A tak na poważnie

Data: 2011-11-29 22:48:24
Autor: kogutek
A tak na poważnie
Zarobił tu który z tysiąc przez rok, czy tylko się onanizujecie tym że blisko
było.

Data: 2011-11-30 08:49:59
Autor: george
A tak na poważnie

"kogutek" <sok_marchwiowy.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:jb3nfo$t4u$1inews.gazeta.pl...
Zarobił tu który z tysiąc przez rok, czy tylko się onanizujecie tym że blisko
było.

procent ? a gdzie tam....

george

P.S. A tak na poważnie, to trzeba mieć jakieś zainteresowania :)

Data: 2011-11-30 12:10:37
Autor: kogutek
A tak na poważnie
george <george___@vp.pl> napisał(a):

> [...]

procent ? a gdzie tam....

george

P.S. A tak na poważnie, to trzeba mieć jakieś zainteresowania :)
Nie ma takiej waluty jak procenty. O Pesety mi chodziło. Masz`rację ze trzeba
mieć zainteresowania. Jeden się interesuje jak przyszłe przemówienie premiera
wpłynie na ceny miedzi  i skubany trafia. A inny codziennie sprawdza ile
urosło na giełdzie, bo kiedyś wpakował w nią parę groszy. I widzi że akurat
jemu nie rośnie. --

Data: 2011-11-30 12:24:54
Autor: XXL
A tak na poważnie
Kolego kogutek: to jest forum dyskusyjne dotyczące różnych tematów,
najczęściej gospodarczo-politycznych czasami filozoficznych, coraz rzadziej
giełdowych czy dotyczących spekulacji.

Był okres kiedy często były przedstawiane prognozy dla trendów giełdowych czy
poszczególnych spółek.
Uczestnicy forum prognozowali aż furczało ale to wszystko było do czasu.
Później to wszystko się stopniowo rozmywało, dyskutantów ubywało aż została
nieliczna grupa, której chce się dyskutować i przedstawiać swoje opinie na
różne tematy.

Zaproponuj jakiś ciekawy temat to podyskutujemy  :-)

Data: 2011-11-30 12:32:35
Autor: kogutek
A tak na poważnie
 XXL <duzy_slawek@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
[...]

Ten jest poważny. To temat o tym co zrobić żeby nie stracić kasy. Przy
giełdzie według mnie recepta jest prosta. Nie wiedzieć że istnieje. --

Data: 2011-11-30 13:47:49
Autor: totus
A tak na poważnie
kogutek wrote:

[...]

I wystarczy Ci, że ją stosujesz? Czy musisz mieć do szczęścia ustawowy zakaz handlu na giełdzie dla dobra ogółu.

Data: 2011-11-30 18:32:11
Autor: nazgul
A tak na poważnie

Ten jest poważny. To temat o tym co zrobić żeby nie stracić kasy. Przy
giełdzie według mnie recepta jest prosta. Nie wiedzieć że istnieje.

Ty jesteś kogutek z PMS?

Data: 2011-11-30 14:25:49
Autor: G W
Czy to już jest koniec ?
kogutek <sok_marchwiowy.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
Endriu <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał(a): > > Chyba sobie kupię bimbrownie. Po co od razu 6 dych. 4 dychy w
promocji. I
> że odczujesz to w sposób minimalny, a dalej będziesz się cieszył
wolnością
obsługą,
ludkowie w dresikach na podwórku sztangi podnoszą. I pojawia się się
pytanie.
Kro jest za kratami? Mnie wychodzi że ci co na zewnątrz. Co to za wolność
po
umiarkowanym bankructwie. Wybieranie ze śmietników. Córka zamiast do
szkoły w
marketach z nędzy szuka klienta co za ciastko zgodzi się żeby laskę mu
zrobiła. To ja już wolę w dresiku sztangi podnosić.Z tzrech istniejących
prawd
podałeś tą najważniejszą. Całą prawdę. Napisałeś że jak ktoś się nauczy
stosować odpowiedni Money Menegment to zbankrutuje. Nie ważne na jakim
poziomie. Na giełdzie bez względu na okoliczności i trendy zarabia zawsze
określona niewielka liczba ludzi. Reszta jest tylko po to żeby dostarczać
kasę. Prawdopodobieństwo znalezienia się w grupie elitarnej jest niższe niż
zero. Tylko oni maja patent na długofalowe zarabianie. Bo oni te trendy
ustalają i nie zgadują a wiedzą co będzie jutro.

Trudno sie z Tobą niezgodzić. Ostatnia cześć Twojej wypowiedzi moim zdaniem pokrywa sie z rzeczywistością. Przy tak wysokiej koncentracji kapitału nie może byc mowy o jakimś rozproszeniu i "niedoskonałosciach".
Ale za tym idzie inna sprawa. Nie można z "nimi" walczyć.
Należy jedynie ich "śledzić"... skoro to mała grupa (jak twierdzisz) to powinno byc łatwiejsze niż śledzić miliony różnych wzajemnie sprzecznych decyzji. Należy sie jedynie pogodzić z tym ze oni wiedzą "wcześniej" :)

george

--

A tak na poważnie