A taka fajna ta grupa być powinna

Data: 2012-08-21 21:43:27
Autor: $heikh el $hah
A taka fajna ta grupa być powinna
Tymczasem macie tu dość nieciekawą, starczą grypę.
Szczęście, że system immunologiczny mam wzmocniony snowboardingiem.
Ale i tak się wypisuję, bo litra wypiję, ale z litrówkowcami kopać się nie będę.
Mimo wszystko lewa w górę,
ɥɐɥ$ ǝן ɥʞıǝɥ$

Data: 2012-08-21 22:37:52
Autor: Ivam
On Tue, 21 Aug 2012 21:43:27 +0200, "$heikh el $hah" <sheikh.el.shah@geehad.com> wrote:
Szczęście, że system immunologiczny mam wzmocniony snowboardingiem.

Po chuj ten lans? Teraz Polacy bogaci - każdy może se na lodowiec pojechać.

--

pzdr:
Ivam

Data: 2012-08-21 22:49:44
Autor: $heikh el $hah
W dniu 2012-08-21 22:37, Ivam pisze:
[...]

Że co? Ja na południu Polski mieszkam. W promieniu 20 km mam 3 stacje narciarskie, choć wolę FR.

--
╯(ಠ.ಠ)╯ ︵ ┻━┻
ɥɐɥ$ ǝן ɥʞıǝɥ$

Data: 2012-08-22 11:06:50
Autor: Ivam
On Tue, 21 Aug 2012 22:49:44 +0200, "$heikh el $hah" <sheikh.el.shah@geehad.com> wrote:
Że co? Ja na południu Polski mieszkam. W promieniu 20 km mam 3
stacje
narciarskie

I teraz macie śnieg? No to już wiem czemu tak dużo piszesz-zamiecie pewnie.

--

pzdr:
Ivam

Data: 2012-08-22 11:14:29
Autor: $heikh el $hah
W dniu 2012-08-22 11:06, Ivam pisze:
[...]

System immunologiczny rozwija się miesiącami bądź wręcz latami.
Oczywiście teraz na desce nie jeżdżę, ale do zimy szybko zleci. ;)

--
╯(ಠ.ಠ)╯ ︵ ┻━┻
ɥɐɥ$ ǝן ɥʞıǝɥ$

Data: 2012-08-22 02:54:40
Autor: ursyn
A taka fajna ta grupa by powinna
W końcu załapałem o co chodzi z tym podpisem :)

╯(ಠ.ಠ)╯ ︵ ┻━┻

ɥɐɥ$ ǝן ɥʞıǝɥ$

Pierwsza część to "zły skuter" widziany z frontu, wyraźnie widać po bokach groźnie zadarte łokcie.
Dalej w lewo jest pagórek no i deska snowboardowa ;) Te dwa patyki od deski w górę to srebrne kozaki.

No a podpis do "góry nogami", niezależnie czy jedziesz skuterem czy lecisz na desce to po schyleniu się w kierunku podpisu widzisz go poprawnie XD

zgadłem?

Data: 2012-08-22 02:58:51
Autor: ursyn
W dniu środa, 22 sierpnia 2012 11:54:40 UTC+2 użytkownik ursyn napisał:
> [...]

No a podpis do "góry nogami", niezależnie czy jedziesz skuterem czy lecisz na desce to po schyleniu się w kierunku podpisu widzisz go poprawnie XD

"Dalej w lewo" oczywiście miało być w prawo XD

Data: 2012-08-22 12:27:01
Autor: WW
A taka fajna ta grupa by powinna
W dniu 2012-08-22 11:06, Ivam pisze:
On Tue, 21 Aug 2012 22:49:44 +0200, "$heikh el $hah"
<sheikh.el.shah@geehad.com> wrote:
e co? Ja na poudniu Polski mieszkam. W promieniu 20 km mam 3
stacje
narciarskie

I teraz macie nieg? No to ju wiem czemu tak duo piszesz-zamiecie pewnie.

Wanie wrciem z 3 dniowego wypadu na narty, na Litw.
Jest nieg.  :-)
Wyszo taniej, ni spdzi te 3 dni nad morzem.

Pozdrawiam
WW

Data: 2012-08-22 12:40:50
Autor: Roman Niewiarowski
W dniu 2012-08-22 12:27, WW pisze:

Wyszo taniej, ni spdzi te 3 dni nad morzem.

Moze i drozej, ale przynajmniej sniegu nie ma! :)

pozdr
newrom
--
DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601

Data: 2012-08-22 15:57:28
Autor: $heikh el $hah
A taka fajna ta grupa być powinna
W dniu 2012-08-22 12:27, WW pisze:
3 dniowego wypadu na narty

I Ty się śmiesz nazywać motonitowcem?! ;)
Narty ssajom po cauości, choć też od nich zaczynałem.
Ale od 8 lat jest już tylko deska.

--
╯(ಠ.ಠ)╯ ︵ ┻━┻
ɥɐɥ$ ǝן ɥʞıǝɥ$

Data: 2012-08-22 16:32:07
Autor: WW
W dniu 2012-08-22 15:57, $heikh el $hah pisze:
W dniu 2012-08-22 12:27, WW pisze:
3 dniowego wypadu na narty

I Ty si miesz nazywa motonitowcem?! ;)
Narty ssajom po cauoci, cho te od nich zaczynaem.
Ale od 8 lat jest ju tylko deska.

A ja syszaem, e na desce jed tylko ci, co nie potrafi si nauczy jedzi na nartach.  :-P
Faktem jest, e parapety mona byo policzy na palcach jednej reki.
Za to mas FREESKI.   :-)

Szkoda, e u nas czego takiego jak Litewska "Snow Arena" nie ma.

Pozdrawiam
WW

Data: 2012-08-22 18:20:00
Autor: $heikh el $hah
A taka fajna ta grupa być powinna
W dniu 2012-08-22 16:32, WW pisze:

A ja słyszałem, że na desce jeżdżą tylko ci, co nie potrafią się nauczyć
jeździć na nartach.

Mity, Panie.
Mnie wcześniejsza umiejętność jazdy na nartach bardziej utrudniała naukę jazdy na desce. Ale trzy tygodnie i latałem. :) I polecam!

--
╯(ಠ.ಠ)╯ ︵ ┻━┻
ɥɐɥ$ ǝן ɥʞıǝɥ$

Data: 2012-08-22 14:13:54
Autor: John
W dniu 2012-08-22 12:15, WW pisze:
Wanie wrciem z 3 dniowego wypadu na narty na Litw.
Jest nieg.   :-)
Wyszo taniej, ni spdzi te 3 dni nad morzem.

Ale wodne? Przecie tam gr nie ma! :D
Jak zapakowa snowboard na motocykl bo mam z tym problemy...

--
pozdrawiam,
John

A taka fajna ta grupa być powinna