rowerzysci na przykład) i tak jeżdżą chodnikami, więc ta zmiana niewiele tu... zmieni :-)

Pzdr!
A.

Data: 2011-10-13 07:10:16
Autor: Ryszard Mikke
[WAW] A tak na marginesie...
Alfer_z_pracy <alferwywalto@mp.pl> napisał(a):
Mariusz Kruk napisał:
> [...]

Call me hardkor! Ale fakt, że w godzinach kiedy tam się czasem pojawiam na 2 kółkach, jest megakoreczek. Wówczas mimo wszystko wybieram ulicę niż chodnik. Choć chyba i tak wybieram ulice, zwłaszcza na jednocalówkach. Chodniki ssą! Z kolei osoby bojące się ruchu (niedzielni rowerzysci na przykład) i tak jeżdżą chodnikami, więc ta zmiana niewiele tu... zmieni :-)

Tylko na paczki trudniej bedzie uzbierac.

--
rmikke

Data: 2011-10-13 09:11:28
Autor: Mariusz Kruk
[WAW] A tak na marginesie...
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Alfer_z_pracy"
[...]

Wiesz, ja też tam jeździłem jezdnią (jak miałem konieczność regularnego
przemieszczania się tamtędy). I bawiłem się w skręt w lewo w
Szwoleżerów.
Jednak to wymaga sporej dozy asertywności, której wiele osób (zwłaszcza
starszych) nie ma.
A dzięki zbliżeniu sytuacji formalnej do faktycznej teraz mogą jeździć
legalnie po chodniku.

--
\-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- /

Data: 2011-10-13 10:09:42
Autor: Wilk
A tak na marginesie...
On 12 Paź, 16:52, "Alfer_z_pracy" <alferwywa...@mp.pl> wrote:

[...]

Też zupełnie nie rozumiem takiego podejścia. Jak dla mnie cała
Wisłostrada to świetna droga na rower, jedna z najbardziej sensowna i
przelotowa w Warszawie. Jak ktoś uważa, że trzeba być "hardkorem" żeby
tam jeździć - to chyba nie bardzo wie co to jest niebezpieczna droga
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2011-10-12 18:14:23
Autor: zly
[WAW] A tak na marginesie...
Dnia Wed, 12 Oct 2011 16:37:34 +0200, Mariusz Kruk napisał(a):

Akurat Czerniakowską trzeba było być niezłym hardkorem żeby jeździć
jezdnią.

hmm

Poniżej 70-80km/h rzadko który samochodziarz schodził. A więcej było też
dość częste.

Przecież to jak na zdecydowanej większości u nas. Osobiście w niczym mi to
nie przeszkadza, jeśli tylko rozsądnie wyprzedzają. No chyba, że trzeba
zmieniać pasy na lewy z jakiegoś powodu, to wtedy bywa ciężej.

Teraz postawili 70, więc można chodnikiem.

A chodnik wystarczająco szeroki?:) Bo prędkość to tylko jeden z warunków.

--
marcin

Data: 2011-10-12 22:57:12
Autor: Rafał Wawrzycki
[WAW] A tak na marginesie...
Dnia 12 paź 2011 w liście [news:d9i5cu90boxi$.dlgpiki.fixed] zly
[bozupabylazaslona@NOpocztaSPAM.fm] napisał(a):
A chodnik wystarczająco szeroki?:) Bo prędkość to tylko jeden z
warunków.

Szeroki, niemniej w dużej mierze z badziewnych kwadratowych płyt. Też tamtędy jeżdżę ulicą, ale trzeba środkiem pasa - już kilka razy miałem tam wyprzedzanie na gazetę przez ciężarówki i wsiobusy.

--
Pozdrawiam,
Rafał W.

http://picasaweb.google.com/warszawski.wycinak
http://prw.terror404.net/rwawrzycki/

Data: 2011-10-21 19:39:48
Autor: Krzysztof Olszak
[WAW] A tak na marginesie...
W dniu 2011-10-12 15:29, Mariusz Kruk pisze:
...wreszcie od paru(nastu?) dni możemy legalnie jeździć wzdłuż
Czerniakowskiej po chodnikach.

Mnie interesuje tylko odcinek od Suligowskiego do 29 Listopada. I teraz będzie to już całkiem legalnie, co mnie bardzo cieszy.

Krzysztof

[WAW] A tak na marginesie...