A taki byl Tusk. ladny europejski...buachacha

Data: 2012-05-05 12:12:55
Autor: Obserwator
A taki byl Tusk. ladny europejski...buachacha
http://wpolityce.pl/artykuly/27922-niech-ukraincy-zobacza-ze-w-lozy-honorowej-
obok-janukowycza-siedzi-tylko-putin-cos-im-wtedy-zaswita

Niech Ukarincy zobacza ze w lozy honorowej obok Janukowicza siedzi Putinek, bandzior i kagiebista.

* 1. Prawie cała Europa opowiada się za polityczno-sportowym bojkotem obecnych władz Ukrainy, a premier Tusk nadal przeciw.

A taki był premier ładny, europejski...szkoda!

2. Główny nurt medialny w kłopocie i nie bardzo wie, którędy płynąć. Kłopot w tym, że to samo zdanie, co Europa, ma w sprawie Ukrainy Jarosław Kaczyński.

Do tej pory wyznacznik był prosty – Kaczyński z założenia nie ma racji, a jeśli fakty bądź okoliczności jego racje potwierdzały, to tym gorzej dla tych faktów i okoliczności. Zwłaszcza zaś w sprawach międzynarodowych Kaczyński z definicji nie miał racji, bo był antyeuropejski i rusofobiczny. A tu proszę – Kaczyński jest europejski, Rosja nie straszy - a zaściankowy i ogarnięty rusofobią okazuje się pan premier Donald Tusk!

Ot, się porobiło...

3. A teraz już bez źdźbła ironii.

Ja nie wiem, czy Julia Tymoszenko coś przeskrobała, czy nie. I powiem szczerze - mniej mnie jej ewentualna wina obchodzi, niż inny, znacznie bliższy przykład zawarcia niekorzystnej umowy gazowej z Rosją. Wiem natomiast, że państwo ukraińskie nie zapewniło pani Tymoszenko rzetelnego procesu ani humanitarnego traktowania. I według wszelkich znaków na ziemi i niebie w szykanach wobec pani Tymoszenko nie chodzi o sprawiedliwość, tylko o pognębienie i wyeliminowanie politycznego przeciwnika, liderki opozycji. Mamy do czynienia z politycznym represjami, wobec których nie tylko polityka, ale zwykła ludzka przyzwoitość nakazuje głośny sprzeciw.

Jarosław Kaczyński wraz z większością Europy tę przyzwoitość okazał, Donald Tusk – nie.

3. Trudno wręcz słychać tych bredni, ze polityczny bojkot obecnych władz (podkreślam – władz) Ukrainy zawróci tern kraj na wschód, ku Rosji. Wręcz przeciwnie – tylko silna presja polityczna i moralna może dać szansę na takie zmiany na Ukrainie, które ją zwrócą ku Europie.

Gdyby cała Europa rozsiadłą się za miesiąc wokół Janukowycza w loży honorowej stadionu kijowskiego, byłby to dla Ukraińców znak, że wszystko jest w porządku. Coś natomiast w ukraińskich głowach zaświta wtedy, gdy w loży obok Janukowycza zasiądzie tylko Putin.

Europejski Kaczyński to rozumie, zaściankowy Tusk – nie.

4. Pisałem, ze coś zaświta w ukraińskich głowach... ale co ja się o ukraiskie głowy martwię?

Niech polskie głowy słuchają, co dziś mówi europejski Kaczyński i co mówi zaściankowy Tusk.

I niech w polskich głowach też zaświta myśl wolna od propagandowego zaślepienia.

PS. Oprócz losów Julii Tymoszenko i politycznego klimatu Ukrainy, jest też inny powód do bojkotu ukraińskich mistrzostw – okrucieństwo wobec zwierząt.

Parlament Europejski zasypany został listami, że przed EURO na Ukrainie przeprowadzana była masakra bezdomnych psów, niektóre z nich były żywcem palone w specjalnie do tego celu przystosowanych krematoriach. Były w tej sprawie protesty, ja je też składałem, ale skoro władze ukraińskie drwią sobie z protestów w sprawie Tymoszenko, to co tam dla nich palone żywcem psy.

Komu to okrucieństwo nie jest obojętne, ten też ukraińskich mistrzostw fetować nie powinien.*

Data: 2012-05-05 12:21:14
Autor: MH
 Obserwator <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):

Niech Ukarincy zobacza ze w lozy honorowej obok Janukowicza siedzi Putinek, bandzior i kagiebista.

==============

Wiem, chciałbyś być Janukowyczem i posiedzieć razem z Prezydentem Wielkiej Rosji.

MH --

Data: 2012-05-05 12:23:18
Autor: Obserwator
A taki byl Tusk. ladny europejski...buachacha
 MH <logiznam@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):  Prezydentem Wielkiej Rosj

 buachacha, Prezydent Wielkiej Rosji, to bandyta i zboj.

Data: 2012-05-05 12:32:38
Autor: MH
 Obserwator <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
 MH <logiznam@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):  Prezydentem Wielkiej Rosj

 buachacha, Prezydent Wielkiej Rosji, to bandyta i zboj.

==================

A skąd to takie inwektywy?!

MH

Data: 2012-05-05 14:38:48
Autor: mkarwan
Użytkownik " MH" <logiznam@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jo36l6$hem$1inews.gazeta.pl...
 Prezydentem Wielkiej Rosj
 buachacha, Prezydent Wielkiej Rosji, to bandyta i zboj.
==================
A skąd to takie inwektywy?!

Jogi przed laty chciał pracować w policji ale go nie przyjęto, więc pluł na Kluka komendanta śląskiej policji przez długie lata.

Może z nim było podobnie jak z jogim.

Data: 2012-05-05 12:48:09
Autor: Obserwator
mkarwan <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał(a):
> [...]

Jogi przed laty chciał pracować w policji ale go nie przyjęto, więc pluł na Kluka komendanta śląskiej policji przez długie lata.

kolejny dowod kim jestescie mkarwan. Typowo esbeckie oszczerstwa w stylu
sowieckim. Napiszcie jeszcze, ze jestem Zydem....buachacha.

Jest dowod w sieci, ze piszecie w duecie z prowokatorem Tzva Adonai...aby prowokowac antysemickie wypowiedzi na polskich grupach. Na ten haczyk da sie
nabrac sporo wymozdzonych matolkow.

Data: 2012-05-05 15:06:17
Autor: mkarwan
Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jo37i9$j6l$1inews.gazeta.pl...
> [...]

kolejny dowod kim jestescie mkarwan. Typowo esbeckie oszczerstwa w stylu
sowieckim. Napiszcie jeszcze, ze jestem Zydem....buachacha.

Twoje reakcje na posty z informacjami na temat Żydów wskazują na to, że jesteś.

Jest dowod w sieci, ze piszecie w duecie z prowokatorem Tzva Adonai...aby
prowokowac antysemickie wypowiedzi na polskich grupach. Na ten haczyk da sie
nabrac sporo wymozdzonych matolkow.

kłamiesz.

Data: 2012-05-05 13:17:09
Autor: Obserwator
> [...]
> sowieckim. Napiszcie jeszcze, ze jestem Zydem....buachacha.

Twoje reakcje na posty z informacjami na temat Żydów wskazują na to, że jesteś.

buachachaa...a nie pisalem?

> [...]
> prowokowac antysemickie wypowiedzi na polskich grupach. Na ten haczyk da > sie

taaak . klamie....buachacahahahaah

Data: 2012-05-05 15:09:19
Autor: Grzegorz Z.
mkarwan napisał:

Twoje reakcje na posty z informacjami na temat Żydów wskazują na to, że jesteś.

Które konkretnie reakcje?

--
"Przez ostatnich 20 lat media zajmują się głównie produkcją masowej
głupoty" "Teraz mamy odbiorców wychowanych na tej głupocie"

Data: 2012-05-06 08:14:13
Autor: Pamelo
Dnia Sat, 5 May 2012 12:48:09 +0000 (UTC), Obserwator napisał(a):

[...]

Ty Giena natomiast jesteś byłym sowieckim agentem, który teraz udaje
demokratę. Giena, przecież się znamy. Zawsze z ciebie była swołocz. Teraz
plujesz na Putina. Wy andropowcy nie możecie pogodzić się, że to on teraz
dzierzy buławę!

Data: 2012-05-05 12:50:25
Autor: MH
> [...]

Jogi przed laty chciał pracować w policji ale go nie przyjęto, więc pluł na Kluka komendanta śląskiej policji przez długie lata.

====================

To ma sens. Ale w ten sposób to Obersrator ma już przegwizdane jak Kruk PhD u
Kluka :))

MH

Data: 2012-05-05 18:16:43
Autor: Tymon

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jo35g7$f51$1inews.gazeta.pl...
http://wpolityce.pl/artykuly/27922-niech-ukraincy-zobacza-ze-w-lozy-honorowej-
obok-janukowycza-siedzi-tylko-putin-cos-im-wtedy-zaswita

Giena, odczep sie od Tuska. On dobry czlowiek.

A taki byl Tusk. ladny europejski...buachacha